Voinko jättää koirat gynekäynnin ajaksi autoon?
Moikka!
Normaalisti en ota koiria (2kpl) mukaan, kun käyn missään, mutta ollaan nyt vieraassa paikassa reissussa kerrostaloasunnossa, ja mietityttää, miten koirat viihtyy vieraassa paikassa kahdestaan. Voinko siis tällä kelillä jättää autoystävälliset koirat autoon max. 10min ajaksi? Vai jätänkö ennemmin kerrostaloon, jolloin yksinoloaika moninkertaistuu automatkan takia? :)
En tosiaan normaalisti edes harkitsisi koirien ottamista mukaan, mutta nyt on vähän erilainen tilanne.
Kommentit (5)
Eiköhän näillä keleillä voi. Kannattaa silti jättää pienesti raolleen takaikkunat. Meetkö yksityiselle vai julkiselle? Mietin vain sitä, että julkisella ei välttämättä heti pääse huoneeseen kun on sovittu aika
Missäpäin Suomea on nyt hellettä? Miksi koiria ei voisi ottaa mukaan? Miksi tämä on niin vaikeaa? Mulla on myös kaksi koiraa, ihan sujuvasti ne voi jättää kotiin tai vaihtoehtoisesti ottaa autoon mukaan....
Julkiselle menen, mutta täällä päin ajanvaraukset pitävät oikeastaan aina. :)
Ap
Huomioi, että aikaa saattaa mennä siellä gynellä enemmänkin kuin vain 10minuuttia. Jos on kovin lämmin päivä, ei kannata ottaa koiria autoon. Nytkin on kyllä aika kuuma, ainakin täällä, aurinko porottaa suoraan taivaalta. Ja vaikka ajaisi auton varjoisaan paikkaan, nousee kuumuus siltikin autossa tukalan korkeaksi hetkessä.
Itse otan koirani aina autoon mukaan, jos menen vaikkapa kauppaan, koska nauttivat autossa olemisesta, mutta kesällä otan vain silloin, kun sattuu olemaan viileä ilma. Suomessa kesät on aika surkeat, eikä auringosta liiemmin tietoakaan mutta maalaisjärkeä kannattaa näissä tilanteissa aina käyttää.
Itse en ottaisi autoon ainakaan nyt, en tosin tiedä kuinka harmaa päivä siellä on, mutta täällä tosi lämmintä (p pohjanmaalla)