Inhottaa olla yli viisikymppinen
Elikkäs kuoleman puolella tässä alkaa pikku hiljaa olemaan. Ennen kauniiksi kehuttu naama on alkanut roikkua uhkaavasti. Pitäisi treenatakin enemmän ettei joudu tulevaisuudessa rollaattorilla liikkumaan.
Jos olisin tämän tiennyt niin en olisi halunnut syntyä ollenkaan.
Kommentit (57)
Kyllä mäkin olen väsynyt maailmaan. Yhtä huutoa ja tappelua ja vinkua ja itsekehua ja tyhjää älämölöä.
Hukkaan meni ne 50 vuotta ennen tätä oivallusta.
Jokaisesta ikäkaudesta pitäisi opetella ajattelemaan, että tämä on parasta aikaa elämässä.
luopuisitko omaisuudestasi, jos nuortuisit 10 vuotta?
No. Ehti elämään pääasiassa makeaa hyvän elintason aikaa.
Tulevilla polvilla voi olla aika kolkkoa kun lähitulevaisuutta hahmottelee...
Vierailija kirjoitti:
TAAS näitä keski-ikäisten naisten halventamisketjuja.
Ihan itsestäni kirjoitin. Sorry jos kuulosti halventavalta. Toki yhteiskunta halveksii vanhempia naisia, senhän tietää jokainen.
Ap
Täh, tää on ihan parasta aikaa nyt.
Miksi keski-ikäisiä naisia aina mollataan täällä? Kirjoitetaan kuolemasta ja rupsahtamisesta. Oikeasti, tuo kertoo enemmän kirjoittajan henkisestä tilasta kuin todellisuudesta.
No minulla on kaikki nuo muutokset (mm. roikkuva naama) jo nelikymppisenä. En siis odota kovin innolla aikaa 10-20-30 vuoden kuluttua, jos sinne asti elän.
Vierailija kirjoitti:
Mistä omaisuudesta? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luopuisin.
Oletko kuitenkin terve? Olisik¨tko mieluummin halunnut kuolla nuorena?
Mikset hankkinut miestä silloin nuorena? rakastaisi sinua nyt niin sinun ei tarvtisisi murehtia tälläisestäkään
No, leikkuutat naaman ja jumppaat lisää. Ongelmat ratkaistu.
Onneksi olen ollut aina vaatimaton ulkomuodoltani. Rupsahtaminen ei tunnu niin pahalta, kun ei ole mitään kauneutta mitä menettää.
Ihmiskeho on ruma, ei voi mitään.
No nyt on maailmanluokan murheet.