Poikani tuli ulos kaapista
Reilu parikymppinen, jo omillaan asuva poikani kertoi tänään kotona käydessään olevansa homo. Otimme sen mieheni kanssa hyvin, voisiko sanoa neutraalisti, vastaan. Pieni aavistus meillä olikin jo asiasta. Poikamme on teini-iästä asti ollut aikasta komea (jos nyt äitinä näin sanonkin) mutta tyttöystäviä, edes satunnaisia, ei ole näkynyt. Myöhemmin illalla asiaa mietittyäni, poikani jo lähdettyä, olin itse asiassa aika ilahtunut uutisesta. Lapsenlapsia kun minulla jo on tyttäreni puolelta ja lisää voi olla vielä tulossa. Olisihan se tavallaan kiva saada pojaltakin niitä, mutta säästäähän tämä meidänkin voimiamme ja voimme keskittyä paremmin tyttäremme lapsiin. Uskon että poikani voi elää jopa onnellisemman elämän ilman lapsia kuin lasten kanssa. Onko muilla kokemuksia lastensa kaapista ulostulosta?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 01:06"]Miten eheyttämisleiri kommentilla voi olla noin paljon tykkäyksiä?!?!?!
[/quote]
Katsos, kun kaikkien.ei tarvitse olla massan mukana samaa mieltä. On ihmisiä joilla on vielä arvot ja arvostavat perinteisiä nainen + mies parisuhdemalleja.
[/quote]
No mutta onneksi teistä kivikautisista aika jättää pian, niin saa kaikki vapaasti rakastaa kumppaniaan. Kuvittele, pian nämä syntiset pääsevät kirkossa naimisiin! :O
[/quote]
Oon 34. En pidä itseäni kivikautisena :)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 01:06"]Miten eheyttämisleiri kommentilla voi olla noin paljon tykkäyksiä?!?!?!
[/quote]
Katsos, kun kaikkien.ei tarvitse olla massan mukana samaa mieltä. On ihmisiä joilla on vielä arvot ja arvostavat perinteisiä nainen + mies parisuhdemalleja.
[/quote]
No mutta onneksi teistä kivikautisista aika jättää pian, niin saa kaikki vapaasti rakastaa kumppaniaan. Kuvittele, pian nämä syntiset pääsevät kirkossa naimisiin! :O
[/quote]
Oon 34. En pidä itseäni kivikautisena :)
[/quote]
Ja minä olen 18 & todellakin pidän sinua kivikautisena ::)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 01:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 01:06"]Miten eheyttämisleiri kommentilla voi olla noin paljon tykkäyksiä?!?!?! [/quote] Katsos, kun kaikkien.ei tarvitse olla massan mukana samaa mieltä. On ihmisiä joilla on vielä arvot ja arvostavat perinteisiä nainen + mies parisuhdemalleja. [/quote] No mutta onneksi teistä kivikautisista aika jättää pian, niin saa kaikki vapaasti rakastaa kumppaniaan. Kuvittele, pian nämä syntiset pääsevät kirkossa naimisiin! :O
[/quote]
Maahan on juuri tunkeutunut tuhansittain uusia kivikautisia lisää iloksesi. Heille tosiaan homot ovat kivitettävä kauhistus. Lakkaa kiusaamasta suomalaisia ja keskity olennaiseen. Tai no, peli lienee menetetty.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 04:45"]Toivon, että kaikki epäkorrekteja liittoja kannattavat muistatte joka päiväisessä elämässänne pitää sateenkaarilipun korkealla. Lahjoittakaa rahaa seksuaalitasa-arvoa kannattavan yhteisön hyväksi ja osallistukaa toimintaan, mikäli todella tuette tälläisiä liittoja, jotka ovat epäsoveliaita lapsen kasvamisympäristöjä. Pitäkää siis tosissanne kiinno periaatteistanne. Niinkun minäkin omistani. Antakaa arvo myös erilaisille mielipiteille, kun muutenkin kannatatte erilaisuutta.
[/quote]
Hienosti kirjoitettu!!
Aslan yhdistykseen kannattaa ottaa yhteyttä AP. Perhekkin saa täyden tuen.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 01:06"]Miten eheyttämisleiri kommentilla voi olla noin paljon tykkäyksiä?!?!?!
[/quote]
[/quote]