Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Mensan jäsen, eli älykäs - miksi se ärsyttää sinua?

Vierailija
27.03.2022 |

Hmph, ottaaks päähän? Just joo!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko minun tervehtiä ensin, koska en kuulu ko. järjestöön?

Vierailija
2/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä erityisesti ärsytä, päin vastoin, minusta on mukavaa kun ihmiset saavuttavat tavoitteitaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kuuluu Mensaan ja olin kerran hänen bileissään, joissa oli useita muitakin Mensan jäseniä. Harvoin olen nähnyt yhtä monta sosiaalisesti lahjatonta ihmistä samalla kertaa. 

Mensan jäsenillä soisi olevan älyn lisäksi myös sosiaalisia kykyjä. Niiden puute siis ärsyttää.

Vierailija
4/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Itsekin pärjään hyvin mensan testeissä. On kuitenkin liian yksinkertaista sanoa, että yksi mensan testi voisi määritellä älykkyyden. Itse olen hyvä loogista päättelyä vaativissa tehtävissä, matikassa, kemiassa ja shakissa. Kielissä olen tosi huono, en osaa puhua edes englantia. Mensan testin mukaan olen älykkäämpi kuin 96% väestöstä. Olen sen verran älykäs, että ymmärrän, että tämä ei pidä paikkaansa. Olenkin tullut siihen tulokseen, että mensan testi ei mittaa älykkyyttä luotettavasti.

Vierailija
5/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että, kuulut Mensaan, ei ärsytä minua yhtään. Sen sijaan, minua ihmetyttää, miksi luulet sen ärsyttävän minua. Olisit voinut vaikka kirjoittaa, "miksi se tuntuu ärsyttävän joitakuita".

Vastaus siihen lienee, ettei älykkyytesi ketään ärsytäkään, ylimielisyytesi kyllä.

Vierailija
6/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun mensuun ja sillon helvetti ärsyttää.

Vierailija
7/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Kiva kun ihmiset jakavat viisauttaan muillekin.

Vierailija
8/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä palikkatesteissä loistavia... Onko siitä loppujen lopuksi mitään hyötyä...

Vierailija
9/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että, kuulut Mensaan, ei ärsytä minua yhtään. Sen sijaan, minua ihmetyttää, miksi luulet sen ärsyttävän minua. Olisit voinut vaikka kirjoittaa, "miksi se tuntuu ärsyttävän joitakuita".

Vastaus siihen lienee, ettei älykkyytesi ketään ärsytäkään, ylimielisyytesi kyllä.

Mensa+älykäs ihminen+vauvapalsta= hahahahahahahahah helevetin hyvä vitsi

Joo, ärsyttää kun joku luulee itsestään liikoja. Miks hitossa mua ärsyttäis uppo outo turhapuro

Vierailija
10/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti älykäs ei koe tarvetta korostaa omaa älykkyyttään tai kehuskella sillä. 

Vierailija
11/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua ärsyttäisi jonkun tuntemattoman mensajäsenyys? Tiedän jo, että Mensa on olemassa ja siinä on jäseniä.

Vierailija
12/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti huomaa kumpi näistä kirjoittajista on oikeasti älykkäämpi.

Vierailija
13/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on huippuälykäs ja kaveripiirissä on myös toinen Mensan jäsen. Ihan normaaleja ihmisiä molemmat. Miksi ärsyttäisi?

Vierailija
14/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tollaset urpot kyllä vähän ärsyttää.

Vierailija
15/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä papukaijamerkkejä vihkoon kerääviä ihmisiä on joitakin tullut tavattua. Käytännössä se elämän sisältö on siinä, että voi sanoa suorittaneensa jonkun testin, saaneet siitä todistuksen ja muuten ihan tavallinen ihminen, että ei ole mitään keksinyt tai kehittänyt sen enempään kuin muutkaan. Eikö se äly mene hukkaan silloin ja miksi pitäisi kiinnostaa kun ei kenellekään ole hyötyä?

Vierailija
16/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olisit älykäs, ei sinun tarvitsisi kysyä tuollaista...

Vierailija
17/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti älykäs ei koe tarvetta korostaa omaa älykkyyttään tai kehuskella sillä. 

Selvä!

Vierailija
18/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko jäsenyydestäsi ensitapaamisella?

Vai selviääkö se seurassasi ajan kanssa?

Korostatko sitä että olet jäsen?

Jos vastaat kyllä,

Ei

Kyllä,

Olet ärsyttävä siksi,

koska yritätkö esittää parempaa?

Miksi haluat tuoda esiin sen että olet Mensassa?

Onko loppupeleissä väliä onko ihminen Mensan jäsen vai ei?

Vierailija
19/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sain "kutsun", mutten halunnut liittyä. Ärsyttääkö se sitten sinua?

Vierailija
20/39 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, mutta mun on vaikea ymmärtää miksi älykkäällä mensan jäsenellä on kova pätemisen tarve.