Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita ärsyttää jutella tyhmien ihmiseten kanssa?

Vierailija
12.09.2015 |

En tarkoita sivistymätöntä vaan oikeasti tyhmää, joka ei ymmärrä kuulemaansa tai ei osaa vain pitää keskustelua yllä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tymät ihmisete.

Vierailija
2/10 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tyhmyys tarkoittaa yleensä miehiä. Joo ärsyttää jutella niitten kans, ne kiteyttää tyhmyyden hienosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun tehtäväni pitää ketään tyhmänä. Jos jonkun ymmärryskyky ei riitä ymmärtämään puhettani, silloin minun älykkäänä ihmisenä pitäisi osalta soveltaa viestiäni sellaiseksi, että tulisin paremmin ymmärretyksi.

Vierailija
4/10 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun ylläpitäminen on vitun turhauttavaa kun vastapuoli ei kuitenkaan ymmärrö vaikka vittu selittäis ummet ja lammet. Ei jaksa. Nähty jo. Vittu next.

Vierailija
5/10 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan ärsytä. Niiden kanssa pitää vaan osata vaihtaa vapaalle, todella vapaalle.

Vierailija
6/10 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Minulla on empatiakykyä, joten ymmärrän erilaisia ihmisiä. Narsistit eivät osaa asettua toisen ihmisen asemaan. Siksi heille on vaikeaa ymmärtää esim. lapsia tai kehitysvammaisia. Keksin tämän itse, mutta voisi olla tottakin. 

Vierailija
7/10 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mulla sellanen työkaverina. Rinta rinnan tehdään töitä. työmatkatkin taituu yhdessä.

Työssä itsessään on jo tekemistä, saatikka  tyhmä/impesilli työkaveri säestää siinä rinnalla.

Keskutteleppa siinä sitten.

Vierailija
8/10 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä johtuu siitä, että toinen ei vaan yhtään kuuntele/keskity siihen mitä toinen sanoo.. Se on oikeesti hiton ärsyttävää..

Vierailija
9/10 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos he ovat sydämellisiä ja avoimia. Ilkeämielisten pikkusielujen kanssa kyllä ärsyttää, mutta toisaalta heitä on joskus älykkäissäkin ihmisissä, ja hekin ovat tuskastuttavaa seuraa. Joten tyhmyys ei erityisesti ärsytä, vaikka en viitsisi kyllä vapaa-ajallani kahvilla istua ja kaveerata kovin tyhmän kanssa.

Vierailija
10/10 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:19"]Voi, mulla sellanen työkaverina. Rinta rinnan tehdään töitä. työmatkatkin taituu yhdessä.

Työssä itsessään on jo tekemistä, saatikka  tyhmä/impesilli työkaveri säestää siinä rinnalla.

Keskutteleppa siinä sitten.
[/quote]

Ilmeisesti keskustelet paremmin kuin kirjoitat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi