Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö täällä joku Hot Or Notii?

Vierailija
13.09.2015 |

En ymmärrä - jos tulee "mach" niin miks (se) mies ei kirjota mitään? Taisin ihastuu yhteen, mut mietin just, että pitäiskö mun "murtaa jää" ja kirjoittaa tälle miehelle jotain(?) Mun periaate on kyl aina ollu, että mies tekee aloitteen. Tai sit syynä voi olla välimatka niin sen takia tää mies ei viitsi kirjoittaa mitään... En tiedä mitä tehdä ;(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on itsetunnon pönkittämiseen tarkoitettu sovellus,sen takia miehet ei tee aloitteita.. :D ja vieläpä kun suurinosa ei hae mitään vakavaa. Näin voin siis sanoa ihan omasta kokemuksesta,toki poikkeuksiakin varmasti löytyy.

Vierailija
2/6 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sivukaneettina, tarkistakaapa, tuleeko koko nimellänne googlattaessa HoN -profiilinne... Olen nimittäin tällaiseen törmännyt, ja ei varmaan kaikkien mielestä suotavaa löytyä googlesta tuossa yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen aloitteen 9/10 tapauksissa tinderissä ja HoN:ssa.. 

Oli pakko luopua tuosta periaatteesta kun miehet eivät tee aloitetta irl saati tuolla! :D Luulisi jos sydämen antaa, niin olisi myös kiinnostunut juttelemaan..

Vierailija
4/6 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:13"]En ymmärrä - jos tulee "mach" niin miks (se) mies ei kirjota mitään? Taisin ihastuu yhteen, mut mietin just, että pitäiskö mun "murtaa jää" ja kirjoittaa tälle miehelle jotain(?) Mun periaate on kyl aina ollu, että mies tekee aloitteen. Tai sit syynä voi olla välimatka niin sen takia tää mies ei viitsi kirjoittaa mitään... En tiedä mitä tehdä ;(
[/quote]

Se on MATCH, ei "mach".

Vierailija
5/6 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:28"]

Itse teen aloitteen 9/10 tapauksissa tinderissä ja HoN:ssa.. 

Oli pakko luopua tuosta periaatteesta kun miehet eivät tee aloitetta irl saati tuolla! :D Luulisi jos sydämen antaa, niin olisi myös kiinnostunut juttelemaan..

[/quote]

Ku oot vanha konkari täs asiassa niin mitä hauskaa voisin heittää "alkutekstiksi"? :D Mä en tosiaan oo ikinä tehny alotusta, ja olis jotain kivaa sanoo aluks. Mä kyl mietin kannattaako edes yrittää "jotain" ku meillä on tosiaa melkee 400km välimatka...

Vierailija
6/6 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:13"]En ymmärrä - jos tulee "mach" niin miks (se) mies ei kirjota mitään? Taisin ihastuu yhteen, mut mietin just, että pitäiskö mun "murtaa jää" ja kirjoittaa tälle miehelle jotain(?) Mun periaate on kyl aina ollu, että mies tekee aloitteen. Tai sit syynä voi olla välimatka niin sen takia tää mies ei viitsi kirjoittaa mitään... En tiedä mitä tehdä ;( [/quote] Se on MATCH, ei "mach".

[/quote]

Sorry, jäi t-välistä...!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän