Miten pukeudut perjantain mielenosoitukseen?
Vilkaisin säätiedotteesta, että pitäisi olla +18 astetta, mutta pientä tihkusateen vaaraa. Itse mietin laitanko mahdollisimman "uskottavan" vähän kommunistihenkisen työläisluukin, mutta toisaalta mielenosoituksesta voisi lähteä suoraan viikonlopun viettoon, joten päädyin seuraavaan: mustat nilkkurit, valkoinen tyllihame, musta toppi ja nahkarotsi. Otan lisäksi pienen sateenvarjon.
Kommentit (13)
Uskaltaiskohan laittaa Marimekkoo? On kuitenkin aika kapitalistista, olen ihan vaan sairaanhoitaja. Ja vähän väkisin menossa, oikeesti kannatan hallituksen politiikkaa. Duunikaverit ahdistelevasti painostaa...Pakko kai mennä, puketumisohjeita minäkin kaipaan.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:01"]
Uskaltaiskohan laittaa Marimekkoo? On kuitenkin aika kapitalistista, olen ihan vaan sairaanhoitaja. Ja vähän väkisin menossa, oikeesti kannatan hallituksen politiikkaa. Duunikaverit ahdistelevasti painostaa...Pakko kai mennä, puketumisohjeita minäkin kaipaan.
[/quote]
Juu, tottakai. Porvoon terveysasemallako päivystät?
Laitan mellakkavarustuksen ja toivon että kommunistit provosoituvat.
Kun se on perjantai niin eiköhän siinä ensiksi aikamme mesota ja sitten lähdetään kaljalle maailmaa parantamaan.
Pukeudun saksalaiseen sotilasunivormuun, vanhan ajan tyyliin tietty. Saappaat pitää kiillottaa muutes....
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 16:55"]
En taida päästä sinne kun junat ei kulje. Tosin ei niissä junissa enää uskalla edes matkustaa.
[/quote]VR:n viestintäpäällikkö Mika Heijari sanoo. Hänen mukaansa tilanne junissa on ollut rauhallinen.
Suomalaiselle on niin tärkeää mitä toinen ajattelee hänestä.
En taida päästä sinne kun junat ei kulje. Tosin ei niissä junissa enää uskalla edes matkustaa.