Miksi naiset eivät hanki lihaksia
Monia naisia tuntuu välillä pelottavan eläminen. Hankkikaa silloin lihakset, eli tehkää itsestänne fyysisesti vahvempia käymällä ahkerasti salilla.
Eikä lihaksikkaissa naisissa ole mitään epäseksikästä. Kaikkihan kehuvat Jutta Gustafsbergin tyyppisiä naisia. Ja Suomesta löytyy paljon naisia jotka ovat fyysisesti vähintään yhtä vahvoja kuin moni miehistä. En ymmärrä miksi kukaan edes haluaisi oikein tarkoituksella olla heikko hento nainen.
Ja moderaattori, olen kopioinut tämän tekstin talteen jo valmiiksi. Jos poistat tämän niin menen samantien palaute-sivustolle ja linkitän sinne tämän tekstin ja kysyn että mikä tässä tekstissä oli muka poistamisen arvoista, ja sitten saat selitellä heille.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:39"]
Minä hankin lihaksia. Tyyppi painoi paljon ja sanoi olevansa "pelkkää lihasta'. Saattoi toki ollakin, mutta jäin kaipaamaan aivoja. Seuraavalla kerralla pitää olla tarkempi. :)
[/quote]Heh. Kerrankin nauroin naisen jutulle.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Johtuisiko siitä että et ehtinyt "miettiä"?
Nro 11
[/quote]
:D Spontaani vastaus.
Sitten ilmestyy "mies 29 v..." miettii.
Heittäisi helvettiin sen miettimisen. Siitä kun ei koskaan seuraa mitään hyvää. :D
Miten paljon ne lihakset auttaa jos 5 mamumiestä käy päälle? Nehän raiskaa ruotsissa jo miehiäkin.
Olen henkisesti vahva nainen ja lihastakin on riittävästi. Mieheltä odotan enempi henkistä lujuutta, edellinen oli heikko-luuseri-pettäjä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:33"]
Miksi hankkisin lihakset, kun voin hankkia kirveen ja konekiväärin?
[/quote]
Anna mulle se konekivääri, niin saat multa kikkeliä.
Ollaan niinku Bonnie & Clyde.