Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuva! Pendolinossa ilmastointi rikki ja lämmityskone juuttunut täysille.

Vierailija
11.09.2015 |

Eli mukavoo matkaa vaan Kouvolasta pohjoiseen päin. Itse jäin suosiolla Mikkeliin shoppaamaan ja katselin ennen junan lähtöä oven kautta ilmaa varastoon haukkovia ihmisiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aina. Eikä matkustajille tarjota tietenkään vettä ilmaiseksi.

Vierailija
2/5 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan lopullinen pääteasema on Porvoon kansainvälinen rautatieasema.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan henkilökunta perseilee

Vierailija
4/5 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän ei saa edes ikkunoita auki, eikä junaa pysäytetä radan varteen vaikka matkustajilla olisi lämpöhalvaus.

Kerran olen poistunut junasta luvatta, kun se pysähtyi korjaustoimia varten keskelle ei mitään, oli helle eikä ilmastointi toiminut. Kyseessä juurikin nuo uudet paskat vaunut, joissa ikkunoita ei voi avata. Junassa ei myöskään ollut ravintolavaunua tai tarjoilukärryä, että olisi saanut juotavaa. Kiltit lampaat jäivät nöyränä istumaan vaunuun konduktöörin huudellessa uhkauksia perääni luvattoman poistumisen johdosta, kun raahasin trolleytani jossain jorpakossa. Vittu, soitin miehen hakemaan. Minua ei pahoinpitele edes VR.

VR ei ole tähän päivään mennessä (tapahtumasta on nyt yhdeksän vuotta) ryhtynyt oikeudellisiin toimiin sen johdosta, etten suostunut pysymään panttivankina, johon olisivat voineet kohdistaa ruumiillista kidutusta.

Vierailija
5/5 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko Mikkelistä shoppailukaveria? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän