Oi kaikkitietävät mammaprofeetat, kertokaa miksi saan mätsejä vain 22-25 naisista 30-kymppisenä?
Tykkäilen kyllä niistä oman ikäisistä, haarukkani on 22-33. Tosin saan todella vähän mätsejä muutenkin, mutta ne vähätkin mätsit ovat 22-25 ikähaarukasta. En toki valita siis, ihmettelen vain. Olen työtön pilviveikko.
Kommentit (12)
Tytöt tahtoo pitää hauskaa, ei siinä sen kummempaa.
Koska nuoret ja uteliaat haluavat tavata 30-kymppisen eli 300-vuotiaan.
Olet heille vähän sellainen söpö Yoda-hahmo :)
ei tossa ole aihetta paukuttaa henkseleitä, sori.
Vierailija kirjoitti:
Koska sun ikäisiä ei enää kiinnosta työttömät pilviveikot
Mutta ei profiilistani käy kumpikaan asia ilmi. Olen siistin ja lempeän näköinen itsestäni huolta pitävä kiltti mies. Et varmasti tajuaisi, että olen pilviveikko, jos tapaisit minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei profiilistani käy kumpikaan asia ilmi. Olen siistin ja lempeän näköinen itsestäni huolta pitävä kiltti mies. Et varmasti tajuaisi, että olen pilviveikko, jos tapaisit minut.
Kyllä kolmikymppiset naiset jo haistaa miehestä ne pilviveikkoudet ja muun :D
Vierailija kirjoitti:
ei tossa ole aihetta paukuttaa henkseleitä, sori.
En paukuttele kuin pajaa, ihan puhtaasti ihmetyksestä tein aloituksen, kun täältä varmaan tuon ikäluokan naisia löytyy linjoilta.
Rehellisesti sanottuna monen ikäiseni miehen Tinder-profiilista tulee mieleen, että sopivat jollekin 20-24v naiselle eikä ketään oman ikäistä kiinnosta.
Joku sellainen viba niissä vaan on, vähän henkilöstä riippuen että mikä siihen on syynä.
Toki voi olla, että jotkut ikäiseni naiset on niiden tyyppisiä, mutta enempi tulee kyllä mieleen et jotkut 22-vuotiaat tykkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna monen ikäiseni miehen Tinder-profiilista tulee mieleen, että sopivat jollekin 20-24v naiselle eikä ketään oman ikäistä kiinnosta.
Joku sellainen viba niissä vaan on, vähän henkilöstä riippuen että mikä siihen on syynä.Toki voi olla, että jotkut ikäiseni naiset on niiden tyyppisiä, mutta enempi tulee kyllä mieleen et jotkut 22-vuotiaat tykkäisi.
Korjaan: tai ei nyt MONEN, mutta joidenkin.
Sitten toinen ääripää on sellaiset ikäiseni setämäiset miehet joiden kohdalla lähinnä miettii, että onko mun ikäiset jo noin ”aikuisia” :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vähät ikäiseni, joiden kanssa olen mätsännyt, ovat olleet todella kuuliaisia kansalaisia, lapsiakin osalla. Toisaalta he eivät ole pajapäätä varmaan ikinä edes tavanneetkaan, joten eivät tiedäkään että miltä he voisivat näyttää, muilta kuin perushipeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vähät ikäiseni, joiden kanssa olen mätsännyt, ovat olleet todella kuuliaisia kansalaisia, lapsiakin osalla. Toisaalta he eivät ole pajapäätä varmaan ikinä edes tavanneetkaan, joten eivät tiedäkään että miltä he voisivat näyttää, muilta kuin perushipeiltä.
Äiditkin voi olla pajapäitä, ei ne lapset kerro naisen henkisestä kehittyneisyydestä aina oikein mitään.
Mutta voihan tilanteessasi olla kyse jostain sattumastakin vaan, en tiedä.
Tai siitä, että 20-25v sinkkuja vaan on paljon enemmän kuin kolmikymppisiä, ja siksi ne korostuu mätseissä.