Miksi Janne Kataja on joka paikassa ilman mitään ansioita?
Kommentit (19)
Se on hauska ja leppoisa. Tykkään.
On hauska höpönassu, semmoinen suosikki vävy joka makavasti sumppia nauttii vanhemman naisnväen kanssa asetilta ja supattelee sekä kertoo vitsejä.
Janne Kataja on häiriintynyt ihminen joka kuuluisi hoitoon.
Mitä ansioita haluaisit hänellä olevan? Edellytätkö pokaalia hiihdon kuntamestaruuskisoista?
Hauska sanavalmis tyyppi. Olin heti myyty, kun hän patsasteli mösjöö Mossena Hymy-lehteen perustuvan sarjan mainoksessa. Tykkkäsin myös, kun oli vuosia sitten hetken aikaa Radio Novassa toimittajaparina sille radio Novan Minnalle. Höh teitä, tosikot.
Lähes kaikki julkkikset heiluu joka paikassa ilman mitään varsinaista ansiota. Läpättävät vain juttujaan joka paikassa. Pälä pälä pälä minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Janne Kataja on häiriintynyt ihminen joka kuuluisi hoitoon.
Millaisen hoidon hänelle antaisit? Menisitkö maaliin saakka?
Stand up koomikko, taikuri, yrittäjä, lelukauppias, näyttelijä, ohjaaja. Siinähän sitä on jonkinmoista " ansiota." Toiset tekee ja toisilla menee hermot.
Koomisin kohu oli se Janne Katjana hometalo ja kehtasi vielä jälkeenpäin itkeä että meni se vanhan talon hirsikehikko liian halvalla.
Janne Katajahan on ollut viihdemaailman estradilla pikkasen pidempään kuin ystävänsä Aku Hirviniemi tai Nina Lahtinen.
Aku meni teatterikouluun, kun Janne jo tanssi ekan kerran pingviinitanssia ensimmäisellä Idols extra kaudella. Siitä sitten tie vei BB extraan, jossa ystävänsä Nina Lahtisen kanssa kirjoittivat ja näyttelivät parhaat parodiat BB asukkaista. Etenkin Terosta ja Tuulista.
Janne on juontaja. Hän on myös täysin pätevä siinä hommassa.
En ole fani, muttei tämä hahmo mua mitenkään mua ärsytä.
Oksettava läskitynnyri joka kuvittelee olevansa hauska.
Onko tämä se Stadi vai lande-ohjelman läski juontaja?
Se Jannekataja on v*ttu Suomen hauskin ja viattomin pehmonalle. Ne jotka haukkuu sitä, niin ne lytätään.
Vierailija kirjoitti:
Se Jannekataja on v*ttu Suomen hauskin ja viattomin pehmonalle. Ne jotka haukkuu sitä, niin ne lytätään.
Menehän läski nyt rauhoittumaan ettei tule infarktia.
Onhan sillä ansioita. Suomen paskin taikuri :D.
Tosi asiattomia kommentteja täällä. Hän on ihan symppis ja hyvä näyttelijä. Kaikkea julkkisten täytyy tosiaan kestää
Ja nyt sitten on tehnyt rikosilmoituksen.
Pieni porukka jakelee keskenään hyväpalkkaisia tv-töitä, joiden loputtomista uusinnoista maksetaan myös hyvät korvaukset, siksi niihin ei pääse käsiksi monikaan ammattilainen ja saamme katsella samoja naamoja loppumattomiin.
Se on Aku Hirviniemen kaveri joka taas näytteli jotain turkulaista mummoa kymmenen vuotta sitten.