Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 35-vuotias olla tosissaan 22-vuotiaan naisen kanssa?

Vierailija
11.09.2015 |

Siis että ei ole kiinnostunut pelkän seksin takia. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:36"]Vitun Ikis. Ja vastailee oman aloitukseensa. Jälleen kerran
[/quote]
Amen

Vierailija
22/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Itse olin 14 vuotta naimisissa samalla ikäerolla. Ero tuli sitten lopulta ihan muista syistä kuin ikäerosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:42"]Joo, mutta en ymmärrä miksi 22-vuotias haluaisi noin vanhan minkään muun kuin rahan takia.
N24
[/quote]

Aloin seurustelemaan 19-vuotiaana pennittömän 30-vuotiaan kanssa. Nyt olen 22 ja seurustelen edelleen saman miehen kanssa. Suhteemme alussa ja koko ajan olen mennyt tunteella, muita fiksuja syitä ei parisuhteelle taida ollakaan kuin ne tunteet :) ♡

Vierailija
24/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:26"]

Minä olen 37 ja seurustelen 24-vuotiaan naisen kanssa. Ei minua kukaan ole lapselliseksi koskaan sanonut, enkä itseäni sellaiseksi koe.

Tyttö kyllä tuntuu selvästi nuoremmalta kuin itse olen, mutta niinhän seurustelukumppani aina joltain tuntuu. En näe perusteltuna lopettaa suhdetta vain ikäeron vuoksi, kun kumpikin siinä tahtoo olla.

Onko sillä niin väliä, mikä on normaalia ja mikä ei, jos kummallakin on hyvä mieli. Aikansa kutakin tai vaikka loppuun saakka. Mistäs sen suhteet aloittaessa tietää. Meidän suhdettamme on kestänyt kolme vuotta. Tyttö oli 21 ja minä 34, kun se alkoi.

[/quote]

Pidät häntä pääsääntöisesti tyttönä edelleen. Kyllä se jostain kertoo. 21-vuotiasta voi minusta kutsua naiseksi tai ainakin tyttöystäväksi, tuo tytöttely kuulostaa hassulta. Itseäsi varmasti nimität kuitenkin mieheksi etkä pojaksi?

Vierailija
25/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:26"]

Minä olen 37 ja seurustelen 24-vuotiaan naisen kanssa. Ei minua kukaan ole lapselliseksi koskaan sanonut, enkä itseäni sellaiseksi koe.

Tyttö kyllä tuntuu selvästi nuoremmalta kuin itse olen, mutta niinhän seurustelukumppani aina joltain tuntuu. En näe perusteltuna lopettaa suhdetta vain ikäeron vuoksi, kun kumpikin siinä tahtoo olla.

Onko sillä niin väliä, mikä on normaalia ja mikä ei, jos kummallakin on hyvä mieli. Aikansa kutakin tai vaikka loppuun saakka. Mistäs sen suhteet aloittaessa tietää. Meidän suhdettamme on kestänyt kolme vuotta. Tyttö oli 21 ja minä 34, kun se alkoi.

[/quote]

Pidät häntä pääsääntöisesti tyttönä edelleen. Kyllä se jostain kertoo. 21-vuotiasta voi minusta kutsua naiseksi tai ainakin tyttöystäväksi, tuo tytöttely kuulostaa hassulta. Itseäsi varmasti nimität kuitenkin mieheksi etkä pojaksi?
[/quote]
Mullakin pisti silmään tuo tytöttely...

Vierailija
26/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi kuule kulta pieni, ainut syy miksi mies on kiinnostunut mistään naisesta ikinä on seksi M34" - Tjaa,a. Ja miten minä + parikymmentä vuotias mies koen itseni nyt niin kovin vanhaksi. Olenkin varmaan ikäisilleni liian "vanhanaikainen" kun haluaisin kovasti naiseltani jotain muutakin kuin "vain" seksiä. - - Seksi voi olla erinomaisen hyvää ja nautinnollista, mutta pelkästään sen varaan rakentuva suhde ei ole minua varten. - Suorituspaineitako? Ehkä, sitten niin, mutta myö kaipausta jonkinlaiseen "älylliseen yhteyteen" sekä siihen että voisi yhdessä elää ja jakaa arjen pieniä ja suuria hetkiä...   

Vierailija
27/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se  sellainen nyt varmasti on ihan mahdotonta ja eihän sellaista tietenkään  maailmassa  missään ole milloinkaan varmaan sattununut... Näinhän kaikki ajattelevat ,eikö vain ? Voi hyvä tavaton nyt sentään semmoista ! Ihanhan se menee mahdottomaksi.Mitä tästä kaikesta vielä tulee-selvä lopun aikojen merkki tuo tuollainen...että pitääkin! Ihan hävytöntähän tuo tuollainen ,ei tulisi meillä kuuloonkaan ! Ai ,ai, että ihan syämmeen ottaa ,on se ihan kauheaa kun pitää tuommoistakin vielä  olla ja tuo kaikki vielä nähdä ...ei olisi minun aikanani! Mihin tässä oikein joudutaankaan näiden tällaisten kanssa ,ei siinä kunnian kukko laula ....Nyt pitää hakea jo nitrot, missäs ne nyt olivatkaan...ei kun missäs se kännykkä nyt...112:een tässä pitää jo soittaa...että kehtaavatkin tuommoista..voi kauheaa sentään! Haloo...

