Jätin eilen avomieheni
Asumme siis vielä yhdessä ja meillä on 2v lapsi.
En vaan tuntenut enää mitään vetoa puolisoa kohtaan ja ärsyynnyn vaan lähes kaikesta mitä hän tekee tai jättää tekemättä.
Nyt istutaan kaikki hiljaa samalla sohvalla ja tunnelma on tukala.
Tekis mieli lähteä ulkoilemaan mutta olen lamaantunut, niin moni asia mietityttää juuri nyt.
Mihin muutan, miten yhteishuoltajuus hoituu, miten kestän olla erossa lapsestani jnejne..
Olo on samaa aikaa helpottunut mutta haikea.
Kommentit (9)
8 vuotta ollaan oltu yhdessä, tuntuu että olen viimeisen 6kk aikana vaan kyllästynyt mieheen eikä enää kiinnostaa edes setviä asioita.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:46"]
8 vuotta ollaan oltu yhdessä, tuntuu että olen viimeisen 6kk aikana vaan kyllästynyt mieheen eikä enää kiinnostaa edes setviä asioita.
[/quote]
Eli sua ei ole edes lyöty tai petetty tai ajettu hankeen? Oot vain kyllästynyt, joten suhde poikki. No toivottavasti et koskaan kyllästy lapseesi
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:46"]
[/quote]
Tipahtaako hyvät elarit? Paksustakin lompakosta? Mieshän sen lapsen halusi?
Miksi ihmeessä pitäisi vain tyytä, jos suhde ei toimi eikä ole onnellinen?
Tarvitaaanko eron syyksi aina pettäminen tai väkivaltaa?
Jos seksi ei tunnut miltään, riitaa saa aikaseksi joka asiasta ja miehen mielestä minun tulisi hoitaa kaikki kotityöt ja lapsenhoito sillä välin kun hän on niin väsynyt päivittäin koska tekee fyyssisesti raskasta duunia.
Itse teen töitä yli 45h vko sillä osan joudun hoitamaan vielä kotona ylitöinä, tienaankin paljon enemmän kun hän joten elatusmaksut minua ei edes kiinnosta.
Olen aktiivinen, liikun paljon ja pidän siit että on tekemistä, käy ulkona, kauppungilla mitä vain muuta kun mies joka haluaa taas vaan möllöttää kotisohvalla ja katsoa varastojen metsästäjiä ym..skeidaa.
Ja miksi kyllästyisin omaan lapseeni, ei ole mitenkään verrattavissa parisuhteeseen mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:07"]
Miksi ihmeessä pitäisi vain tyytä, jos suhde ei toimi eikä ole onnellinen? Tarvitaaanko eron syyksi aina pettäminen tai väkivaltaa? Jos seksi ei tunnut miltään, riitaa saa aikaseksi joka asiasta ja miehen mielestä minun tulisi hoitaa kaikki kotityöt ja lapsenhoito sillä välin kun hän on niin väsynyt päivittäin koska tekee fyyssisesti raskasta duunia. Itse teen töitä yli 45h vko sillä osan joudun hoitamaan vielä kotona ylitöinä, tienaankin paljon enemmän kun hän joten elatusmaksut minua ei edes kiinnosta. Olen aktiivinen, liikun paljon ja pidän siit että on tekemistä, käy ulkona, kauppungilla mitä vain muuta kun mies joka haluaa taas vaan möllöttää kotisohvalla ja katsoa varastojen metsästäjiä ym..skeidaa. Ja miksi kyllästyisin omaan lapseeni, ei ole mitenkään verrattavissa parisuhteeseen mielestäni.
[/quote]
Olen samaa mieltä! Parempi erota kuin jäädä surkuttelemaan huonoa liittoa. Ennenpitkää kuvioihin tulisi myös pettämistä yms. ja sitten ei kenelläkään ole enää kivaa.
Kai olette koittaneet yhdessä puhua asiat halki ja korjata tilannetta?
Eikö olisin mieluummin kannattanut hoitaa asiat kuntoon? Ihan lapsenkin takia