Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtuuko kissa ja ihana samaan lauseeseen?

Vierailija
12.09.2015 |

Tuli tossa mieleen, että en oo koskaan varmaan kuullut kenenkään luonnehtivan kissaa termillä ihana. Koiraa taas useinkin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, kyllä mun kissa on ihana.

Vierailija
2/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kissat on ihania! koirat taas on sotkuisia ja haisevia, eivät osaa edes pestä itseään. Jos et ole kuullut, niin oletko tynnyrissä kasvanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on pääsääntöisesti ylimielisiä mulkkuja.

Vierailija
4/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kissasta tehty turkki on ihana. Hyvin mahtui samaan lauseeseen, vai olisiko kissa pitänyt olla perusmuodossa?

Vierailija
5/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:59"]

Helposti, kyllä mun kissa on ihana.

[/quote]

Totta!!! Minun ihana kissapoikani nukkuu vieressäni omalla punaisella tyynyllään.

Vierailija
6/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ihana mamu-poika kiertää mua kuin kissa kuumaa puuroa.

Vierailija
7/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on naapurin kissa ammuttu ja on ihana, kun ei enää kusi haise joka päivä

Vierailija
8/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:03"]

Kissat on pääsääntöisesti ylimielisiä mulkkuja.

[/quote]

Kissan luottamus ja rakkaus pitää ansaita. Jos omiin kokemuksiisi perustat tuon väitteesi, niin olet itse kohdellut kissoja huonosti.

Kissa ei valitettavasti palvo sinua jumalana heti, kun olet pari namia heittänyt.

Vierailija
9/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme kissaa ja kaikki ovat ihania! Olen pääsääntöisesti tavannut vain ihania kissoja.

Vierailija
10/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalla tarkoitetaan hurmaavaa, sulokasta, kiehtovaa... Koirat ovat sellaisia äänekkäitä ja sotkuisia rymyäjiä, että ennemmin liittäisin ihana-adjektiivin kissaan kuin koiraan, vaikka omistankin sekä kissoja että koiria.

Vierailija
11/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:03"]Kissat on pääsääntöisesti ylimielisiä mulkkuja.
[/quote]
, ja siksi niin ihania!

Vierailija
12/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:58"]Tuli tossa mieleen, että en oo koskaan varmaan kuullut kenenkään luonnehtivan kissaa termillä ihana. Koiraa taas useinkin.
[/quote]

Mene instagramiin ja hae kuvia hashtagilla kissa. Sitten vaan katsot kuvia ja luet kommentteja. Ja huomaat miten paljon ihmiset luonnehtivat kissoja termillä ihana :)

Vierailija
13/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ja ihanahan ovat käytännössä lähes synonyymejä, joten on suorastaan redundanttia luonnehtia kissaa ihanaksi.

Vierailija
14/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kuullut kissoista paljon puhuttavan, kuinka ovat ärsyttäviä. Repivät huonekalut, purevat ja raapivat, mouruavat öisin.. Ensinnäkin kissa vaatii leikitystä ja seuraa. Meillä kissa leikitetään huolella ennen nukkumaan menoa ja sitten annetaan ruoka. Kissa tietää, että ruoan ja leikin jälkeen aletaan nukkumaan. Rauhassa nukkuu yön. Voin siis sanoa, että kyllä minun kissa on ihana. 

Vierailija
15/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kissa

Vierailija
16/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:43"]Ihana kissa
[/quote]

Mahtui!

Vierailija
17/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kissa ja ihana koira. Helposti

Vierailija
18/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihana elää ilman kissaa.

Vierailija
19/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lause täällä on kuin googlen käännösohjelmalla veistelty; edes sanaa ihana ei osata taivuttaa! Järjestään nämä kommentit näyttävät olevan kissa-vihamielisiä. Johtopäätös: kissojen vihaaminen on seurausta alhaisesta koulutustasosta ja/tai älykkyysosamäärästä.

Vierailija
20/20 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on kaikista ihanin eläin, sekä kotikissat että isot kissat.

Meillä toinen kissa nukkuu yöt toisen 6v pojan vieressä, ja toinen kissa on isin lellivauva, mies vie narunpääsä ulos kissan joka päivä, ja joka ilta kissa saa rapsutusta miehen vieressä niin kauan kuin haluaa. Mun lellivauva on tyttären pitkäkarvainen kissa, se on meillä aina välillä, ja tulee mun viereen jos tytär ei ole meillä. Voi sitä hurinan määrää kun kissa tulee kainaloon :)

Koirat on usein turhanpäiväisiä louskuttajia, ulvovat kun porukat ei ole kotona, ja naapurit kiroaa, autossakin räksytetään... ja koiranpennut järsii puisetkin kalusteet ym. paskaksi.