Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla ollut sivusuhdetta?

Vierailija
27.03.2022 |

Kerro siitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta miehelle, jonka kanssa seurustelin, olin itse sivusuhde. Työpaikalta löytyi se mies, 40. Olin itse 26. Tehtiin ihania matkoja viikonloppuisin ja mies maksoi kaiken, piti mua todella kuin kukkaa kämmenellä. Oli muka eroamassa. Hirveä huuto tuli kun lähdin - saatuani selville - ja samantien vaihdoin työpaikkaa. Kokemus se oli ja opetti.

Vierailija
2/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa oikeilla termeillä. Ei ole olemassa mitään sivusuhdetta tai salarakasta.

Kyse on H U O R A A M I S E S T A !!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu salailu ja pettäminen tällä luonteella. Minulta näkee naamasta jos valehtelen. 

Vierailija
4/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinäikinä haluaisi salasuhdetta! Olis ihan hirveetä!!

Olen liittomme aikana muutaman kerran ihastunut, mutta en ole tehnyt ihastumiselle mitään. En ikinä haluaisi asettaa meidän suhdetta vaaraan. Ihastumisen kohteet ovat olleet sellaisia mielenpiristyksiä eivätkä he taatusti tiedä, että olen ollut ihastunut. Ihastumiset ovat hiipuneet pikkuhiljaa ja niistä on jäänyt hyvä muisto. Omaan mieheeni olen edelleen, 26 yhteisen vuoden jälkeen, hullun rakastunut.

Vierailija
5/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meneillään.... ollut kohta pari vuotta. Molemmat oltiin suhteessa mies erosi omastaan osittain mun takia, mutta muitakin syitä oli. Nyt olen siinä tilanteessa, että lupasin miehelle erota itsekin, mutta en enää tiedä haluanko sittenkään häntä.

Vierailija
6/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut salasuhdetta. En jaksa pitkiä suhteita, vaan pyrin pitämään suhteeni max. kolmen vuoden mittaisina, joten kyllä tuon ajan jaksaa keskittyä toiseen ihmiseen. En muutenkaan pidä toisten ihmisten tunteilla leikkimistä ja epärehellisyyttä mitenkään hyväksyttävänä. Jos ei halua sitoutua vain yhteen ihmiseen, miksei voi olla rehellisesti avoimessa suhteessa tai poly?