Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse ulos autosta

Vierailija
27.03.2022 |

Joskus iskee sellainen kauhea ahdistus. Lamaannun sillä tavalla, että jään autoon istumaan tai en pääse ulos ulko-ovesta. Olen monesti esim. ajanut vaikkapa kaupan tai uimahallin pihaan, mutta sitten en vain voi nousta autosta ulos. Siinä istun aikani ja sitten ajan takaisin kotiin. Kotiparkkipaikallakin istun sitten vaan autossa ja odotan, että olo vähän helpottuu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on?

Vierailija
2/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta mitenkään luottamusta herättävältä, että sinä se ajaelet ahdistuspäissäsi muun liikeenteen seassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiennyt maailmasta paljoakaan ennen kuin muutama vuosi sitten vahingossa eksyin vauvapalstalle.

Vierailija
4/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on?

En oikein tiedä itsekään, mistä tämä johtuu. Parikymmentä vuotta jatkunut masennus, jonka olen pitänyt enimmäkseen salassa? Jonkinasteinen syömishäiriökin löytyy.

ap

Vierailija
5/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
6/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta mitenkään luottamusta herättävältä, että sinä se ajaelet ahdistuspäissäsi muun liikeenteen seassa.

Olen pahoillani. Yritän välttää autoilua. Ymmärrän huolesi.

ap

Vierailija
7/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain kysyä, jos jollain on samankaltaisia kokemuksia. Kun en tiedä, mitä voisin tehdä.

ap

Vierailija
8/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin vain kysyä, jos jollain on samankaltaisia kokemuksia. Kun en tiedä, mitä voisin tehdä.

ap

Varaa aika lääkärille.

Vierailija
9/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta mitenkään luottamusta herättävältä, että sinä se ajelet ahdistuspäissäsi muun liikenteen seassa.

Olen pahoillani. Yritän välttää autoilua. Ymmärrän huolesi.

ap

Noh, aika pieni todennäköisyys että juuri minun yli jyräät valoissa. Itsekin olin avioeron aikoihin turhan vaarallinen liikenteessä, näin jälkikäteen ajatellen. Ei tahtonut keskittyminen aina pysyä siinä missä olisi pitänyt. Tsemppiä sinulle, toivottavasti valonsäteet pääsisivät pilkahtelemaan elämääsi.

Vierailija
10/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
11/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhelle basistille kävi sama homma.

Vierailija
12/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu pikkunen syömishäiriö. Miks ahtaat ittes autoon ja et pääse ulos. Kävele LÄSKI

Vierailija
13/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu pikkunen syömishäiriö. Miks ahtaat ittes autoon ja et pääse ulos. Kävele LÄSKI

Sinullakin taitaa olla paha olo, kun tunsit tarvetta tulla tänne lyömään lyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan