Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spontaani seksiehdotus

Vierailija
27.03.2022 |

Kuinka suhtautuisit, jos tuntemasi ok näköinen ja mukava henkilö (esim. naapuri tai työkaveri) pyytäisi spontaanisti panemaan kanssaan. Lähtisitkö? Oletko mies vai nainen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies.

En lähtisi. Itse olen "omituinen" mies, koska tarvitsen tunteita seksiin.

Jotta voisin tuollaisessa tilanteessa edes harkita vaatisi se noita tunteita, joita ihan naapureita tai kavereita kohtaan ei ole.

Teoriassa mahdollista jonkun hyvän ystävän kanssa, mutta tuolloinkaan tuskin harrastaisin seksiä, koska pelkäisin menettäväni hyvän ystävän.

Näin ollen seksiä on tullut harrastettua vain seurustelukumppanien kanssa.

Vierailija
2/16 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde kenenkään kanssa noin vaan panemaan. Pitää olla vähän enemmän pelissä. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Jotta voisin tuollaisessa tilanteessa edes harkita vaatisi se noita tunteita, joita ihan naapureita tai kavereita kohtaan ei ole.

Teoriassa mahdollista jonkun hyvän ystävän kanssa, mutta tuolloinkaan tuskin harrastaisin seksiä, koska pelkäisin menettäväni hyvän ystävän.

Et ole yhtään omituinen vaan just niinkun pitää!

Vierailija
4/16 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi hirveä panetus päällä, voisin lähteä. Muuten en.

Vierailija
5/16 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mä lähtisin heti.

ap

Vierailija
6/16 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Et ole yhtään omituinen vaan just niinkun pitää!

Kiitos, arvostan kommenttia.

Itsellä aina ollut vähän kahtiajakoinen fiilis, kun tavallaan tunnen jotain omituista ylpeyttä arvomaailmastani, mutta käytännössä tuo on aina tuottanut enemmän ongelmia kuin hyvää. Ehdottelijoille kun antanut pakit niin loukkaantuvat, ja monille naisystäväehdokkaille on myös kova paikka kun mies ei haluakaan mennä heti sänkyyn, vaan tutustua.

Vierailija
7/16 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntisin vetoa niin lähtisin. Joskus parhaat jutut alkavat yllättäen.

M43

Vierailija
8/16 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tällä hetkellä lähtisin. Olen ollut ilman piparia liian kauan.

Olen mies.

Vierailija
9/16 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tällä hetkellä lähtisin. Olen ollut ilman piparia liian kauan.

Olen mies.

Sama mutta piparin tilalla heppi ja olen nainen.

Vierailija
10/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun olen naimisissa. Jos en olisi, niin lähtisin. Siis mikäli myös toinen osapuoli olisi vapaa. Olen mies.

Vierailija
11/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta ei koskaan tule spontaania seksiehdotusta (ainakaan niin suoraa että ymmärtäisin). Olisin luultavasti niin äimänä etten osaisi lähteä mukaan.

Vierailija
12/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja pakko tunnustaa että en lähtisi. Vaikka olen mielestäni ihan perus-mies, niin olisin moisesta ehdotuksesta jo niin häkeltynyt että en lähtisi. Tavallaan olisin otettukin, mutta ei vaan ihan tuolla tyylillä nappaa...

Haluaisin tutustua ihmiseen edes jonkin verran, ja nähdä että hänellä ovat suunnilleen kaikki muumit laaksossa, ja intiaanit kanootissa. (Nillä muutamalla jotka ovat jotakin tuontyyppistä ehdotelleet, ei ole ollut. En suostunut silloinkaan, ja jälkikäteen on käynyt ilmi että tein viisaasti). Ikä on tuonut järkeä sen verran, että tiedän turhan hyvin ettei ilmaisia lounaita ole olemassa, ja että ilon sekunnitkin surun tunnein maksetaan.

Mutta, jos olisi kyse ihmisestä jonka kanssa tunnen viihtyväni, joka tykkää minusta ja minä hänestä, ja hän esittäisi spontaanin seksiehdotuksen, niin vastaus on ja olisi ehdottomasti "Kyllä kiitos!".

Tämän hetken tilanteeni on se ettei ehdotuksia tulee spontaanisti eikä muutenkaan, mutta ainahan voi toivoa ja ajatella että ehkä joskus...

Vierailija
13/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotin baarissa joka oli aika tyhjä puolitutulle tytölle että kun ei ole mitään ihmeempää tekemistä mennäänkö meille ja kurkataan sun pikkareihin millainen orkku sieltä irtoaa. tyttö häkeltyi ja muutti puheenaihetta, no tovi istuttuamme kysyin että mennäänkö niin hän yllättäen vastasi että ei kai tässä muutakaan tänään tapahdu ja sain yllätysemätintä sitten kämpillä ja käytin tilaisuutta härskisti hyväkseni ja yhdyin häneen pari kertaa

Vierailija
14/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Se tilanne vaan spontaanisti ajautuu siihen ilman mitään spontaania ehdotusta. Vaatteet lähtee vaihdikkaasti, ei ehdi ehdotella.

Vierailija
15/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa tietää, millä vaatimuksilla nainen lähtisi tuntemattoman miehen kanssa panemaan tuosta vain. Jätetään nyt raha tästä ulos, kun se on niin selvä vastaus monelle. Vissiin joku julkisuuden status voisi olla sellainen?

Vierailija
16/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Lehtimäki taisi jo näin tehdä? Ei saanut vastakaikua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme