Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä noi aknelääkkeet on ihme tavaraa

Vierailija
12.09.2015 |

Kärsin aknesta 11 vuotta, tähän mahtuu kaksi antibioottikuuria, 7 vuotta e-pillereitä ja vaikka mitä ruokavaliokokeiluja. Finnit oli ja pysyi, leuka oli pahin isoine paiseineen. Kesällä sain tarpeeksi ja menin jälleen kerran ihotautilääkärille. Sain avitcid-voidetta ja tadaa, kaikki finnit ovat hävinneet! Lisäksi tuon tökötin pitäisi vaalentaa arpia, joten ehkä vielä joskus tästäkin naamasta tulee siedettävä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voiteella minunkin akne talttui. On kyllä hyvää ja poistaa vielä rypytkin.

Vierailija
2/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa sulle, mulla tuo vaan laittaa ihon hilseilemään kuivattaessaan ja "syövyttäessään" ihoa :(. Siinä sitten on naama täynnä finnejä JA irtoavaa ihoa, ah kuinka kaunista. Sinnillä pariin kertaan yrittänyt käyttää, aina sama lopputulos (joo tiedän että siihen pitää "tottua", mutta jos tyyliin pari kuukautta ei riitä niin minä luovutan ennen finnejä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne. Melko voimakkaita myrkkyjä käyttötarkoitus huomioonottaen. 

Vierailija
4/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lukea ne Aviticidin käytön varotoimet:

Ole erityisen varovainen Avitcidin suhteen
• Iho voi hoidon aikana ärtyä tavallista herkemmin voimakkaasta tuulesta tai pakkasesta
• Hoidon aikana iho palaa herkästi auringonpaisteessa ja valohoidossa. Iho on syytä suojata auringossa ja välttää valohoitoja, kuten solariumia hoidon aikana. Voidetta ei pidä levittää auringon polttamalle iholle ennen kuin iho on kunnolla parantunut. 
• Voitelua ihottumaiselle tai rikkoutuneelle iholle (esim. mekaanisen ihokarvojen poiston jälkeen) pitää välttää
• Valmisteen joutumista silmiin, suuhun, sieraimiin tai muille limakalvoille on varottava. Jos näin kuitenkin tapahtuu, on huuhdeltava perusteellisesti runsaalla vedellä. Kädet pitää pestä huolellisesti jokaisen voitelukerran jälkeen.
• Riittävästä raskauden ehkäisystä on huolehdittava Avitcidin käytön aikana.

Vierailija
5/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:37"]Onhan ne. Melko voimakkaita myrkkyjä käyttötarkoitus huomioonottaen. 
[/quote]

Et taida tietää kuinka tuskallista ja itsetunnon hajottavaa on elää aknen kanssa. Olisin valmis vetämään paljon kovempiakin myrkkyjä saadakseni finnit ja paiseet poistumaan.

Ap

Vierailija
6/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:32"]Hienoa sulle, mulla tuo vaan laittaa ihon hilseilemään kuivattaessaan ja "syövyttäessään" ihoa :(. Siinä sitten on naama täynnä finnejä JA irtoavaa ihoa, ah kuinka kaunista. Sinnillä pariin kertaan yrittänyt käyttää, aina sama lopputulos (joo tiedän että siihen pitää "tottua", mutta jos tyyliin pari kuukautta ei riitä niin minä luovutan ennen finnejä).
[/quote]

Minulla tuo vaihe kesti vain pari viikkoa, nyt iho kauniin tasainen ja rasvaisuuskin on vähentynyt, ihanaa kun meikki pysyy kasvoissa ongelmitta :)

Ap

Vierailija
7/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:37"]Onhan ne. Melko voimakkaita myrkkyjä käyttötarkoitus huomioonottaen.  [/quote] Et taida tietää kuinka tuskallista ja itsetunnon hajottavaa on elää aknen kanssa. Olisin valmis vetämään paljon kovempiakin myrkkyjä saadakseni finnit ja paiseet poistumaan. Ap

[/quote]

En tiedä, muttei tarkoitus ollut kritisoida sitä. Totesin vain, että ne ovat voimakkaita lääkkeitä sinänsä täysin vaarattoman 'sairauden' hoitamiseen. 

Vierailija
8/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roaccutan on ainoa mikä auttaa oikein pahaan akneen. Sulla ei ole ollut paha akne jos voide on auttanut.

Vierailija
9/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:05"]Roaccutan on ainoa mikä auttaa oikein pahaan akneen. Sulla ei ole ollut paha akne jos voide on auttanut.
[/quote]

En sanonutkaan missään, että mulla olisi ollut paha akne. Akne se keskivaikeakin on.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi