Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äh, ihan surkeita nuo hävikkiruokasivustot nykyään...

Vierailija
28.03.2022 |

Pelkkää mättöä tyyliin sipsit, limut, karkit. Ennen noista saattoi löytää oikeasti hyviäkin tarjouksia kaikenlaisesta perusruoasta ja kodintuotteista, mutta nykyään ovat vähemmistössä. Vielä pari vuotta sitten tuli tilattua säännöllisesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä : (

Vierailija
2/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alennukset mitättömiä!! Fiksuruoalla on lähes kaikki jotain -20%, ei nyt "ihan" riitä ainakaan itselleni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin noista aiemmin työmatkoja varten valmiskahvitölkkejä, mutta ei ole enää tarvetta niille.

Vierailija
4/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, viimeksi kun kävin jossain tuollaisella sivustolla, myivät puolalaisia omppuja ylihintaan. :DDD Siis niitä samoja, jotka ovat alle euron kilo kaupassa, paitsi tuolla maksoivat jotain kolme euroa kaksi kiloa tms.

Vierailija
5/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut väärässä luulossa, että ne on aina olleet sellaisia. Mitä niistä aiemmin sai ja milloin ? Olisi hyvä , että nykyäänkin olisi vanhoilla päivillä myös " oikeita" ruokatuotteita. 

Vierailija
6/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut väärässä luulossa, että ne on aina olleet sellaisia. Mitä niistä aiemmin sai ja milloin ? Olisi hyvä , että nykyäänkin olisi vanhoilla päivillä myös " oikeita" ruokatuotteita. 

Ehkä kolmisen vuotta sitten oli vielä hyvä valikoima. Esim. Matsmart, joka on ruotsalainen, myi tutuista tuotesarjoista tuotteita, joita ei saanut Suomen puolelta. Nutrasin tuolloin, ja tilasin säännöllisesti juurikin makuja, joista täällä sai vaan haaveilla. Hinnat olivat myös hieman alhaisemmat kuin nykyään, ja aika usein oli päivän diilinä juurikin myyntipakkaus jotain laihdutuspirtelöä.

Muistan ostaneeni Fazerin Yosa-kaurajuomia vitosella/myyntipakkaus (olikohan 12kpl), olivat myynnissä tuolla koska niissä oli virheellinen etiketti, eli itse tuotteessa ei mitään vikaa.

Paljon muutakin kyllä löytyi, oli superedullisesti vaikkapa jotain apteekin testejä (keliakia yms.), erikoisempia saippuoita/hajuvesiä (joita ei täältä saa, kuitenkin ns. merkkikamaa), kuiva-ainepuolella erikoisuuksia ympäri Keski-Eurooppaa ym. Noista sai kivasti vaihtelua ruokavalioon pikkurahalla, ja erittäin usein olivat luokkaa 3kpl/1€, vieläpä hyvillä päiväyksillä. Nykyisissä tuotteissa pitää AINA tarkistaa päiväys, se voi olla jopa puoli vuotta sitten umpeutunut! Jotkut tuotteet kestävät tämän, jotkut eivät.

Ap