Oletko joskus kokenut voimakasta vetovoimaa miestä kohtaan joka oli yleisen ajattelun mukaan "ruma"?
Kuvaile millaine mies oli kyseessä ja tuliko siitä suhde?
Kommentit (10)
Tykkään katsella sopivasti ylipainoisia miehiä ja seurustellut sellaisten kanssa (joku nallekarhuilmiö kai). Miehen pituudella ei ole ollut väliä. Treenattujen perään en katsele.
En ole. Olen kokenut vetovoimaa vain miehiin, joilla on poikkeuksellisen kauniit kasvot.
Olen. Päädyin tämän henkilön kanssa naimisiin.
Koulussa olin hyljeksitty nörtti, mutta jostain kumman syystä osa tytöistä aina vilkuili niin, että muut eivät huomaa esim. takarivistä tai jos olivat yksin. Kavereiden kesken olivat aina kylmiä.
En . Tunnen voimakasta vetovoimaa vain mielestäni erityisen komeita miehiä kohtaan.
Kyllä! Olen sellaista tajunnanräjäyttävää vetovoimaa tuntenut elämässäni ehkä kuutta miestä kohtaan, ja neljä heistä ei ole yleisen standardin mukaisesti millään tavoin hyvännäköisiä. Yhden kanssa nyt naimisissa. Minulle vetovoima syntyy jostain ihan muusta kun siitä ”valokuvasta”. Enemmän se on se olemus yms.
Kauneus on mun mielestä aina katsojan silmissä.
Eli useimiten kun kaverit bongaa heidän mielestä hyvännäköisen miehen en oikein ymmärrä mikä siinä miehessä heidän mielessä on hyvännäköinen ja toisin päin.
Vitjamunat läiski klittaa doggy asennos aah.
Ulkonäöllä ei ole väliä kunhan on kookas kyrrpä. Alle 20cm ei tunnu miltään löysässä synnyttäneessä vitusssani. N40
En.
t. M-54