Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen ihastua palavasti pelkästä katseesta?

Vierailija
29.03.2022 |

Onko mahdollista miehen katseella olla sellainen voima eli sanaton palava ihastuminen tuntemattomaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi! Kokemusta on kauniista silmistä, ystävällisestä katseesta ja päätä pahkaa ihastumisesta!

Vierailija
2/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kiinnostua ehkä voin, mutta en ihastua palavasti ihmiseen jonka kanssa en ole edes puhunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kerran vastaan käveli nuori mies, jolla oli niin kirkkaan siniset silmät että minulta meinasi jalat lähteä alta. Varmaan näytti siltä kuin olisin niiannut hänelle.

Vierailija
4/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei koska nainen voi ihastua pelkästä minkkiturkista tai kultaisesta kaulakäädystä?

Naiset ovat niin outoja että ota nyt omistanikin selvää mihin minussa ihastuivat, tällaisessa pers’aukisessa jätkässä joka mitään muuta ole kuin oma itsensä.

Olisiko se sitten nämä lehmänsilmät?

Vierailija
5/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastua voi, katseesta.

Vierailija
6/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan (ihastuminen ykskaks) on mahdollista. Itselleni on itse asiassa niin käynytkin.

Olen yhden kerran ihastunut itselleni oikeastaan aika tuntemattomaan ihmiseen. Kyllä me keskustelimmekin ja katsoin häntä syvälle silmiin ja aika pitkään. Varmaan liiankin pitkään ehkä...

No, ei jutusta koskaan mitään kehkeytynyt. Eikä olla enää nähty, eikä koskaan tulla tapaamaankaan.

Vierailija
7/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti. Itse ihastuin aikoinani mieheni tuikkiviin mustiin silmiin ja valloittavaan hymyyn ja ne ihastuttavat edelleen.

Vierailija
8/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisin hukkua sun superseksikkääseen katseeseen!" totesi eräs tuntematon, vähän iäkkäämpi mamma minulle muinoin baaritiskillä sekunnin katsekontaktin jälkeen.

Myönnetään, minulla on pitkät ripset ja sen vuoksi surumieliset, kuulemma kauniit ja "intensiiviset" silmät. Mutta muut osat kasvoistani ovat epäsuhtaiset: leveä nenä, pienehkö leuka, ohuet huulet. Kokonaisvaikutelma on ehkäpä jokin natsirikollinen jossain sotaleffassa? Noh, sitäkin mukavammalta tuntui, että joku välittömästi hullaantui.

Vierailija
9/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka ihastuminen määritellään. Jos se on ihastumista, että on jonkun vieraan ihmisen katseesta ihan "Wow"-fiiliksissä, niin varmaan voi. Jos ihastuminen määritellään niin, että tutustumisen myötä kiinnostus on syventynyt ihastumiseksi (josta seuraava aste on rakastuminen), niin ei.

Vierailija
10/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, sillä tavalla miten minä ihastumisen käsitän. Ihastumiseen liittyy ainakin itselläni viehättyminen ulkonäön lisäksi myös ihmisen persoonasta, ja sitä ei pelkällä katseella saa selville. Edellisen kommentoijan mainitseman wow-fiiliksen ja sen myötä kiinnostuksen heräämisen voin kokea jo yhdestä katseesta, mutta silloin ollaan vielä hyvin kaukana ihastumisesta.

Vierailija
11/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku voi. Itse tarvitsen ihastumiseen muutakin kuin ulkonäön.

Vierailija
12/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta puhuin kyllä ja olin muutenkin tekemisissä sen miehen kanssa. Tosin emme romanttisessa mielessä oltu ja kätkin ihastustani häneltä. Ihastus meni ohi aikanaan.

Vierailija
13/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti. Itse ihastuin aikoinani mieheni tuikkiviin mustiin silmiin ja valloittavaan hymyyn ja ne ihastuttavat edelleen.

Oliko mies ollut tappelussa kun oli silmät mustina?

Vierailija
14/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten katseesta en ole koskaan ihastunut, mutta kissojen kyllä. Jukra, että ne osaavat!

Toki kaikkien ihmiset tuikkivat ja nauravat silmät on ilo nähdä sukupuolesta ja iästä riippumatta.

Vierailija
15/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin tosi paljon katseesta ja ihan vain hetken juttelusta. Myöhemmin selvisi, että hänkin oli ihastunut minuun tuolloin ja vahingossa sain tietää miten kauniisti hän ajatteli minusta ja olin aivan myyty tuosta. Tällä hetkellä hän tietää minun olevan ihastunut ja minä tiedän hänen olevan. Siinä kaikki. Olen varattu. Nyt ajattelen häntä koko ajan ja tätä kestänyt. Suunnilleen k%%len siihen mitä tiedän hänen ajattelevan minusta (kauniita asioita siis). 

Vierailija
16/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten katseesta en ole koskaan ihastunut, mutta kissojen kyllä. Jukra, että ne osaavat!

Tiesithän, että bestialismi ei ole rikos mutta mielihalujen toteuttaminen on?

Terv. Pedari

Vierailija
17/17 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Minä olen aina ihastunut juuri katseesta. Mikään muu ei edes saa minua erityisemmin ihastumaan kuin katse. Ja ihan pelkkä katse voi riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme