Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeeko muut ulkopuolisuuden tunnetta?

Vierailija
29.03.2022 |

Koen sitä kaikkialla, töissä, kaveriporukassa, jopa silloin kun seurustelin. Nykyään olen sinkku ja paljon yksin jolloin en koe ulkopuolisuutta, nykyään teen etätöitä ja olen yksin jolloin ei myöskään ole ulkopuolisuuden tunnetta. Liekkö koulukiusaamistaustalla jotain osuutta asiaan, koulussa kiusattiin niin pahasti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Juuri viestittelin kaveriporukan viestiryhmässä ja mut ohitettiin täysin. Aina sama juttu. Täytyy varmaan ryhtyä tuppisuuksi.

Vierailija
2/2 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ihmiset on ilkeitä, pahansuopia- ja tahtoisia kuspäitä joten en ole niiden seurassa enää. Työttömänä onnistuu varsin hyvin, toivottavasti ei tungeta väkipakolla jonnekin kontouttavaan helvetin esikartanoon pakko-sosialisoimaan:( Muutenkin Suomessa on yhä vain yksi tapaa elää, parisuhde/avio ja lapset, en itse kuulu tähän ummehtuneeseen kuplaan jonne viimeistään kolmekympisenä olisi pitänyt hautautua. Haaveilen myös toiseen maahan muutosta, jos vain olisi varaa. En tiedä olisko siellä sen kummemmin sinkullakin ihmisarvoa ja saisko sielläkään yhtään kaltaistaan seuraa/ystäviä, mutta sitpä sen näkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi