G: Kuinka monta vuotta aviossa on mielestäsi jo " hyvä saavutus" ?
Kommentit (12)
Eli en pitäisi eroon päättänyttä avioliittoa hyvänä saavutuksena, vaikka se kestäisi 60 vuotta.
stella80:
Kunnes kuolema erottaa.
Ainoastaan säälisuoritus
kolme kaveriani on eronnut alle 2 vuoden avioliiton jälkeen, joten kai sitä 3 vuotta voisi pitää hyvänä saavutuksena ;). no ei vaiskaan, kaipa onnellinen avioliitto, joka ei pääty eroon, on se hyvä saavutus. nimenomaan onnellinen avioliitto...
jos on neljäkin vuotta yhdessä ollut niin aika pitkään
Jos aviliitto ei suju hyvin, niin minusta fiksu eroaa, eikä jää kitkuttelemaan liittoon edes lapsien vuoksi.
Minusta tuntuu hölmöltä sanoa, että " olen tyytyväinen saavutukseen, olin Raimon kanssa avioliitossa 4 vuotta, Kalevin kanssa 8v ja tämän nykyisen Einarin kanssa on jo 5 vuotta avioliitossa oltu. Kaikki hyviä saavutuksia."
Mun lähtökohdat ainakin avioliitolle oli, että on yhdessä kunnes kuolema erottaa. Eikä se, että saanko jotain saavutuksia, kun on tietyn määrän vuosia ollut avioliitossa.
Vierailija:
meillä kymmenes vuosi menossa ja ai...
Vai miksi osa pareista eroisi kun on seurusteltu 10 v ja menty naimisiin, vuosi liittoa ja ero?
t: 10 v yhdessä, 5 v naimisissa
edellinen avoliitto kesti 12 v
mutta ei silti eroon päättynyt liitto ole " hyvä saavutus" vaikka olisi kestänyt kymmeniä vuosia.
Sitten lapset seisovat jo vankasti omilla jaloillaan ja vanhemmat, jos keksivät hyvän syyn erota, niin siitä vaan.
MUTTA jos on perheväkivaltaa, alkoholia, uskottomuutta niin heti kannattaa erota. Ei toista voi pelastaa!!!
Siinä on selvitty jo siitäkin, että lapset ovat muuttaneet pois kotoa ja on jääty kahdestaan.
Silti olen kyllä sitä mieltä, että ei se määrä, vaan se laatu!