Inhottaa olla yli viisikymppinen
Elikkäs kuoleman puolella tässä alkaa pikku hiljaa olemaan. Ennen kauniiksi kehuttu naama on alkanut roikkua uhkaavasti. Pitäisi treenatakin enemmän ettei joudu tulevaisuudessa rollaattorilla liikkumaan.
Jos olisin tämän tiennyt niin en olisi halunnut syntyä ollenkaan.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Miksi keski-ikäisiä naisia aina mollataan täällä? Kirjoitetaan kuolemasta ja rupsahtamisesta. Oikeasti, tuo kertoo enemmän kirjoittajan henkisestä tilasta kuin todellisuudesta.
Myös miehet ikääntyvät, mutta osaan puhua vain omasta kokemuksestani. Vai pitäiskö mun alkaa puhua miestenkin puolesta. Jokaisella on omat kokemuksensa omasta elämästään.
Ap
Höpsis. 40-vuotias on uusi 30-vuotias. Ja 60-vuotias on uusi 50-vuotias. Tällaisia havaintoja olen tehnyt ihmisiä katsellessa. Moni pysyy nuorekkaana niin pitkään. Sekä miehet että naiset. Tietysti elämäntavoista myös riippuu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ikä. Jos ois nuorempi, niin ois jääny kaikki hyvät rokit kuulematta.
Hyvä pointti! <3
Ap
Eipä se ikä haittaisi, vaan ne muutokset elimistössä eli elimistö tavallaan laiskistuu koko ajan ja hommia jää enemmän ja enemmän tekemättä tai ne tehdään huonosti. Siitä sitten seuraa rappeutuminen pikku hiljaa.
Ap on näyttänyt tyhmyytensä. Hän on ilmeisesti rupsahtanut jo syntyessään : ))))
Kaikki muut eläimet ikääntyvät kauniisti, ihmisen kohtalo on toinen.
minä halveksin typerää aivotonta joka meluaa minun perässä ongelmissaan iästä viis. mutta pointsit sellaisen itkuista; sellaisen minua häiriköivän tuleekin painua sinne rakoseen josta on tullut häiriköimään. YMMÄRRÄTKÖ?
aloittajaa rassaa oma asenteensa. vai mitä? kakkainen pentu ei taas ymmärrä mikis pennulle tulee itkut ja housut täyteen.
Miksi olet yli 50v? No ihan puhtaasti siksi, että et kuollut alle 50 vuotiaana. Ennenvanhaan oli ihan tavallista kuolla alle viisikymppisenä. Nykyisinkin jotkut tekevät niin. Heille ei tule koskaan tuota viidenkympin ikäkriisiä, mikä sinulla nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuitenkin terve? Olisik¨tko mieluummin halunnut kuolla nuorena?
En tosiaankaan olisi halunnut kuolla nuorena. Mieluummin vielä toiset viisikymmentä. Jos jokin nuoruuseliksiiri keksiitään :D
Ap
Olen 67v ja elämä ihan ok. Toivon että pysyn terveenä ja yritän jakaa apua iloa muillekin. Ihana on katsoa nuoria ja mahdollisimman iloisia ja onnellisia ihmisiä. Aikansa kutakin, nyt ollaan tässä iässä ja katsotaan mitä elämällä on annettavaa. Meillä on Suomessa aika hyvät oltavat, olipa vanha tai nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TAAS näitä keski-ikäisten naisten halventamisketjuja.
Ihan itsestäni kirjoitin. Sorry jos kuulosti halventavalta. Toki yhteiskunta halveksii vanhempia naisia, senhän tietää jokainen.
Ap
Miksi niin monet naiset halveksivat ja inhoavat omaa vanhenemistaan?
t. nainen 52v, ja ylpeä siitä.
Muakin inhottaa olla 25-vuotias mies, oon rupsahtanu ja setäytynyt. En kelpaa enää naisillekaan, ne haluu vaan nuoria miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TAAS näitä keski-ikäisten naisten halventamisketjuja.
Ihan itsestäni kirjoitin. Sorry jos kuulosti halventavalta. Toki yhteiskunta halveksii vanhempia naisia, senhän tietää jokainen.
Ap
Miksi niin monet naiset halveksivat ja inhoavat omaa vanhenemistaan?
t. nainen 52v, ja ylpeä siitä.
Varmaan samasta syystä kuin miehetkin plus se että naisilla saattaa olla vaikeitakin vaihdevuosioireita. Niiden kuumotusten lisäksi.
Etkö tunne kuinka vauhti kiihtyy? Nyt vähän liikettä niveliin! Lähde vaikka tanssikurssille ja hymyä vähän huuleen! Vaikka toiselle puolelle alkuun, jos tuntuu niin helpommalta.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tunne kuinka vauhti kiihtyy? Nyt vähän liikettä niveliin! Lähde vaikka tanssikurssille ja hymyä vähän huuleen! Vaikka toiselle puolelle alkuun, jos tuntuu niin helpommalta.
Matti ja Teppo ei kolahda.
Ap
Terveelliset elämäntavat, kauneudenhoito, liikunta ja ulkoilu (happi tekee hyvää). Ei tupakkaa tai alkoholia.
N55
Hyvä ikä. Jos ois nuorempi, niin ois jääny kaikki hyvät rokit kuulematta.