Will Smith alisti naisvihaajan suorassa Oscar-lähetyksessä
Kommentit (1510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla vedetään Ukrainassa porukkaa kylmäksi tuhansittain, ja täällä kohkataan yhdestä litsarista :facepalm:
No tämä. Ja sitten muka ollaan ottamassa "siltä istumalta" eroa jos mies puolustaa naista. Tosi realistisia juttuja taas. Only in Vauva.
Jep, väkivalta kunniaan! Only in Finland
Ei asioita voi laittaa samaan mittakaavaan.
Mutta miettikää että minun nenäni löytiin kaksi kertaa kahden vuoden aikana. Ekalla kerralla tuli kyhmy ja nenästä vino. Toisella kerralla nenänpää pilattiin täysin.
Nenäni on ns ulkopuolisille "tavallinen" ja silti täysin erilainen kuin ennen. Vasen puoli on eriparia oikean puolen kanssa.
Ei huvita elää enää.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miettikää että minun nenäni löytiin kaksi kertaa kahden vuoden aikana. Ekalla kerralla tuli kyhmy ja nenästä vino. Toisella kerralla nenänpää pilattiin täysin.
Nenäni on ns ulkopuolisille "tavallinen" ja silti täysin erilainen kuin ennen. Vasen puoli on eriparia oikean puolen kanssa.
Ei huvita elää enää.
Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, niin melko pienestä on kuitenkin homma kiinni jos nenän takia ei halua enää elää.
Vierailija kirjoitti:
Will Smith on NЕЕKЕRI
Miten sait tuon sanan läpi?
Vierailija kirjoitti:
Tältä se näyttää kun ihminen käyttää reilusti anabolisia steroideja, amfetamiinipohjaisia piristeitä, unilääkkeitä ja alkoholia. Veikkaan että muutama kuukausi menee ja Will Smith itkee mediassa päihdeongelmiaan. Totaalinen ihmisraunio joka pysyy kasassa vain raskaalla lääkityksellä resepteillä ja ilman.
Jep, eikös tuo ollut äskettäin aika läskissä kunnossa ja aloitti julksesti ”kuntokuurin”.
Vierailija kirjoitti:
Ei huvita elää enää.
Suora nöpönenä on nyt ruma tavisnenä.
Vierailija kirjoitti:
Will Smith on ollut vaimonsa kanssa yhdessä jo vuodesta 1996.
Jade on kaunis.
Eipä tuo terveeltä liitolta vaikuta, kun pitää turvautua väkivaltaan. Tuskin oli ensimmäinen kerta kuin Smith löi. Poikakin tuli jo julkisesti paljastaneeksi, että ”näin meillä asiat hoidetaan” eli isänsä lyönnit on ihan normikäytöstä.
Samaa mieltä siitä, että kaunis nainen ja hiustyyli pukee niin häntä kuin tytärtäänkin, minkä tietävät varmasti itsekin, sillä olisihan heillä myös mahdollisuus peruukkeihin, eli hiustyyli on myös oma valinta ja halu erottua joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Will Smith ❤
Will Smith 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Will Smith on NЕЕKЕRI
Miten sait tuon sanan läpi?
Minkä niistä?
Vierailija kirjoitti:
helppo sanoa et fiksu vastaisi paremmalla vitsillä, mutta jos kyseinen vitsi ei ole toisesta edes hauska ja ei meistä kaikki ole supliikki miehiä tai naisia. joskus vain kattila täyttyy liikaa ja tällaista valitettavasti tapahtuu, älkää tuomitko ketään liian jyrkästi koska ette tiedä kauan tätä on willinkin pitänyt sietää
"Kattila täyttyi liikaa" kun Smithin vaimoa verrattiin seksikkääseen Demi Mooreen? Pinket Smith on itse puhunut upeasta kaljutyylistään LOPUTTOMIIN ja postannut kuvia LOPUTTOMIIN mutta nyt yhtäkkiä puheenaihe on mauton ja arka?
HEVONKUKKUA. Will Smith on jotenkin kilahtanut.
Miksi tämä rouva Smith ei mennyt sinne lavalle lyömään tätä juontajaa? Likaiset hommat miehelle? Ajatellaanko että naiset eivät ole kykeneväisiä puolustamaan itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huvita elää enää.
Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, niin melko pienestä on kuitenkin homma kiinni jos nenän takia ei halua enää elää.
Tottakai.
Jotkut eivät tajua mitä on minäkuva. Että näytät erilaiselta edestä kuin koko elämäsi. Katse ja ilme on erilainen kun pysty pieni nenänpää on hakattu.
Joku voisi hakata sen joka teki näin. Ehkä sitten ymmärtäisi.
Ettei vaan tuolla Ameriikan mailla alkaisi sama uhriutumisen ja loukkaantumisen kulttuuri vallata, kuten täällä. Kohta ei mistään saa vitsailla tai sanoa mitään. Heillä on kuitenkin tämä roustaus-kulttuuri ollut olemassa, jossa kyllä kaikki törky otetaan esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat kuin taksikuskeilla Helsingin rautatieasemalla
Niinpä. Jos olisi käyttäytynyt normaalisti, Smithin ei olisi tarvinnut lyödä lopsauttaa. Mutta piti alkaa pilkkaamaan vaimon sairautta.. no tietäähän sen mitä siitä seuraa kun mies hermostuu.
Vaimon kannattaa olla varuillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huvita elää enää.
Tottakai.
Jotkut eivät tajua mitä on minäkuva. Että näytät erilaiselta edestä kuin koko elämäsi. Katse ja ilme on erilainen kun pysty pieni nenänpää on hakattu.
Joku voisi hakata sen joka teki näin. Ehkä sitten ymmärtäisi.
Ei ole tervettä tuollainen suhtautuminen. Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin sinun tai minun nenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helppo sanoa et fiksu vastaisi paremmalla vitsillä, mutta jos kyseinen vitsi ei ole toisesta edes hauska ja ei meistä kaikki ole supliikki miehiä tai naisia. joskus vain kattila täyttyy liikaa ja tällaista valitettavasti tapahtuu, älkää tuomitko ketään liian jyrkästi koska ette tiedä kauan tätä on willinkin pitänyt sietää
"Kattila täyttyi liikaa" kun Smithin vaimoa verrattiin seksikkääseen Demi Mooreen? Pinket Smith on itse puhunut upeasta kaljutyylistään LOPUTTOMIIN ja postannut kuvia LOPUTTOMIIN mutta nyt yhtäkkiä puheenaihe on mauton ja arka?
Mikä ymmärryksessäsi on vikana. On aivan eri puhua siitä itse kuin kuulla siitä vttuilua. Jäi siis psykan tunnit välistä tai luultavimmin pohjalla on peruskoulu.
Vierailija kirjoitti:
Will Smith on ollut vaimonsa kanssa yhdessä jo vuodesta 1996.
Jade on kaunis.
Ensinnäkin se on Jada, ja toiseksi hän on fyysisesti OK, mutta vaikuttaa henkisesti todella rumalta kuten miehensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ymmärryksessäsi on vikana. On aivan eri puhua siitä itse kuin kuulla siitä vttuilua. Jäi siis psykan tunnit välistä tai luultavimmin pohjalla on peruskoulu.
GI Janeen vertaaminen on vittuilua? Millai? Kun ihminen itse on esitellyt kaljuaan upeana tyylivalintana? Kuten mielestäni onkin, vaikken muuten Pinketistä tykkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä rouva Smith ei mennyt sinne lavalle lyömään tätä juontajaa? Likaiset hommat miehelle? Ajatellaanko että naiset eivät ole kykeneväisiä puolustamaan itseään?
Sen mielestä se oli ainoastaan huono vitsi, siinä kaikki, ja sitten sen omituinen mies sai kohtauksen.
No tämä. Ja sitten muka ollaan ottamassa "siltä istumalta" eroa jos mies puolustaa naista. Tosi realistisia juttuja taas. Only in Vauva.