Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvä, joko pian nukkumaan, mikä fiilis tulevasta viikosta?

Vierailija
27.03.2022 |

Täällä työtön joka järjestelee herkkujaan pitkähkön kirjanlukutuokiota varten.
Viinirypäleitä, mansikoita, teetä, kaurakeksejä, elintaso ei työttömänäkään ole hassumpi.
Päivällä kävin kirjastossa, siitäkin kiitos työssäkäyville!
Itse en niin työstä osaa innostua, olen jo yli 40 ja niin tottunut kun hieman vähäisemmällä rahalla tulemaan toimeen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna töihin.

Hyvin levätty viikonloppu takana. 🥰

Ja kiva alkaa suunnitella ja odottaa seuraavaa viikonloppua, sillai sitä jaksaa koko viikon.👍

Vierailija
22/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvällä fiiliksellä uuden viikon haasteisiin menossa. En jaksaisi mitään mekaanista suorittavaa työtä mutta kun nyt on koko ajan uutta opittavaa ja pohdittavaa niin aika kuluu nopeasti.

Minä taas olen samasta syystä hyvin kuormittunut. Pääsisikin välillä tekemään jotain täysin mekaanista ja aivotonta. Tuntemuksiani ei helpota, että asiantuntijatyöni ala ei oikeasti kiinnosta minua kuin tienestien takia, kun taas suurin osa tiimikavereistani suorastaan harrastaa alaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä olen vielä kahdeksaan asti töissä, tulin tänä aamuna kahdeksaan. Jaksaa jaksaa, mut huomisen nukun.

Vierailija
24/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio nukkua tänä yönä vaan valvon ja katson Oscar-gaalan. Aamulla menen töihin nukkumaan tai otan saikkua ja lepään kotona. Palkka juoksee, minä en.

Vierailija
25/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin tylsyyteen, tiedän koska olen kokenut tuon. Tällä hetkellä opiskelen koska vaihdan alaa. Koulu on mielenkiintoista ja meillä huippuryhmä, ihan odotan koulupäiviä. Saan päivittäin onnistumisen kokemuksia, sosiaalista kontaktia, opin asioita. Siihen päälle liikunnallinen elämä, mies sekä lapset. En vaihtaisi mistään hinnasta osia kanssasi.

Onneksi elämässäni on muutakin sisältöä kuin herkut.

Vierailija
26/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan joskus keskiyön jälkeen. Ai niin, tää oli työssäkäyville. Oon ite työtön.

Vierailija
27/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin tänäänkin. Huomenna iltavuoro joten saan nukkua pitkään, sitten yksi vapaapäivä 😊

Vierailija
28/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna normityöpäivä paitsi että pitää viimeistään neljältä lähteä ulkoiluttamaan koira, jotta ehdin kuudeksi luottamustehtävään. TIistaina muuten sama mutta luottamustehtävä alkaa jo viideltä eli liukuman puitteissa pitää lopettaa työt jo noin kolmelta. Keskiviikkona normipäivä, torstaina työt jatkuvat noin klo 19 saakka eli iltapäivällä otan koiranulkoilutustauon.

Ihan hyvillä mielin alkavaa viikkoa kohti. Karkeasti arvioituna viikon nettotulot ovat noin 860 euroa. Kaikki viikot eivät toki ole samanlaisia, nyt vain sattuu luottamustehtäviä keskivertoa enemmän.

Vierailija
29/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi aamuun tää vastaus, koska olen koko viikon iltavuorossa ja eilinen ilta sujui sängyssä dekkaria lukinen ennen nukahtamista. Ihan ok.viikko tulossa,sinällään tykkään iltavuoroista, ja niitä usein toivonkin. Hoitoala. To. palkkapäivä , viikonoppu ja ensi ma. vielä iltavuoroa ja sitten kolmen vapaan putki.

Vierailija
30/30 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin se tulee menemään. Tai sit ei. Ap, oletko muuten suomenkielinen?

Olipa muuten hirveä alkuviikko huhhuh. Nyt pari vapaapäivää. Ap oliko (onko) hyvä kirja?

-sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän