Will Smith alisti naisvihaajan suorassa Oscar-lähetyksessä
Kommentit (1510)
Vierailija kirjoitti:
Tuskon Rock edes oli itse kirjoittanut vitsejään. Taustakäsikirjoittajien juttu, jonka luki sitten prompterilta. Harjoituksissa oli kuulemma ollut Smithille ihan ok, oli nauranut sielläkin. Mutta nyt otti sitten kipinää vaimon reaktiosta. Aika perinteinen väkivaltakuvio: Look what you made me do!
Asuuko sun pään sisällä joku joka kertoo sinulle näitä juttuja?
Ohjelman tuottaja on kertonut että Rock lateli omiaan tuossa tilanteessa. Tietysti, eihän tuollainen spedeily olisi mennyt sivistyneeltä tiimiltä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskon Rock edes oli itse kirjoittanut vitsejään. Taustakäsikirjoittajien juttu, jonka luki sitten prompterilta. Harjoituksissa oli kuulemma ollut Smithille ihan ok, oli nauranut sielläkin. Mutta nyt otti sitten kipinää vaimon reaktiosta. Aika perinteinen väkivaltakuvio: Look what you made me do!
Ohjelman tuottaja on kertonut että Rock lateli omiaan tuossa tilanteessa. Tietysti, eihän tuollainen spedeily olisi mennyt sivistyneeltä tiimiltä läpi.
Tietysti tuottaja kertoo, että on Rockin syy. Tietysti, eihän tuollainen spedeily näytä hyvältä Oscar-tuotannossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olisi vielä perheväkivaltaakin. Onneksi rangaistus seuraa ja lisäksi menettää pystinsä.
Nyt se keskustelee jo itsensä kanssa. Hakeudu hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tuottaja kertoo, että on Rockin syy. Tietysti, eihän tuollainen spedeily näytä hyvältä Oscar-tuotannossa.
Ei näytä ei ja siitä saamme kiittää rääväsuu Rockia. Meinaat että tuottaja sanoisi noin jos ei voisi käsiksestä todistaa asiaa??
Sulla tuntuu elämän kantava teema olevan ettet usko mitään mitä muut sanoo? Onnea.
Itse en ymmärrä tätä kiittelyä ja hehkutusta kun mies lyö naisen pilkkaajaa. Menee siinä vähintään samalle tasolle kiusaajan kanssa. Itse olisin ylpeä miehestä joka näpäyttäisi vähän älykkäämmällä tavalla. Ei vähäänkään kiinnosta nyrkkimachot, wt-touhua. Vaikka W. Smithin leffoista olen pitänytkin.
Itse kullekin tekee välillä ihan hyvää saada pientä palautetta jos lipsuu rivistä!
Olisihan tuon voinut ottaa kehunakin. Verrataan 50v naista 35v naiseen ( Demi Moore leffan kuvauksen aikaan). Hyvännäköinenhän tuo rouva Smith hiuksineen on. Mainoskikka ja kaikki osapuolet saivat lisää someseuraajia.
Minusta tuntuu että mustille miehille sallitaan helpommin tällainen spontaani ”miehekäs” käytös koska se kuuluu tiettyihin stereotypioihin.
Käsikirjoitettu stuntti, Hollywood-teatteri ei lopu valkokankaalle.
Moniongelmainen Will Smith ei todellakaan alistanut ketään ja mitään, töpeksi vain erittäin pahanpäiväisesti, olipa koko juttu sitten suunniteltu tai ei. WIll Smithin tiedetään kärsivän komplekseista liittyen perheeseensä (Jayden Smith!) , vaimoonsa ja hänellä lienee jonkin asteinen nautintoaineittenkin ongelma. Chris Rock hoiti koko välikohtauksen hienosti, ei nostanut meteliä edes koko asiasta.
Sanoisin, että molemmat äijät käyttäytyivät ääliömäisesti, mutta toinen aloitti.
Vierailija kirjoitti:
Moniongelmainen Will Smith ei todellakaan alistanut ketään ja mitään, töpeksi vain erittäin pahanpäiväisesti, olipa koko juttu sitten suunniteltu tai ei. WIll Smithin tiedetään kärsivän komplekseista liittyen perheeseensä (Jayden Smith!) , vaimoonsa ja hänellä lienee jonkin asteinen nautintoaineittenkin ongelma. Chris Rock hoiti koko välikohtauksen hienosti, ei nostanut meteliä edes koko asiasta.
Ei TODELLAKAAN hoitanut hienosti. Olisin itse kävellyt ulos lavalta, siksi ettei turvamiehet estäneet eikä tulleet edes jälestäpäin pidättämään Smithiä joka sai palata tuolilleen istui siinä ei kukaan vienyt ulos häntä!! CHris oli lattiamatto.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että mustille miehille sallitaan helpommin tällainen spontaani ”miehekäs” käytös koska se kuuluu tiettyihin stereotypioihin.
Will Smith toteutti rasistista stereotypiaa hood nig gasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Will Smith toteutti rasistista stereotypiaa hood nig gasta.
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoitettu stuntti, Hollywood-teatteri ei lopu valkokankaalle.
Eli kun joku matti meikäläinen sanoo että oli feikki niin sitten se ihan varmaan oli?
Kerro vielä mitä hyötyä Akatemialle tai Will Smithille tästä "stuntista" oli?
Pfizer on Oscareiden sponsoroija ja saamassa myyntilupaa lääkkeelle joka auttaa Smithin vaimon sairauteen. Melkoinen sattuma, että Will Smith ja Chris Rock tällaisen shown järjestivät...
Vierailija kirjoitti:
Joko siltä lähti se patsas?
Mihin se lähtisi ja miksi?
Jos katsoo tarkemmin kuvaa jossa Rockin kasvot näkyvät välittömästi lyönnin jälkeen, erottuu selvästi kuinka veri on paennut lyöntikohdasta. Poskipään alue on kalpea. Lyönti osui, oli aito ja kiva lyönti.
Tämäkin vielä, Rock oli pienenä kiusattu:
"Oscareissa kohun keskelle joutunut koomikko Chris Rock, 57, avasi hiljattain lapsuutensa kiusaamistaustaa. Mies kertoi Fly on the Wall with Dana Carvey and David Spade -podcastissa, miksi antoi aiemmin muiden ihmisten ”kävellä hänen ylitseen.”
Rock toteaa podcastissa, että menneisyyden kokemukset ovat vaikuttaneet häneen yhä aikuisena. Miehen mukaan häntä kiusattiin lapsena naurettavan paljon.
– Puolet kiusaamisesta johtui siitä, että olin pieni poika. Sitten aloin kulkea bussilla kouluun ja minua kiusattiin siksi, että olin pieni ja musta. Kiusaamisen määrä kaksinkertaistui.
Rock nostaa esiin lapsuudessaan sattuneen välikohtauksen, jolloin hän nousi kiusaajiaan vastaan. Tapauksen seurauksia hän kantoi mukanaan pitkään.
– Menin kotiin, laitoin tiilen reppuun, tämä on legendaarinen tarina naapurustossani.
– Heilautin reppua, löin tyyppiä kasvoihin ja tiputin hänet. Luulimme, että hän saattaisi kuolla, Rock muistelee.
Koomikko kertoo, että hurjalta vaikuttanut tapaus sai hänet pelkäämään omaa vihaansa. Lopulta asia johti siihen, että hän antoi ihmisten kävellä ylitseen, jotta konflikteilta vältyttäisi."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/648c1bab-c466-45c2-bb2e-be6779…
En ollut aiemmin tajunnut Rockin olevan jo melkein kuusikymppinen ikinuori. Smith löi vanhusta kameroiden edessä!
Ei kiva vaan kova lyönti, perskuleen puhelin korjailee omiaan ja sensuroi.
Ettei vaan olisi vielä perheväkivaltaakin. Onneksi rangaistus seuraa ja lisäksi menettää pystinsä.