Mies sanoi ekan seksikertamme jälkeen:
"Tuntuu että ollaan fyysisesti yhteensopivia". Exäkin joskus sanoi samaa vähän eri tavalla, höpötti jostain ihmisen anatomiasta. Mitä käytännössä tarkoittaa, kun mies sanoo noin?
Kommentit (15)
Tarkoittaa että sun pinppi tuntuu poikkeuksellisen hyvältä. Onnea!
Että hän on hoksannut, että sinä olet nainen ja hän mies, ja teissä on nipukoita jotka näyttävät eriltä mutta sopivat yhteen sisäkkäin. Vrt. Töpseli ja pistorasia. Miehet on sööttejä.
Kysymys kuuluukin, että tuntuuko susta?
Aika outo kommentti mieheltä. Onko hän insinööri ?
;)
Noilla sanoilla vaikuttaa vähän jäykältä. Mut kansankielellä sanottuna sun pillu tuntuu just hyvältä.
Hän tarkoitti: sun pillu ei ole parhaasta päästä, mutta haluan pitää sut omana.
Että olette fyysisesti yhteensopivia. Seksi tuntuu hyvältä.
Mies ja nainen ovat erilaisia, mutta sopivat hyvin yhteen, kerrottiin Kevätpörriäisessäkin. Seksuaalinen yhteensopivuus on yksi parisuhteen kulmakivistä. Selvitä sinä ne muut. Mies on jo myyty!!!!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:46"]No sä haluat olla se, jonka anukseen tullaan eikä päinvastoin.
[/quote]
Naurua!
Outoa. Mulle ei ole kukaan mies koskaan sanonut noin. Pitäiskö epäillä, ettei olla oltu. Siis oikeasti: tuohan on itsestäänselvyys. Mies sanoi just, että vesi on märkää.
Minusta tuntuu usein juuri tuolta. Ja olen siis nainen. Tuntuu että sovimme hyvin yhteen, miehen penis on juuri sopivan kokoinen, ei liian pieni, eikä liian iso. Mahtuu sisään ja osuu pohjaan. Jossain asennossa tuntuu melko tiukalta sovitteelta ja toisissa vähän helpommin menee. Juuri sopiva, kuin valettu.
17v parisuhdetta takana.
Hän tarkoittaa, että seksi kanssasi tuntuu hyvältä, koska olet juuri sopivan tiukka ja hän täyttää sinut kokonaan. On siis umpirakastunut ja haluaa seksiä kanssasi. Minä ainakin tykkäisin, jos mulle sanottaisiin noin. Luulen kyllä itsekin tietäväni, jos olen jonkun kanssa fyysisesti yhteensopiva.
(Voi myös olla, että hänellä on kokemusta huonostakin yhteensopivuudesta.)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:12"]
Aika outo kommentti mieheltä. Onko hän insinööri ?
;)
[/quote]
Outo tosiaan, onko hän edes mies ? Jos ei niin sitten ymmärtäisin...
No sä haluat olla se, jonka anukseen tullaan eikä päinvastoin.