Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikkeuksellisen itsepäinen mies ja vallankumouksellinen

Vierailija
27.03.2022 |

Ja olen joutunut suomessa järjestelmällisen syrjinnän kohteeksi. Minua kohtaan on harjoitettu gang stalkingia suomessa kaupoissa, julkisilla paikoilla, kotona, opiskellessa jne. Koska olen ollut erilainen ja itsepäinen ihminen en ole sopinut suomalaisen järjestelmän lokeroihin. Minut siirrettiin pakkolääkinnän piiriin ja diagnosoitiin ja leimattiin mielenterveys potilaaksi. Minulla on vallankumouksellisia ajatuksia politiikasta, vallasta, rahataloudesta, järjestelmästä, vapaudesta, ihmisyydestä. Tämä ei sovi suomalaiseen kulttuuriin ja järjestelmään.

Olen joutunut olemaan muiden suomalaisten kollektiivisen tietoisuuden syrjinnän kohteena vaikka miten pitkään. Nämä muut lampaat kollektiivissa eivät huomaan tätä aivopesua, mutta minä huomaan. Naiset ovat yhdessä rintamassa olleet syrjimässä minua, etten saisi perhettä ja normaalia elämää sekä iloa elämässä. Miehet ovat yrittäneet kiusata ja loukata minua sekä aiheuttaa henkisiä ongelmia mm kateutta ja mustasukkaisuutta.

Olen kuitenkin noussut tämän kaiken yläpuolelle totuuden voimin ja järjellä, sillä olenhan ihminen.

Nämä aivopestyt ihmiset monesti toimivat tiedostamattaan järjestelmän puolustajina ja käyvät erilaisten ihmisten kimppuun huomaamattaan ja tiedostamattaan ja pyrkivät "nokkimaan" erilaiset ihmiset hengiltä. Alistaminen, väkivalta (henkinenkin), hajoita ja hallitse mentaliteetti monesti vallitsee näillä järjestelmän herroilla. Pitäkää varanne kaikki vapaat miehet, maailma voi olla karu ja vaarallinen itsepäisille.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihmiskunnan historian tyypillisin piirre. "Se pyörii sittenkin!"

Nyt ollaan vaan noin 30-40 vuodeksi vajuttu ihmeelliseen höttöön, jossa vastaus löytyy tekoälystä, googlesta, itsehoito-oppaista, ja käytännössä tilanne ei eroa millään lailla jostain uskonnollisesta höyryämisestä. Ja se luultavasti liittyy siihen, että uskonnollinen höyryäminen on tauolla ja höyryämisen tarve purkautuu muulla, soveliaaksi katsottavalla tavalla.

Jatkat vaan oman elämäsi elelyä. Teet sen vain kerran, ja meitä on muitakin. Jopa naisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan