Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokkikartanon valmisruuat

Vierailija
28.03.2022 |

Miten nämä voivat olla näin hirveän makuisia? Verrattuna vaikka Saarioisen annoksiin.

Tuntuu että näissä ei maistu kuin sokeri ja pippuri.. hyhhyh. Miten voi mennä laadunvalvonnasta läpi tämmöinen? Tämäkin uutuusannos risotto ja kananrinta, risotto on enemmänkin jotain voipuuroa ja kana ei edes maistu kanalle vaan en edes tiedä mille.

Toista kertaa en osta vaan ostan jotain muuta.. mutta ilmeisesti joillekin kelpaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukalle ilmeisesti maistuu aika rasvainen mättö siis.

Vierailija
22/24 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tumpelo pitää olla jos ei pottumuusia itse tee?!

Teen useinkin itse perunamuusia. Voin myös joskus ostaa valmisruuan jossa on perunamuusia. Nämä eivät sulje toisiaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukalle ilmeisesti maistuu aika rasvainen mättö siis.

Niin maistuukin. On noissa Kokkikartanoissa vähemmän rasvaa kuin monissa itsetekemissäni ruuissa.

Vierailija
24/24 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huippuja keskimäärin, esim. kepab: parempi kuin monessa kepab "ravintolassa".

Keski-äkäisenä lihansyöjä-äijänä tykästyin myös "Mausteiseen tomaatti/jauheliha-keittoon" (pidän vahvasti maustetusta), tajuttoman hyvä, vaatii vaaleaa leipää seurakseen.

Sitten vahingossa ostin em.sijasta "Mausteinen linssikeitto", no vielä parempi! vaikka tykkään vahvasti maustetusta, niin itse mausteita lisäten maku pikemminkin latistui, (sama ton kepabin kanssa),tossa tuotteessa maku on tasapainoinen ja vahva, olematta polttava. Muutti käsitykseni kasvisruuasta! 6/5! Ostan jatkossakin, lähikaupan hylly usein tyhjä, menekki lienee yllättänyt valmistajan?

Niin ja en kuulu K.Kartanon hlökuntaan, olen valmisruokien päivittäiskäyttäjä, mielestäni K.K:n tuotteet varsin huippua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi