Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvan hurina ja kutina. Mistä voisi johtua?

Vierailija
28.03.2022 |

Alkoi viikonloppuna. Oikea korva meni aluksi ns lukkoon ja ei meinannut kuulla sillä mitään. Sen jälkeen alkoi hurina ja sitä on kestänyt reilun päivän verran. Nyt kutisee välillä. Hurina on kokoaikaista. Kuulen melko normaalisti kuitenkin. Pitääkö mennä lääkäriin jos ei mene ohi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkua

Vierailija
2/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehdus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvavaikku lähtee, kun tiputat pipetillä pari tippaa bensiiniä korvaan ja tulta perään.

Vierailija
4/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korva ei siis ole kipeä mitenkään eikä vuoda. Hurisee kuin joku moottori olisi käynnissä koko ajan. Ap

Vierailija
5/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikku tukos. Mulla on tuota usein koska käytän joka yö tulppia ja ne työntää vahaa syvemmälle. Oireet tosiaan on ”vakavan oloiset” mutta vaiva harmiton. Renovaxia ohjeen mukaan ja mahd. kuumalla vedellä tyhjennys, ainakin 10 ”pumpullista” ennenkuin iso kökkäre lähtee irti. Ne ohjeet on muistaakseni epäselvät ja siitä saa käsityksen että yksi huuhtelu riittää. Ei riitä. Pahimmillaan 40 kertaa työntänyt sen pienen pumpun vettä korvaan ennenkuin irtosi. Sieltä tulee jäätävän kokoinen lohkare yleensä ;)

Vierailija
6/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korva ei siis ole kipeä mitenkään eikä vuoda. Hurisee kuin joku moottori olisi käynnissä koko ajan. Ap

Ei korvatulehdus automaattisesti tarkoita kipua. Mulla on diagnosoitu korvatulehdus ehkä neljästi elämäni aikana, kertaakaan ei ole ollut kipeä, ainoastaan on ollut joku outo ääni tai tukkoisuutta.

Vierailija
7/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on ollut jo kauan samanlaista, mutta korvassa ei ole vaikkua. Kerroin tästä lääkärillekin muun käynnin yhteydessä ja hän sanoi, että korva näyttää puhtaalle, eikä ole tulehtunut. Ei osannut sanoa syytä. Itse mietin, että ovatko korvat liian kuivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi