Miesystävä söi kuukautisleivoksen
Päätin sitten tylsyyteeni kokeilla menkkaverireseptiä, ja eräänlainen pieni kakku siitä syntyi. Laitoin sen jääkaappiin hyytymään ja painotin miehelle useaan otteeseen, että älä sitten syö sitä leivosta. Ei tehnyt mieli myöntää tuollaista touhua, joten syyksi sanoin vain, että leivos on minun.
Tultuani töistä huomasin, että leivos on syöty. Ärsyttää. Pitäisikö kertoa miehelle salainen ainesosa? Olisiko sen kertominen tai kertomatta jättäminen sitten vittuilua vai suojelua....
Kommentit (18)
Mitä? Menkkleivos?! Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää.
kai sinä tiedät miten ennen vanhaan tehtiin ns. love spell? yleensä käytettiin oman tyttären ensimmäistä menkkaverta, mutta onnistuu se noinkin.
kohta se kosii sua.
älä kerro.
Yksi nainen käytti oman alapäänsä bakteerikantaa tehdäkseen jugurttia. Oli kuulema aika hapanta mutta syötävää
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:42"]
Yksi nainen käytti oman alapäänsä bakteerikantaa tehdäkseen jugurttia. Oli kuulema aika hapanta mutta syötävää
[/quote]
Joo muistan tämän. Amerikkalainen opiskelija, taisi käyttää sitä tutkimusaineistona. Ekat yritykset eivät onnistuneet :)
Hyi hitto. Miten keräsit sen veren?
Ihan sairasta... sama kuin leipoisi paskastaan jotain kakkua. Onko sun päässä kaikki kohdillaan?
Ettekai tosissaan uskoneet tuota?
Miehet ei ilmeisesti ole ennen kuulleet vanhoista taikamenoista. Paras olla kertomattakin. Hih hi.
Ei kai kukaan näin tyhmää juttua usko?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:29"]Mitä? Menkkleivos?! Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää.
[/quote]
Ei näköjää tarvinnu ees hirveen vanhaksikaan elää, että kuulee tämmösestä yököttävyydestä.
Eikö spermastakin ole jotain drinkkejä yms. kehitelty? On kyllä ihan sairasta meno nykyään.
Kerran söin kylässä pullaa aivan iloisena.
Jälkikäteen rouva kertoi, että oli leivottu äidinmaitoon. Oli pumpannut litratokulla ja ylijäämää siis oli.
Noh... hengissä olen, mutta ei minusta aivan korrektia toimintaa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:00"]
Ihan sairasta... sama kuin leipoisi paskastaan jotain kakkua. Onko sun päässä kaikki kohdillaan?
[/quote]
Paskaa ei kannata syödä, mutta siemenneste ja menkkaveri eivät ole erityisen vaarallisia nesteitä, joutuivat ne suuhun sitten kokkaamatta tai kokattuina. Taidat olla niitä makaronilaatikolla ja eineslihapullilla eläviä konservatiivisia mummuja, joilla nousee oksu suuhun myös sushista ja heinäsirkoista? Tiedätkö, mistä kaviaari on tehty? Entä munakas?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:00"]
[/quote]
Ei nyt sama. Tehdään verestä lettuja ja vaikkapa mustaa makkaraa. Paskasta ei käsittääkseni tehdä mitään ruokaa.
Mutta sairasta tietysti alapääverta laittaa ruokaan. Tuskin totta aloitus!
Minä kertoisin ja lisäisin päälle: Mitä minä sanoin.