Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Catherinella ihan hirveä ja halvannäköinen rätti päällään... YÖK! Mikä maku teillä kun pidätte hienona ja kuin satuprinsessana?

Vierailija
27.03.2022 |

Catherinella ihan hirveä ja halvannäköinen rätti päällään... YÖK! Mikä maku teillä kun pidätte hienona ja kuin satuprinsessana?

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/89c242ab-eacd-41ec-b8af-af94e…

Eivät nykykuninkaalliset ole kuninkaallisia yhtään missään!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Herttuatar Catherine on todella upea ilmestys tässä tummanvihreässä juhla-asussa ja asuun sopivissa korvakoruissa.

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/3c8b07c0-fc45-4a0c-a962-d5b5f…

Noi hörselöt on aivan kauheat ja hörselöiden seassa kunniamerkki? ei sovi lainkaan. Vain sileää pukuun!

Ellun korvikset o.k.

Eli jos sinä saisit pukea Catherinen, niin hän pukeutuisi joka päivä telttamalliseen suoraan BEIGEEN mekkoon. Kyllä olisi NIIIIIIIIIIIIIIN tyylikästä. Onneksi et ole hänen (etkä toivottavasti kenenkään muunkaan) vaatevastaava.

"Hörselöt" ovat todella upeat. Ne sopivat hoikalle luisevalle vartalolle mielettömän hyvin.

No en ketään, itseänikään, pukisi beigeen telttaan.

Hörselöt korostavat luisevuutta.

Makuasioista ei voi kiistellä, oman mielipiteensä saa kai? kertoa.

Vierailija
22/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä nyt ap saa kakkaa niskaan. Minä olen samaa mieltä ap:n kanssa. Catherinesta sinällään ei mitään negatiivista, mutta linkin mekko on aika halvan näköinen. Liian kiiltävä ja siihen päälle tuo väri. Näyttää juurikin jonkin naamiaispuodin prinsessa-asulta.

Etpä ole paljon seurannut. Tuontyyppisiä moni muukin Euroopan kuninkaallinen käyttää.

No sitten käyttää. Silti en pidä siitä ja minusta se näyttää halvalta. Barbien asu, tai naamiaispuodin. Ei ole arvokkaan näköinen. Polyesteripainajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USAssa on aiheuttanut naraa Jamaikasta julkaistu kuva jossa kansa on aidan takana ja Kate yrittaa kosketella kasia aidan lapi. Pahaan aikaan julkaistu.

Meghanin Ken-nukke, Omid Scobie, on sitä arvostellut, mutta eihän Kate ja Willliam voineet sille mitään, että isännät oli niin järjestäneet.  Joku jamaikalainen jalkapallotähti meni heidän edellään siitä, eikä kukaan häntä asiasta arvostellut. 

Vierailija
24/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ao katselee meghanlasien läpi eikä saa mitään positiivisia fiiliksiä Cambridgen herttuattaresta. Kaikki on laihaa, roikkuvaa, pliisua ja moitittavaa.

Vierailija
25/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine on mielestäni yksi maailman eleganteimmista naisista. Hänellä on pettämätön tyylitaju, kyse ei ole vain siitä, että hänellä on rahaa pukeutua upeasti. Hän näyttää hyvältä kaikissa tilaisuuksissa. Rennot ja arkisemmatkin asut ovat hänellä todella tyylikkäitä.

Hänen klassisen kauniin tyylinsä haluaisin itselleni jos voisin valita. Minä nyt en lähellekään yhtä hyvältä voisi näyttää ikinä vaikka saisin täsmälleen samat vaatteet ja asusteet kuin hänellä, koska hänhän on todella siro, hänellä on tyylikkäät kasvonpiirteet ja erittäin hyväkuntoiset hiukset, kaikkea sitä mitä minulla ei ole, näytän tosi vanhaltakin vaikka olen samaa ikäluokkaa kuin hän, mutta tuo on silti se tyyli josta haluaisin ottaa vinkkejä omaani. Matalapalkkatyöläisen käytettävissä olevilla varoilla vain vähän vaikea toteuttaa eikä minulla muutenkaan ole sellaista tyylitajua omissa valinnoissani.

Vierailija
26/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mekko näyttäisi muodokkaammalla naisella paremmalta. Yläosa vaan jotenkin roikkuu nyt.

Vierailija
27/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään raha ja asema ei korreloi tyylikkyyden kanssa.

Siellä joku perähikiän Miss Universum katkerana... :DDDDD

En ole perä- enkä edes takahikiältä. Enkä katkera kaunotar, mutta olen muotimaailmaa(kin) joitakin vuosikymmeniä seurannut.

Kuningashuoneen budjeteilla voisi palkata paremman stylistin, siinä voisi vaikka tulla säästöä vaatemenoihin. Nuo "luomukset" eivät ole hintansa väärtit.

Mutta jatkakaa te ihannointia.

Nämä ovat maksuasioita.  Jos edustaa työkseen, niin vaatetta nähdään päällä jos minkälaista, eikä kaikki voi kaikista tykätä, vaikka olisi kuinka huippu-stylistit niitä hankkimassa.

Vierailija
28/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Ennen vanhaan tuota kangaslaatua sanottiin Atlassilkiksi ja sitä käytettiin lähinnä rintaliiveissä toisinaan yöpuvuissa. Oli aika halpaa.

Et tunne historiaa. Kyseinen kankaan kudontatapa on vuosisatoja vanha keksintö ja sitä kuninkaallisetkin käyttäneet asuissaan pitkään.

Vierailija
29/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24989 kirjoitti:

Melkoinen kontrasti Ukrainan presidenttiin, jolla on pelkkä vihreä maastopuku ja parta nykyään esiintyessään. Joskus vähemmän elitistiä, vanhanaikaisia vaatteita merkitsee enemmän uskottavuutta, jota näiltä kuninkaallisilta puuttuu.

Nämä nyt on aivan kaksi eri asiaa.  Sitäpaitsi Catherine ja William ovat osoittaneet tukensa ja kannustuksensa Ukrainalle ja presidentille.  Catherine käytti Kansainyhteisön juhlassa samoja sinisiä koruja, kuin Ukrainan presidenttiparin tavatessaan.

Vierailija
30/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catherine on mielestäni yksi maailman eleganteimmista naisista. Hänellä on pettämätön tyylitaju, kyse ei ole vain siitä, että hänellä on rahaa pukeutua upeasti. Hän näyttää hyvältä kaikissa tilaisuuksissa. Rennot ja arkisemmatkin asut ovat hänellä todella tyylikkäitä.

Hänen klassisen kauniin tyylinsä haluaisin itselleni jos voisin valita. Minä nyt en lähellekään yhtä hyvältä voisi näyttää ikinä vaikka saisin täsmälleen samat vaatteet ja asusteet kuin hänellä, koska hänhän on todella siro, hänellä on tyylikkäät kasvonpiirteet ja erittäin hyväkuntoiset hiukset, kaikkea sitä mitä minulla ei ole, näytän tosi vanhaltakin vaikka olen samaa ikäluokkaa kuin hän, mutta tuo on silti se tyyli josta haluaisin ottaa vinkkejä omaani. Matalapalkkatyöläisen käytettävissä olevilla varoilla vain vähän vaikea toteuttaa eikä minulla muutenkaan ole sellaista tyylitajua omissa valinnoissani.

Ja tämä sininen asu on yksi suosikeistani, niin kaunis ja tyylikäs:

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000008681743.html

Vierailija
31/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko todella että C yksin valitsee vaatteensa ja tyylinsä? Etkö tosiaan tiedä että hän ei itse laita kampauksia? Vau, ihmiset on tosi tietämättömiä. Palvotaan marionetteja mistään mitään ymmärtämättä.

Vierailija
32/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USAssa on aiheuttanut naraa Jamaikasta julkaistu kuva jossa kansa on aidan takana ja Kate yrittaa kosketella kasia aidan lapi. Pahaan aikaan julkaistu.

Meghanin Ken-nukke, Omid Scobie, on sitä arvostellut, mutta eihän Kate ja Willliam voineet sille mitään, että isännät oli niin järjestäneet.  Joku jamaikalainen jalkapallotähti meni heidän edellään siitä, eikä kukaan häntä asiasta arvostellut. 

No niin, saatiinhan tähän vedettyä Meghankin mukaan ja syykin vieritettyä vähän sen niskaan. On se kumma kun ei brittihovista voi keskustella ilman että näitä sieltä poistuneita vedetään joka kerran mukaan.

Vierailija
33/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mekko näyttäisi muodokkaammalla naisella paremmalta. Yläosa vaan jotenkin roikkuu nyt.

Juuei. Olet katsellut liikaa instabeibejä ja jenkkijulkkiksien napaan asti avoimista viritelmistä pursuavia silikonipalloja. OIkeasti tuollaista todella avointa kaula-aukkoa voivat käyttää ainoastaan juuri Catherinen vartalotyyppiset, lähes rinnattomat naiset. Näin kaula-aukosta ei pursua mitään ylimääräistä eikä se näytä halvalta tai mauttomalta.

Vierailija
34/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne tuhansien eurojen arvoiset korut on?

Mekko on kyllä ihana mutta hiukan liian avonainen.

Vierailija
35/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko todella että C yksin valitsee vaatteensa ja tyylinsä? Etkö tosiaan tiedä että hän ei itse laita kampauksia? Vau, ihmiset on tosi tietämättömiä. Palvotaan marionetteja mistään mitään ymmärtämättä.

Ei siinä, että ihailee jonkun tyyliä ole mitään _palvontaa_, onhan elegantteja asuja mukava katsella ja tykkäisin itsekin pukeutua yhtä hyvin. Mitä pahaa siinä on ja miksi pitää kommentoida noin tympeästi?

Vierailija
36/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kalvakka sininen ei ole lämpimän värivuodenajan edustajalle paras mahdollinen, muuten puku on upea.

Vierailija
37/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä arvosteltu heidän reissuaan https://www.theguardian.com/uk-news/2022/mar/25/william-and-kate-caribb…

Vierailija
38/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitypä omaan vaatekaappiisi. Catherinen elämässä on muutakin sisältöä vaatteet.

Vierailija
39/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kalvakka sininen ei ole lämpimän värivuodenajan edustajalle paras mahdollinen, muuten puku on upea.

Kate on kesätyyppi eli viileä.

Vierailija
40/49 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, saatiinhan tähän vedettyä Meghankin mukaan ja syykin vieritettyä vähän sen niskaan. On se kumma kun ei brittihovista voi keskustella ilman että näitä sieltä poistuneita vedetään joka kerran mukaan.

Jännä että ne jotka heitä inhoaa aina haluaa heistä puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi