Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan musta tullut vihdoin aikuinen

Vierailija
12.09.2015 |

kun olen muuttunut niin seesteiseksi? Ennen jaksoin soittaa suutani vähän joka suuntaan, olin todellinen rääväsuu ja riidanhaastaja. Kohteena olivat milloin ex ja exän nykyinen ja sitten taas nykyisen ex. Jos joku katsoi vähänkin väärällä tavalla, otin itseeni. Mutta nykyään keskityn vaan omaan elämääni. Olin suihkussa ja ihan oikeasti tajusin kuinka hyvä olo mulla on. Olin juuri hakenut esikoisen exältäni, siellä oli vain hänen nykyinen paikalla ja hänen kanssa pitkään juttelimme niitä näitä, hän kertoi mitä kivaa olivat lapseni kanssa tehneet. Ennen olisin raivonnut exälleni, että mitä äitiä se ämmä oikein yrittää leikkiä.

Kulutin myös aikaa somessa selailemassa nykyisen mieheni exän kuvia. Nykyään ei voisi vähempää kiinnostaa, hän on exä ja asuukin kaukana. Eivät ole mieheni kanssa missään tekemisissä. En koskaan saavuttanut raivoamisellani yhtään mitään. Välit exääni vaan olivat jossain kohtaa hankalat, ja häntä taisi oikeasti jännittää olla mun kanssa tekemisissä, koskaan ei voinut tietää milloin kilahdan. Onko muita jotka ovat iän myötä rauhoittuneet? Vai onko tämä vaan joku vaihe? Tuleeko musta taas myöhemmin raivohullu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? 24?

Vierailija
2/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:31"]Kuinka vanha olet? 24?
[/quote]

30+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä aikuistunut. Jatka samalla linjalla. Hieno homma!

Vierailija
4/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:31"]Kuinka vanha olet? 24?
[/quote]

30+
[/quote]

No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan...

Vierailija
5/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo rauhoittunut oon kun kyllästyin kiusaamaan ihmisiä samalla kaavalla kerta toisensa perään. Tajusin että on parempi keskittyä vaan tähän omaan elämäänsä ja tehdä siitä tosi hyvää, koska en kuitenkaan kenestäkään koskan edes ole välittänyt kunnolla ja ihmissuhteet vie kuitenkin aika paljon aikaa mikä on itseltä pois muista jutuista.en oo katunut päivääkään. Saan tarpeeksi draamaa luptua elmääni milloin vain, jos haluan. Ei vaan jotenkin kuulkaa Kiinnosta Enää. Kaipaan koko ajan jotain uutta, Koska olen naraisti. Useimmat ihmissuhteet eivät vaan tarjoa enää mitään mulle.

Vierailija
6/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan kierrosta johtuvaa? Mulla ainakin tietyssä kierron vaiheessa seesteistyy tai voi myös johtua päivän syömisistä. Kyllä se temperamentti takasin tulee vielä. Älä pelkää:D rauhottuminen tapahtunee vasta kuuenkympin tienoilla, sitä ennen toki vaihdevuodet vielä pahentaa raivoa hetkeksi.

Vierailija
7/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:34"]Oiskohan kierrosta johtuvaa? Mulla ainakin tietyssä kierron vaiheessa seesteistyy tai voi myös johtua päivän syömisistä. Kyllä se temperamentti takasin tulee vielä. Älä pelkää:D rauhottuminen tapahtunee vasta kuuenkympin tienoilla, sitä ennen toki vaihdevuodet vielä pahentaa raivoa hetkeksi.
[/quote]

No siis mulla on tämä jatkunut jo ainakin puoli vuotta.. mä olen jotenkin saanut oman elämäni sellaiseen pisteeseen kuin olen halunnut, ei tarvii enää kiukutella muille siitä että mulla ei ole jotain :D exän nykyinen ärsytti mua todella pitkään, en vaan sietänyt häntä vaikkei hän ollut koskaan mitään pahaa tehnyt. Ja tosiaan tänään tajusin, että ei ärsytä enää! Jotenkin koin hänet uhkana, mutta nyt olen tajunnut että mä olen kaikkein rakkain ja tärkein lapselleni, eikä se ole multa pois että hänellä on rakastavia ihmisiä elämässään. Ja exäni on todella ihana lapseni kanssa. Huoh, olenpas mä tänään kyllä liiankin hyvällä tuulella, taitaa johtua myös kierrosta ;)

Vierailija
8/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:34"]Oiskohan kierrosta johtuvaa? Mulla ainakin tietyssä kierron vaiheessa seesteistyy tai voi myös johtua päivän syömisistä. Kyllä se temperamentti takasin tulee vielä. Älä pelkää:D rauhottuminen tapahtunee vasta kuuenkympin tienoilla, sitä ennen toki vaihdevuodet vielä pahentaa raivoa hetkeksi.
[/quote]

No siis mulla on tämä jatkunut jo ainakin puoli vuotta.. mä olen jotenkin saanut oman elämäni sellaiseen pisteeseen kuin olen halunnut, ei tarvii enää kiukutella muille siitä että mulla ei ole jotain :D exän nykyinen ärsytti mua todella pitkään, en vaan sietänyt häntä vaikkei hän ollut koskaan mitään pahaa tehnyt. Ja tosiaan tänään tajusin, että ei ärsytä enää! Jotenkin koin hänet uhkana, mutta nyt olen tajunnut että mä olen kaikkein rakkain ja tärkein lapselleni, eikä se ole multa pois että hänellä on rakastavia ihmisiä elämässään. Ja exäni on todella ihana lapseni kanssa. Huoh, olenpas mä tänään kyllä liiankin hyvällä tuulella, taitaa johtua myös kierrosta ;)
[/quote]

Ap siis tämä

Vierailija
9/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:34"]Oiskohan kierrosta johtuvaa? Mulla ainakin tietyssä kierron vaiheessa seesteistyy tai voi myös johtua päivän syömisistä. Kyllä se temperamentti takasin tulee vielä. Älä pelkää:D rauhottuminen tapahtunee vasta kuuenkympin tienoilla, sitä ennen toki vaihdevuodet vielä pahentaa raivoa hetkeksi. [/quote] No siis mulla on tämä jatkunut jo ainakin puoli vuotta.. mä olen jotenkin saanut oman elämäni sellaiseen pisteeseen kuin olen halunnut, ei tarvii enää kiukutella muille siitä että mulla ei ole jotain :D exän nykyinen ärsytti mua todella pitkään, en vaan sietänyt häntä vaikkei hän ollut koskaan mitään pahaa tehnyt. Ja tosiaan tänään tajusin, että ei ärsytä enää! Jotenkin koin hänet uhkana, mutta nyt olen tajunnut että mä olen kaikkein rakkain ja tärkein lapselleni, eikä se ole multa pois että hänellä on rakastavia ihmisiä elämässään. Ja exäni on todella ihana lapseni kanssa. Huoh, olenpas mä tänään kyllä liiankin hyvällä tuulella, taitaa johtua myös kierrosta ;)

[/quote]Itse olen myös aika intensiivinen tunteissani aina. Koen kaiken aika extremisti. Kun jokin suututtaa niin se saattaa leimahtaa sekunnissa ja tuli on irti ja sammua ykskaks. Aina oon tällanen ollu. Seksihalutkin on aina aika villit. Olen välillä sekoamispisteessä mun hormonaalisen toiminnan kanssa kaiketi.