Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harakat rikkoo meidän ruohomaton. Miksi?

Vierailija
14.09.2015 |

Ihme touhua noilta linnuilta. Tulevat nokkimaan ja repimään ruohomatosta niitä "piikkitupsuja" irti ja lentävät irroittamansa palat nokassaan pois. En näe ruohomatossa edes mitään linnunkaan ravinnoksi kelpaavaa vaan repivät  itse mattoa.

Muutaman kerran olen jo tänä aamuna harakaita hätistellyt pois mutta aina vaan tulevat uudelleen takaisin.

Ja siis tällaisesta matosta kyse:

http://www.etola.net/Tuote/matot/kynnysmatot__kurasiepparit/kotimainen_ruohomatto__musta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne askartelee.

Vierailija
2/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoraa sillä pesäänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:25"]

Ne askartelee.

[/quote]

Eikö niille löydy lintumailman Tiimaria jostain muualta vai menikö sekin konkkaan? ap

Vierailija
4/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:26"]

Vuoraa sillä pesäänsä?

[/quote]

Tää tuli mullekin mieleen mutta miksi ihmeessä juuri tuosta piikkisestä ruohomatosta? ap

Vierailija
5/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne haluaa sen alla olevia matoja

Vierailija
6/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäntekoa syyskuun puolivälissä? Nukuinko bilsantunneilla vai mistä johtuu että olen aina kuvitellut ettei talvea vasten enää mitään pesiä rakennella.

Vierailija
7/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupsut kiiltelevät harakan silmään somasti ja kun keksivät, että nehän irtoavat, niin ihan ajankulukseen kuljettelevat tupsuja kätköihinsä. Harakat on tollasia. Pesää ne ei tähän aikaan vuodesta sisusta.

Aika paska matto, jos harakka sen hajottaa. Pakkasten tultua sulla on porrasetu täynnä muovisilppua. Käy palauttamassa tai heitä roskiin. Viimestään ens kesänä se on haurastunut niin, että murenee sijoilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan