Kuuntelen oven takana, kun mieheni paskoo...
Kuuluu aina useita plumsahduksia. Epäilen, että mieheni maha on aina sekaisin hieman. Näin ollut ainakin about 4 vuotta, varmaan paljon pidempääkin.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:26"]
Up
[/quote]
No sen kakan tulee kyllä mennä yleensä alaspäin. Jos ei mene, niin miehellä todella on häikkää vatsansa kanssa.
Etkö ole opettanut miehellesi käsikakkaamista?
Miten sulla itselläsi, montako plumpsahdusta, töräystä tai raikuvaa ripuloimisen ääntä on mielestäsi hyvä määrä? Vai houkutteletko kakkasi käärmeenlumoajan tapaan huilun kanssa kiertymään sulokkaasti ja äänettä pönttöön?
Oletko siis neljä vuotta ollut korva vessan ovessa kiinni , miehesi kakatessa? Oletko tehnyt mitään exel-taulukkoa tai pitänyt päiväkirjaa?
Mä en ainakaan usko, jos et lataa nettiin tästä väitteestäsi ääninauhaa, mieluummin toki video olisi vielä parempi todiste. Minun mieheni ei joko kakkaa tai tekee sen äänettömästi.
Tunnetko vienon kakan aromin myös sieltä oven välistä? Vai oikean paskan löyhkän?
Olet itse syyllinen. Mitäs teet niin paskaa ruokaa. Sieltä se tulee suoraan suolesta läpi.
epäilen, että sinullakin on jokin paikka sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:32"]Miten sulla itselläsi, montako plumpsahdusta, töräystä tai raikuvaa ripuloimisen ääntä on mielestäsi hyvä määrä? Vai houkutteletko kakkasi käärmeenlumoajan tapaan huilun kanssa kiertymään sulokkaasti ja äänettä pönttöön?
[/quote]
Voi herranjumala, että mä repesin tälle kommentille!!! xD AV rules!
Sama vika täällä. Ukolla vatsa ihan paskana jo vuosikaudet. Viettää vessassa paskalla ikuisuuksia, monta kertaa päivässä. Ja lisävaivana vielä peräpukamat. Ja ei ees tajua käyttää bideesuihkua perseensä putsaamiseen, vaan käyttää kerralla puoli rullaa vessapaperia. Hohhoijjaa..
AHAHAHAHAHAHA oottet tyhmiä. Mä meinaan aina huoltoasemojen vessassa alkaa nauramaan jos joku muu paskoo viereisessä kopissa. Ne pierut ja paskanlätinät on vaa nii huvittavia :D
Neljän vuoden jatkuva ummetus plompsahduksineen on jo huolestuttavaa. Hienoa, että välität miehesi terveydestä noin paljon. Aikoinaan Ranskan hovissa toimi ulosteentarkastajia, jotka arvioivat kuninkaan terveydentilan ulosteen väristä ja koostumuksesta. Ehkä voisit ehdottaa samaa miehellesi, niin ei tarvitsisi kuunnella oven takana ja miehesi ulostaminen muodostuisi parisuhdettanne vahvistavaksi yhteiseksi ajaksi.
Ei jumankauta :D tota sun touhuas! Toisilla uloste on löysempää ja paremminhansa se paska niin kulkee. Ei nyt ole määritystä tehty.