Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bipoa, skitsoako?

Vierailija
13.09.2015 |

Musta tuntuu että jotkut ihmiset ovat liskoja. Pahat ihmiset ovat niitä. Sain juuri mukavan tuntuosen työn. Sieltä ei tule lisko viboja.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bipo tuohon ei ainakaan mitenkään liity

Vierailija
2/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 15:32"]Bipo tuohon ei ainakaan mitenkään liity
[/quote]

Joskus on mulle bipo diagnosoitu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin psyk hoitajalle joka käski katsomaan uudelleen tilannetta huomenna ja jos yhä liskot kiusaa minua niin ehkä näen lääkärin. Vaikka mitä ne voi tehdä?

Vierailija
4/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on lisko?

Vierailija
5/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liskoihmiaeklä on ihmisen ulkomuoto mutta sisältä ae on lisko. Jos ajattelen näitä pahoja ihmisiä näen mielessäni heidän pyörivät liskopäät. Saan liskoviboja ja oikealla puolellani tunnen heidät. Perjantaina tuntui kuin lisko olisi purrut siksakkia hampaillaan jalkaani.

Vierailija
6/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä aamuna heräsin siihen kun joku sanoi että nuo ovat liskoja.

Vierailija
7/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!

Vierailija
8/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ideaa miten saisin liskot pois?

Vierailija
9/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele elämään liskojen kanssa. Sulla on erityinen kyky erottaa hyvät ja pahat. Vaatii vahvuutta osata käyttää sitä tietoa hyväksi eikä joutua pelon valtaan. Mutta kyllä sä pystyt siihen. Älä puhu liskoista kenellekään. Muista se. Ole vahva.

Vierailija
10/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 15:32"]Bipo tuohon ei ainakaan mitenkään liity
[/quote]

Joskus on mulle bipo diagnosoitu
[/quote] onko pitkäkin aika tuosta. Viime vuosituhannella Suomessa ei ollut sellaista diagnoosia kuin skitsoaffektiivinen ja oli psykiatrista kiinni kirjoittiko tuollaiselle diagnoosiksi skitson tai bipon en tarkkaan tiedä milloin tuo skitsoaffektiivinen tuli viralliseksi diagnoosiksi Suomessa mutta siinä yhdistyy skitson ja bipon piirteitä.
Itse olen puhdas bipo ja sen verran suljetulla muiden potilaiden kanssa jutellut, että pätevyyttä olisi paljonkin tälle alalle.

Vierailija
11/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liskoihmiset on myös tunnettu myös muiden kuin virallisesti hullujen parissa. Tässä wikistä:
Liskoihmiset eli reptiliaanit (myös liskot, drakonialaiset) ovat UFO-ilmiöön liittyvien nykyajan uskomusten mukaan liskonkaltaisia, ihmisenmuotoisia avaruusolentoja. Liskojen kerrotaan voivan tekeytyä ihmisten näköisiksi ja kuuloisiksi. Joissain salaliittoteorioissa liskoihmiset ovat soluttautuneet päättäviin asemiin, ja ohjailevat ihmiskunnan asioita.

Vierailija
12/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, voisiko hallituksen tyypit olla näitä liskoihmisiä?

Vierailija
13/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä usko mihinkään UFO ihmisiin. Nämä liskoja pitävät ihmiset ovat pahoja. Tunnen heidät oikealla puolella niinkuin ilma olisi jäätynyt. Pari päivää olin aivan tuskissani niiden takia. Ne aiheuttavat pahaa oloa minulle. Nyt sain sitten työtarjouksen firmasta joka on lisko vapaa, ainakin vielä. Se helpotti oloa. Soitin psyk hoitajalle torstaina tuskissani ja hän sanoi että kärvistele vielä maanantaihin asti, jolloin jos olo niin vaatii soita uudelleen ja mietitään lääkärin aikaa. Mutta mitä helvettiä se lääkäri nyt voisi? 

Vierailija
14/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 15:32"]Bipo tuohon ei ainakaan mitenkään liity [/quote] Joskus on mulle bipo diagnosoitu [/quote] onko pitkäkin aika tuosta. Viime vuosituhannella Suomessa ei ollut sellaista diagnoosia kuin skitsoaffektiivinen ja oli psykiatrista kiinni kirjoittiko tuollaiselle diagnoosiksi skitson tai bipon en tarkkaan tiedä milloin tuo skitsoaffektiivinen tuli viralliseksi diagnoosiksi Suomessa mutta siinä yhdistyy skitson ja bipon piirteitä. Itse olen puhdas bipo ja sen verran suljetulla muiden potilaiden kanssa jutellut, että pätevyyttä olisi paljonkin tälle alalle.

[/quote]

diagnoosi on ollut ihan mitä tahansa viime vuosina. Viimeisin oli tuo skitsoaffektiivinen, mutta itse en sitä hyväksy. Olen kuitenkin järjissäni koko ajan.

Vierailija
15/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:24"]12, voisiko hallituksen tyypit olla näitä liskoihmisiä?
[/quote]
Näin oikeasti ajatellaan ainakin Amerikassa kovasti on kerttätty todisteita että Obamasta alkaen ovat reliptiaaneja. Suomessa Subb on selvä liskoihmiset Sipilästä en osaa sanoa.

Vierailija
16/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se lääkäri vaikka käskeä ottamaan enemmän lääkettä?

Vierailija
17/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määrää tietysti psykoosilääkityksen, lähtee liskot pois.

Vierailija
18/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:45"]Lääkäri määrää tietysti psykoosilääkityksen, lähtee liskot pois.
[/quote]

Kuule löytyy jo. Mikään ei poista liskoja.

Vierailija
19/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 15:32"]Bipo tuohon ei ainakaan mitenkään liity [/quote] Joskus on mulle bipo diagnosoitu [/quote] onko pitkäkin aika tuosta. Viime vuosituhannella Suomessa ei ollut sellaista diagnoosia kuin skitsoaffektiivinen ja oli psykiatrista kiinni kirjoittiko tuollaiselle diagnoosiksi skitson tai bipon en tarkkaan tiedä milloin tuo skitsoaffektiivinen tuli viralliseksi diagnoosiksi Suomessa mutta siinä yhdistyy skitson ja bipon piirteitä. Itse olen puhdas bipo ja sen verran suljetulla muiden potilaiden kanssa jutellut, että pätevyyttä olisi paljonkin tälle alalle.

[/quote]

diagnoosi on ollut ihan mitä tahansa viime vuosina. Viimeisin oli tuo skitsoaffektiivinen, mutta itse en sitä hyväksy. Olen kuitenkin järjissäni koko ajan.
[/quote]

No et tunnu oikein olevan

Vierailija
20/27 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:16"]

[/quote]

[/quote]

No et tunnu oikein olevan
[/quote]

Kyllä olen. Mitenkään hullulta ei oli tullu. Liskot vain kiusaa minua. Jos olisin hullu niin lääkkeiden oliai pitänyt poistaa liskot. Taidan mennä poliisilaitokselle. Josko ne pidättäisu heidät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän