Suolistovaivat, pelottaa
Eli mulla on ollut vuorotellen ripulia ja ummetusta, ja vatsa on välillä kipeä ilman syytä... no googlailin ja luin kaikista sairauksista ja nyt pelottaa että mulla on jotain vakavaa :( entä jos mun suolta joudutaan poistamaan ja saan avanteen?? Katsoin videoita avanteista ja aloin itkeä, kun ajattelin että entä jos saan sellaisen... :( en ole siis käynyt edes lääkärillä tai mitään, mutta heti iski paniikki...
Kommentit (6)
Kyse voi olla myös ihan ärtyvän suolen oireyhtymästä, mikä on hyvin yleistä. Ja yleensä, mikäli oireet huolestuttavat, mennään lääkäriin.
Toki jos haluat panikoitua, niin jatka ihmeessä oireiden googlettelua sen sijaan että lääkäriin menisit.
Tiedän, että ei pitäisi googlailla... onko teillä kokemusta voiko tuollaiset oireet tarkoittaa jotain vakavaa??
Perinteinen kysymys: onko ylipainoa? Ja toisekseen: syötkö riittävästi (puoli kiloa) kasviksia päivässä?
Mulla on karmivia vatsakipukohtauksia ja syytä.ei ole.löydetty. Ollut niin kauan, että.tuskin vaarallisia.
Apellani oli vuoroin ummetus ja vuoroin ripuli. Hän löytyi kuolleena. Oli ollut diagnosoimaton paksusuolensyöpä ja se merkittiin välittömäksi kuolinsyyksi oikeuslääketieteelliseen ruumiinavausraporiin.
Nyt ei kannata mennä asioiden edelle. Unohda se google ja varaa aika gastroenterologille.