Vierailija
28/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:27"]

Voi kuule kulta pieni, ainut syy miksi mies on kiinnostunut mistään naisesta ikinä on seksi

M34

[/quote]

Monien kohdalla totta, itseni kohdalla ei. M35

[/quote]

Jos otetaan pois aseksuaalisia taipumuksia omaavat niin totta joka M34:n kertoma sana.

Puoliso valitaan monen muunkin ominaisuuden takia, mutta seksi se on viime kädessä, mikä sitoo miehen ja naisen.

P.S Hra 35 tiedoksi, että Siperia voi opettaa. Muistat kyllä tämän keskustelun jos tulee elämässä eteen tilanne, jossa seksiä ei ole ja toive on muuta.

Vierailija
29/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:50"]Pidät häntä pääsääntöisesti tyttönä edelleen.[/quote]

Kyllä joo. Toisaalta kaikki naiset, joita minulla on ollut alle 30-vuotiaana, ovat olleet tyttöystäviä, iästä riippumatta.

Minun kokemukseni mukaan harvat 25-vuotiaat tahtovat tulla nimitetyiksi naisystäviksi. He tahtovat olla tyttöystäviä.

Mikä teidän mielestänne on ikä, jolloin tytöstä tai tyttöystävästä tulee nainen ja naisystävä?

Vierailija
30/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä on ikä, jolloin tytöstä tulee nainen?

Vierailija
31/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset tykkää vanhemmista miehistä. Kaikilla kavereilla on reilusti nuorempi puoliso. Miksi vanhempi mies ottaisi vanhemman naisen, kuin nuoria on tarjolla.

Vierailija
32/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jokseenkin hölmöltä tuntuva kysymys tällaisesta, jonka vanhemmat olivat about tuon ikäisiä aloittaessaan seurustelun. Ja edelleen siinä avioliitossa kaikki hyvin.

Vierailija
33/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:50"]Pidät häntä pääsääntöisesti tyttönä edelleen.[/quote]

Kyllä joo. Toisaalta kaikki naiset, joita minulla on ollut alle 30-vuotiaana, ovat olleet tyttöystäviä, iästä riippumatta.

Minun kokemukseni mukaan harvat 25-vuotiaat tahtovat tulla nimitetyiksi naisystäviksi. He tahtovat olla tyttöystäviä.

Mikä teidän mielestänne on ikä, jolloin tytöstä tai tyttöystävästä tulee nainen ja naisystävä?

[/quote]En haluais koskaan tulla kutsutuksi tyttöystäväksi, se on halventava. Olen 24 v.Naisystävä on hyvä sana.

Vierailija
34/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:35"]

Nuoret naiset tykkää vanhemmista miehistä. Kaikilla kavereilla on reilusti nuorempi puoliso. Miksi vanhempi mies ottaisi vanhemman naisen, kuin nuoria on tarjolla.

[/quote]Olen nuori nainen ja tykkään nuoremmista.

Vierailija
35/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isän isä sanoo äitiäni tytöksi, eikä mitenkään halventavasti. Kaipa tuollainen reilu nelikymppinen näyttää tytöltä yli seitsemänkymmpisen silmiin.

Vierailija
36/43 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vauvan naiset niin kuvittelevat, niin uskokaa vain, että aikuiseen ikään ehtineille miehille seksi on harvoin mikään elämän ykkösjuttu. Se on tietenkin yksi elämään sisältöä tuova asia ja mukavaa läheisyyttä, mutta kyllä ällistyttää lukea näitä mielipiteitä, joissa kuvitellaan, että miehet tekevät mitä tahansa seksin perässä.

Vierailija
37/43 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se sika. Mistä tiedät miten montaa naista se samaan aikaan pyörittää.

Vierailija
38/43 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, esimerkkejä Metti ja Miklu Forssel, Jarkko ja Sofia Ruutu. Onnellisia pareja ja ikäeroa yli 10v.

Vierailija
39/43 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:44"]Siis että ei ole kiinnostunut pelkän seksin takia. 
[/quote]
Voiko 35-vuotias NAINEN olla 19 vuotiaan pojan kanssa? Näin meidän suvussa

Vierailija
40/43 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:35"]Nuoret naiset tykkää vanhemmista miehistä. Kaikilla kavereilla on reilusti nuorempi puoliso. Miksi vanhempi mies ottaisi vanhemman naisen, kuin nuoria on tarjolla.
[/quote]vanhemmista miehistä tykkäävät naiset ovat vähemmistössä.