Catherinella ihan hirveä ja halvannäköinen rätti päällään... YÖK! Mikä maku teillä kun pidätte hienona ja kuin satuprinsessana?
Catherinella ihan hirveä ja halvannäköinen rätti päällään... YÖK! Mikä maku teillä kun pidätte hienona ja kuin satuprinsessana?
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/89c242ab-eacd-41ec-b8af-af94e…
Eivät nykykuninkaalliset ole kuninkaallisia yhtään missään!
Kommentit (49)
Jätkäshenkilö 49 vuotta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En avaa linkkejä, mutta oliko kyseessä perhoshihainen vaaleanpunainen mekko? Leningin hihat ovat tosi kauniit (jos siis kyse tästä vaatteesta) mutta se kankaan kiilto tekee vaatteesta tosi halvan näköisen. Hämmästelin minäkin tätä tyylirikkoa. Paljon pelastaa kantajansa luontainen eleganssi ja tieto siitä, että hän on prinsessa mutta itsessään tuo mekko voisi olla vaikkapa Lidlin pääsiäismainoksen pullukan tytön "rinsessaroolirekvisiittaa".
No ei ollut.
Miksi Sinulla yleensäkin on laite ja nettiyhteys, jos et mitään uskalla avata etkä selata?
Mikä tuossa ylläolevassakin linkissä voi ihmistä pelottaa?
Minä olen availlut ja klikkaillut kaikkea mitä on vastaan tullut siitä lähtien, kun sain oman koneen ja nettiyhteyden vuonna 2004, ja olen ainakin vielä toistaiseksi hengissä.
Vaihdevuodet sulla vai pettääkö ukko? En avaa linkkejä täällä siksi, että kerran täällä sain linkin takaa koneeseen viruksen, jota piti jumpata kaksi päivää pois. Millään en olisi viitsinyt, käytän mieluummin aikani muuhun. Joten otin periaatteeksi, että täällä en enää availe ja päätellen joistakin keskustelijoista en ole päätökseni kanssa yksin. Ei mua pelota, tai pelottaa mutta hyvästä syystä. Luulen, että mulla on PTSD. Kiitos, kun kuuntelit.
Vierailija kirjoitti:
Jätkäshenkilö 49 vuotta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En avaa linkkejä, mutta oliko kyseessä perhoshihainen vaaleanpunainen mekko? Leningin hihat ovat tosi kauniit (jos siis kyse tästä vaatteesta) mutta se kankaan kiilto tekee vaatteesta tosi halvan näköisen. Hämmästelin minäkin tätä tyylirikkoa. Paljon pelastaa kantajansa luontainen eleganssi ja tieto siitä, että hän on prinsessa mutta itsessään tuo mekko voisi olla vaikkapa Lidlin pääsiäismainoksen pullukan tytön "rinsessaroolirekvisiittaa".
No ei ollut.
Miksi Sinulla yleensäkin on laite ja nettiyhteys, jos et mitään uskalla avata etkä selata?
Minä olen availlut ja klikkaillut kaikkea mitä on vastaan tullut siitä lähtien, kun sain oman koneen ja nettiyhteyden vuonna 2004, ja olen ainakin vielä toistaiseksi hengissä.
Vaihdevuodet sulla vai pettääkö ukko? En avaa linkkejä täällä siksi, että kerran täällä sain linkin takaa koneeseen viruksen, jota piti jumpata kaksi päivää pois. Millään en olisi viitsinyt, käytän mieluummin aikani muuhun. Joten otin periaatteeksi, että täällä en enää availe ja päätellen joistakin keskustelijoista en ole päätökseni kanssa yksin. Ei mua pelota, tai pelottaa mutta hyvästä syystä. Luulen, että mulla on PTSD. Kiitos, kun kuuntelit.
Ei ole vaihdevuodet eikä ukkoa ensinkään, koska olen keski-ikäinen mies kuten ehkä nimimerkistäkin saattaisi joku osata päätellä, ja ihan heterokin vielä, joskaan ei millään päätähuimaavalla menestyksellä tosin.
Ja pitää paikkansa, että tätä linkkipelkoilmiötä esiintyy enemmänkin - ilmeisesti eniten - tällä palstalla, ja luultavasti toiseksi eniten Suomi 24:llä, mutta esim. Tiede-sivustolla tai Uudessa Suomessa ei juuri lainkaan. Mitähän sekin mahtaa ilmentää?
Mutta ei siinä mitään, pelkää Sinä linkkejä ihan rauhassa, ja varmaan montaa muutakin asiaa ihan turhaan. Minä en jaksa. Pidän kuitenkin nyt selailusta pienen tauon ja menen vessaan virtsalle - seisten.
No jopa on taas älytön keskustelu tämäkin: vastasin edellisellä sivulla tuolle yhdelle linkkipelkoiselle posttraumaatikolle höppänälle, ja hän sitten vastasi minulle juuri tuossa yllä, ja minä taas uudestaan hänelle, mutta nyt se alkuperäinen kirjoitukseni tuon höhlän linkkikammosta onkin kadonnut tuolta edelliseltä sivulta. Varmaan linkkipelkohöperö ehti jo itse poistaa sen ja sabotoida keskustelun. Se on vissiinkin ainoa tapa jolla tuollaiset osaavat vastata näissä tilanteissa kun joku osoittaa heidän pelkojensa irrationaalisuuden.
Ei tästä nyt enää paljoa hyötyä ole, mutta laitan silti kuitenkin tähän uudestaan näkyville sen poistetun kirjoitukseni linkkipelkohöppänälle, joka siis oli alunperin paikalla nro 50:
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine on mielestäni yksi maailman eleganteimmista naisista. Hänellä on pettämätön tyylitaju, kyse ei ole vain siitä, että hänellä on rahaa pukeutua upeasti. Hän näyttää hyvältä kaikissa tilaisuuksissa. Rennot ja arkisemmatkin asut ovat hänellä todella tyylikkäitä.
Hänen klassisen kauniin tyylinsä haluaisin itselleni jos voisin valita. Minä nyt en lähellekään yhtä hyvältä voisi näyttää ikinä vaikka saisin täsmälleen samat vaatteet ja asusteet kuin hänellä, koska hänhän on todella siro, hänellä on tyylikkäät kasvonpiirteet ja erittäin hyväkuntoiset hiukset, kaikkea sitä mitä minulla ei ole, näytän tosi vanhaltakin vaikka olen samaa ikäluokkaa kuin hän, mutta tuo on silti se tyyli josta haluaisin ottaa vinkkejä omaani. Matalapalkkatyöläisen käytettävissä olevilla varoilla vain vähän vaikea toteuttaa eikä minulla muutenkaan ole sellaista tyylitajua omissa valinnoissani.
Ja tämä sininen asu on yksi suosikeistani, niin kaunis ja tyylikäs:
Ihana 💙🌹 Myös siinä Bondin ensi-illassa olleessa kultaluomuksessa oli ainutkertaista upeutta.
Tanskan kuningatar, vain onko hän vasta prinsessa laihtuu samaan malliin. Tavistytön tilanne on ehkä toinen, kuin sadussa, vaikka saisi prinssin ja puoli valtakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kalvakka sininen ei ole lämpimän värivuodenajan edustajalle paras mahdollinen, muuten puku on upea.
Kate on kesätyyppi eli viileä.
Ei ole ainakaan kuvien perusteella.
Mielestäni Catherinelle sopii metsänvihreä, luumu ja tummansininen, ei tuollainen pliisu väri.
Mekko on kaunis ja niin olisi Catherinekin, jos olisi 5-10 kg painavampi.