Olen käyttänyt brintellix 5mg lääkettä nyt reilun kuukauden. Milloin pahoinvointi menee ohi?
Kommentit (11)
Miksi syöt tuollaista myrkkyä? Eiköhän se elimistö pahoinvoinnilla pyri ilmoittamaan sulle että älä laita suuhun enää yhtään brintellixiä
Yleensä reilun kuukauden kuluttua aloituksesta pitäisi helpottaa, jos olo jatkuu huonona kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä.
Voi kestää vielä ja helposti uusiikin vielä jos tulee annosnosto. Eikä aina ole aukottomia takeita että liittyy lääkkeeseen vaikka ajallisesti kokemansa oireilun voi lääkkeen käyttöaikaan kytkeä. Kysyppä siltä hoitavalta lääkäriltä näitä äläkä täältä.
Ei lopu välttämättä koskaan, ainakaan itselläni. Ota päivän isoimman aterian kanssa ja syö inkivääriä. Ateria hidastaa imeytymistä vatsassa ja inkivääri vaikuttaa samoihin serotoniinireseptoreihin suolistossa joita stimuloimalla lääke aiheuttaa pahoinvointia. Näin pysyy itselläni siedettävänä. Tyhjään vatsaan otettuna aiheuttaa niin kovan pahoinvoinnin että toimintakyky menee.
Otan jo ruoan yhteydessä lääkkeen, muuten ei pysty kun tulee niin kuvottava olo. Ap
Minulla pahoinvointi kesti koko sen puoli vuotta mitä sitä käytin.
Lääkäri: Pahoinvointi tarkoittaa että se toimii!!! (Ei toiminut)
Kun halusin lopettaa lääkkeen, lääkäri sanoi: Ei kyllä kannattaisi lopettaa kun on niin hienosti toiminut!!!
(Lopetin, ei vaikuttanut mihinkään mitenkään)
Vierailija kirjoitti:
Minulla pahoinvointi kesti koko sen puoli vuotta mitä sitä käytin.
Lääkäri: Pahoinvointi tarkoittaa että se toimii!!! (Ei toiminut)
Kun halusin lopettaa lääkkeen, lääkäri sanoi: Ei kyllä kannattaisi lopettaa kun on niin hienosti toiminut!!!
(Lopetin, ei vaikuttanut mihinkään mitenkään)
Monesti kyllä tuntuu, että lääkäreillä ei ole hajuakaan mitä ne tekee...
Oletko kokeillut yötä vasten ottaa?