Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila ja huussi on pilalla

Vierailija
27.03.2022 |

Pelkkää mainosta koko ohjelma.

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva, jos ohjelman sponsoriksi löytyisi joku kiveyksien tekijä, niin saataisiin luonnonkivistä pengerrettyjä rantapolkuja noiden lankkulavojen sijaan.  Ne peittävät luonnon ja ovat sateella liukkaat, ja joskus ne kuitenkin täytyy purkaa tai korjata.  Kivet sulautuvat maastoon.

Kivi on sateella erittäin liukas ja kova kun sille kaatuu.

Itse ottaisin kiven. Pn huoltovapaa ja kestävä.

Vierailija
122/161 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä katson mutta en loppuun asti jos siinä on se pitkä tukkainen nainen kun en jaksa sitä naurun räkätystä, korvat soi sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuret nurmikkoalueet ja tanssilavan kokoiset terassit joka mökillä. Niin luonnonläheistä että....

Vieläkö laitetaan kunttaa? Aiemmilla kausilla oli se kunttatäti. Kunttaa, kunttaa, enemmän kunttaa.

Nykyään se taitaa mennä että lautaa, lautaa ja vielä kerran lautaa. Tanssilavojen kokoisia terasseja.

Vierailija
124/161 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku katsonut plussalta Paasosen mökin? Aivan järkyttävän epäkäytännöllinen tontti!
Jos olisin Paasosten miniä en taaperon kanssa menis tonne ikinä! Mitä siellä voi tehdä edes muuta kuin möllöttää pikkumökissä, rantaan ei ainakaan ole asiaa.

Rinnetontit ovat omia inhokkejani, semmoisessa hengailet lähinnä sitten terassilla. Pahinta Paasosten mökissä oli kuitenkin se, että naapureita oli oikealta vasemmalle ja vastapäätä todella paljon ja lähellä.

No eihän siinä vastapäätä ollut ketään muualla kuin järven toisella puolella.

Niin? Jos huomasit, niin vastarantakin oli erikoisen lähellä, mikä lie kapea järvi kyseessä. Toki vielä enemmän häiritsisivät vierustoilla olevat mökit, niitä näytti olevan aina parinkymmenen metrin välein seuraavaan.

Miten tämä nyt liittyy asiaan, itse ovat mökkipaikkansa valinneet ja ilmeisen tyytyväisiä ovat.

Vierailija
125/161 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuret nurmikkoalueet ja tanssilavan kokoiset terassit joka mökillä. Niin luonnonläheistä että....

Vieläkö laitetaan kunttaa? Aiemmilla kausilla oli se kunttatäti. Kunttaa, kunttaa, enemmän kunttaa.

Nykyään se taitaa mennä että lautaa, lautaa ja vielä kerran lautaa. Tanssilavojen kokoisia terasseja.

Itse ottaisin kunttaa ja kiveä. Nurmikko kasvaa niin äkkiä ja se on leikattava. Entä jos mökillä ei ole kukaan leikkaamassa sitä.
Jos pieniä lapsia niin nurmikko hyvä mutta meillä taas nuorin 18 vuotta.

Vierailija
126/161 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivestä ei saa terassia rinteeseen. Vai saako? Miten itse toteuttaisit oleskelu- ja grillausterassin jyrkkään rinteeseen kivestä?

Vierailija
127/161 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva, jos ohjelman sponsoriksi löytyisi joku kiveyksien tekijä, niin saataisiin luonnonkivistä pengerrettyjä rantapolkuja noiden lankkulavojen sijaan.  Ne peittävät luonnon ja ovat sateella liukkaat, ja joskus ne kuitenkin täytyy purkaa tai korjata.  Kivet sulautuvat maastoon.

Vanhempieni mökillä on terassi ja kulkuväylät valettu betonista. Ovat siellä olleet kauemmin kuin minä olen ollut elossa eli 60 vuotta. Se vasta on ollut huoltovapaa ja kestävä materiaali.

Vierailija
128/161 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku katsonut plussalta Paasosen mökin? Aivan järkyttävän epäkäytännöllinen tontti!
Jos olisin Paasosten miniä en taaperon kanssa menis tonne ikinä! Mitä siellä voi tehdä edes muuta kuin möllöttää pikkumökissä, rantaan ei ainakaan ole asiaa.

Rinnetontit ovat omia inhokkejani, semmoisessa hengailet lähinnä sitten terassilla. Pahinta Paasosten mökissä oli kuitenkin se, että naapureita oli oikealta vasemmalle ja vastapäätä todella paljon ja lähellä.

No eihän siinä vastapäätä ollut ketään muualla kuin järven toisella puolella.

Niin? Jos huomasit, niin vastarantakin oli erikoisen lähellä, mikä lie kapea järvi kyseessä. Toki vielä enemmän häiritsisivät vierustoilla olevat mökit, niitä näytti olevan aina parinkymmenen metrin välein seuraavaan.

Miten tämä nyt liittyy asiaan, itse ovat mökkipaikkansa valinneet ja ilmeisen tyytyväisiä ovat.

Eikös näitä kommentoida usein juuri siitä lähtökohdasta, mitä itse pitää miellyttävänä paikkana, lopputuloksena tms., joten kerroin vaan, että kokisin ahdistavana noin läheiset mökkinaapurit. Vie aika paljon siitä rentoutumisesta pois omalla kohdalla. Taitaa tuo olla vähän yleisempikin mielipide.

Vierailija
129/161 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempieni mökillä on terassi ja kulkuväylät valettu betonista. Ovat siellä olleet kauemmin kuin minä olen ollut elossa eli 60 vuotta. Se vasta on ollut huoltovapaa ja kestävä materiaali.

Myös hlvetin ruma ja epäekologinen. Puu sentään uusiutuu ja sen voi kierrättää.

Vierailija
130/161 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Vilja näyttää aina ihan tolkuttoman väsyneeltä, ihan ku peiliin katsois.

Vierailija
131/161 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös hlvetin ruma ja epäekologinen. Puu sentään uusiutuu ja sen voi kierrättää.

Eipä ole tarvinnut kuuteenkymmeneen vuoteen kierrättää... Ja minä luulin kommentteja lukiessani että puu se vasta rumaa on. Nämä "tanssiterassit" kun näyttävät hiertävän monen silmää oikein rutkasti.

Koettakaa nyt päättää, mikä on rumaa ja mikä kaunista. 🙄🙄🙄

Vierailija
132/161 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arno Kasvi: "Miksi pitää tuhota luonnonmetsää ja levittää nurmimatto?” https://www.is.fi/asuminen/art-2000008735543.html

Vierailija
133/161 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvila & huussi on täysin pilalla. Mainoksia, järjettömän kalliita toteutuksia/ratkaisuja joka jaksossa.

Ja todellakin tympii nää julkkisjaksot.

En ole katsonut enää pitkään aikaan, enkä katso.

Katsoin jo seuraavan jakson, jossa siis ihan tavispari, mutta varmaan törkeän kallis toteutus heillekin ja ihan hirveästi toimintoja yhdelle mökkipihalle. Jotenkin nämä menee vähän överiksi tosiaan nykyisin. Lisäksi aina samojen sponsoreiden tietoiskut ja esittelyt alkaa tympimään.

Joo, kivan pihan ois saanut kun ois jäänyt enemmän luonnontilaan...ja ne valkoiset kalusteet ja se palju, miten sinne vesi, talosta letkulla?

Mökit alavat olla hienompia kuin asunnot :D

Vierailija
134/161 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kissojen ulkohäkissä ei ollut tasoja ylhäällä seinämissä kissojen tiirailla alas? Pehmustettuja nukkumapaikkoja sateelta ja paisteelta suojassa? Kissahäkin oli tehnyt joku, joka ei kissoista tiedä yhtikäs mitään, vaikka jo YouTubesta olisi löytynyt oikeaa tietoa vaikka millä mitalla. Omistajilla on nyt kuoret ja sisustus on tehtävä itse.

Vierailija
135/161 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kohteen kolminkertainen briiffaus. Ensin omistaja suunnittelijalle, sitten suunnittelija urakoitsijalle ja urakoitsija duunarille. Samat jutut kolmeen kertaan. Voisiko jotenkin lyhentää, kun tähän menee puoli ohjelmaa. Ja sitten taivastellaan kun on niin kauhea työ milloin mikäkin asia.

Vierailija
136/161 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvila & huussi on täysin pilalla. Mainoksia, järjettömän kalliita toteutuksia/ratkaisuja joka jaksossa.

Katsoin jo seuraavan jakson, jossa siis ihan tavispari, mutta varmaan törkeän kallis toteutus heillekin ja ihan hirveästi toimintoja yhdelle mökkipihalle. Jotenkin nämä menee vähän överiksi tosiaan nykyisin. Lisäksi aina samojen sponsoreiden tietoiskut ja esittelyt alkaa tympimään.

Olivatkohan oikeasti niin innoissaan kasvimaan hoidosta kuin uudessa pihassa nyt on, esim. kasvihuone. Tuskin noin nuori perhe koko kesää mökillä viettää, saati nyhrää kasvien kanssa.

Vierailija
137/161 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kissojen ulkohäkissä ei ollut tasoja ylhäällä seinämissä kissojen tiirailla alas? Pehmustettuja nukkumapaikkoja sateelta ja paisteelta suojassa? Kissahäkin oli tehnyt joku, joka ei kissoista tiedä yhtikäs mitään, vaikka jo YouTubesta olisi löytynyt oikeaa tietoa vaikka millä mitalla. Omistajilla on nyt kuoret ja sisustus on tehtävä itse.

Tai miksi se oli kokonaan suojattu paisteelta, vaikka jokainen tietää että kissat ovat auringonpalvojia? Ja miksei niille suotu yhtään kasvillisuutta, ei edes nurmikkoa? Punkit ja käärmeet löytävät kyllä hiekkapohjalle ihan yhtä hyvin kuin ruoholle ja niille julmetuille tanssiterasseillekin, jos sitä meinattiin.

Vierailija
138/161 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi asiaa rantaan?

Vierailija
139/161 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivatkohan oikeasti niin innoissaan kasvimaan hoidosta kuin uudessa pihassa nyt on, esim. kasvihuone. Tuskin noin nuori perhe koko kesää mökillä viettää, saati nyhrää kasvien kanssa.

Mä ymmärsin, että viettävät erittäin paljon aikaa mökillä eli tyyliin koko kesän. Samoin kasvien kanssa nyhrääminenhän oli naisen lempipuuhaa. Muuten sitten en ymmärrä, miksi noissa pitää aina olla sen kymmenen eri ajanvietto/istuskelupaikkaa, ja mielestäni pariskunnan tyyliin olisi sopinut paremmin joku vähän rennompi ja luonnontilaisempi piha. Maapohjan parantaminen toki ymmärrettävä ratkaisu, mutta muuten pidin enemmän heidän alkuperäisestä pihastaan :D

Vierailija
140/161 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arno Kasvi: "Miksi pitää tuhota luonnonmetsää ja levittää nurmimatto?” https://www.is.fi/asuminen/art-2000008735543.html

Arno on niin oikeassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi