Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein rikosilmoituksen joka oli verbaalisesti hyvin onnistunut

Vierailija
27.03.2022 |

Kolmasosa kirosanoja😇

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vau, lähettävätköhän sinulle jonkin palkinnon tuosta hyvästä?

Vierailija
2/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa voimaantumista! <3 You go girl! Tulta munille vaan patriarkaatin edustajille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaan kannattanut pysyä faktoissa ja jättää tunnekuohut ulkopuolelle. Niitä ei kiinnosta sun maksimaalinen vitutus, vaan aito ja seikkaperäinen tilannekatsaus.

Vierailija
4/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus nettilomakkeella oli ärsyttävä. Tekstiä mahtui kirjoittamaan todella vähän. Esim. mahtui kirjoittamaan vain syyt, miksi tai mistä asioista, mutta en voinut selittää yhtään enempää syitä tai todisteita syytöksiin. Ilmoitus näyttikin vähintään oudolta, sen verran oudompia väitteitä siinä oli, vaikka niiden todenperäisyys on edelleen satavarma. No, oletin tietenkin, että poliisisetä kutsuu haastatteluun, jolloin saan kertoa miten olen päätynyt kyseisiin päätelmiin. Eipä kutsunut ikinä. En päässyt juttelemaan valitettavasti. Paljon on selvinnyt toki tuon jälkeen, melko paljon sanoisin.

Vierailija
5/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fakta tieto kirjoitti:

Olisi vaan kannattanut pysyä faktoissa ja jättää tunnekuohut ulkopuolelle. Niitä ei kiinnosta sun maksimaalinen vitutus, vaan aito ja seikkaperäinen tilannekatsaus.

Ei kai kukaan rikosilmoitusta tee pelkästään vitutuksen takia, vaikka yleensä varmaan vituttaakin, jos on ihan selvien rikosten kohteeksi jotunut, fyysisten tai muiden tyyppisten oikeusmurhien kohteeksi.

Jos ei poliisi tiedä, mitä ne voivat olla, lakikirja on olemassa. Ei kai poliisi, niin hullu voi olla, että oikeuttaa selvät rikokset, jos oma näkökulma asiaan on puolueellinen johonkin suuntaan. Yleensäkin virkatehtävissä olevien ei kai pitäisi soveltaa jotain omia käytäntöjä tai "tarkoitus pyhittää keinot"keinoja, vaarallista ja super moraalitonta kun liikutaan alueella lääkärit, poliisi, sossu, muut esim. poliitikot.

Ei tuolla ymmärrys tunnepuolella kuulukaan edellä, eikä edes tarvitse mennä, riittää usein ihan lain seuraaminen ja puuttuminen, jos rikoksista saa vihiä.

Esim. tiedän itse erääseen kohdistuvasta rikoksesta, jossa osapuolena terveysviranomaiset. Törkeä rikos, josta tietää todennäköisesti muutkin kun "mukana olijat". No, ehkä heidän oma kieroutunut arvomaailma ei sitten pidä sitä rikoksena, tai on valehdeltu liian hyvin, niille jotka tietävät jotain.

Vierailija
6/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi voisi ainakin pitää seksihullu pervot pois kintereiltä ja toivottavasti omaan päällystöön ei kuulu kyseisiä kieroutuneita yksilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkiko joku aamiaismuroihisi?

Vierailija
8/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fakta tieto kirjoitti:

Olisi vaan kannattanut pysyä faktoissa ja jättää tunnekuohut ulkopuolelle. Niitä ei kiinnosta sun maksimaalinen vitutus, vaan aito ja seikkaperäinen tilannekatsaus.

Nimenomaan, terveys tai tunnepsykoloinnit ei poliislle kuulu pätkääkään. Esim. jos epäillään sos. terv. puolella tapahtunutta rikosta, poliisin pitää tutkia se, vaikka kuinka olisi kallellaan mihin näkemykseen tahansa. Rikoshan se on käsittääkseni rikoksesta jätttämöttä kertominen, varsinkin kun kyseessä joidenkin viranomaisten tekemästä rikoksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa voimaantumista! <3 You go girl! Tulta munille vaan patriarkaatin edustajille!

Ei kai voimaantumiset tai feminismi kannanotot ole poliisiasioita. Eli jos nainen tekee rikosilmoituksen jostain, on kyse jostain saata...nan voimaantumisesta?

Vierailija
10/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viranomaiset on nesteessä... Jkl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi