Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisinko lisätienestiin?

Vierailija
12.09.2015 |

Olen henkilökohtaisena osa-aikaisena avustajana pariskunnalle, jonka vaimo tarvitsee sitä apua. Nyt mies on alkanut puhumaan, kuinka haluaisi seksiä, kun vaimolta ei tämän muistisairauden vuoksi enää sitä saa. Mies on katsellut isoja rintojani ja nyt viimeksi töissä ollessani hän sanoi, että haluaisi tutustua niihin paljaina ja panna minua. Hän maksaisi nämä palvelukset käteisenä. Mies on jo päälle 60, mutta hän on pitkä ja lihaksikas ja kerran kun näin hänet vahingossa alasti(olikohan vahinko hänen puoleltaan) näin hänen kalunsa puoliseisokissa.Oli ihan kunnioitettavan kokoinen.  Pakko sanoa, että olisi mukavaa tuntea se sisällä pumppaamassa. Suostunko siis, minun ja mieheni seksielämä on kuollutta. Miehelle maistuu olut paremmin kuin seksi vaimon kanssa. Rahaa meillä tarvittaisiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin panna ihan ilmaiseksi. On iso ja kestävä.

M40

Vierailija
2/4 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on siis siitä oletko valmis ryhtymään seksin myyjäksi kertomatta siitä aviomiehellesi. Minusta ratkaisu ei ole OK kun olet varmaan aikanaan luvannut miehellesi olla harrastamatta seksiä teidän suhteenne ulkopuolella.

Keskustele asiasta miehesi kanssa. Jos hän haluaa jatkaa liittoanne seksittömänä ja hänelle käy että harrastat seksiä muiden miesten kanssa niin mikäs siinä. Varaudu siihen, että joku kuulee liiketoiminnastasi ja huorittelee sinua esimerkiksi sukulaisillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun himoista ja haluista en tiedä, mutta ensimmäisenä ajattelen tätä miehen sairastunutta vaimoa. Jotenkin aika julmaa tuo häntä kohtaan olisi.

Itse olen ollut naimisissa 25 vuotta, eikä meillä ole pitkään aikaan ollut sänkypuolella yhtään mitään. Hyvin minä olen tullut toimeen 1-2 kertaa runkkausta päivässä, ei siihen mitään pettämistä maksullisen naisen kanssa tarvita.

Vierailija
4/4 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin suostut! Kuulostaa ihanalta mieheltä ja saat vielä rahaakin.

- Lilith

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi