Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotiikka luo pohjan miehen ja naisen platoniselle ystävyydelle

Vierailija
27.03.2022 |

Monesti sanotaan, että mies ja nainen eivät voi olla ystäviä, koska seksuaalisuus tulee tielle. Haluaisin esittää tästä päinvastaisen näkemyksen.

Jos seksuaalista viehätystä ei ole, se on nimenomaan este ystävyydelle ja useammin naisen mielessä.

Vaikka mies haluaisi keskustella naisen kanssa yhteisestä harrastuksesta, naisella ei yleensä ole kiinnostusta ja aikaa, jos mies ei ole hyvännäköinen naisen silmissä. Ilmeisesti naisilla on tarpeeksi naiskavereita, joiden kanssa jutella tai sitten chádejä, jotka osaavat keskustella harrastuksesta.

Huomasin tämän itse pitkän tanssiharrastuksen myötä. Tutustuin varsin moneen naiseen ja kenenkään kanssa ei saanut mitään peruskeskustelua aikaiseksi, koska ulkonäköni ei riittänyt heille. Osa osoitti tämän tympeillä ilmeillä tai ihan vain vaikenemalla.

Mutta joukossa oli myös nainen, joka flirttaili ja tykkäili päivityksistäni vuolaasti somessa. Hän on varattu.
Olemme voineet käydä lyhyitä keskusteluita esim.politiikasta ja kannustaneet ja kehuneet toisiamme. Joskus olen miettinyt ovatko naisen luonteeseeni kohdistuvat kehut tavallaan keksittyjä ja nainen haluaa niiden kautta tuottaa minulle hyvää oloa sosiaalisesti hyväksyttävällä ja riskittömällä tavalla, vaikka oikeasti tekisi sen ennemmin seksin kautta, mutta ei voi uhrata parisuhdetta sen takia. Joka tapauksessa luonteeseen kohdistuvat kehut tuntuvat hyvältä ja nainen kertoi myös liikuttuneensa minun kehuistani, joissa ei sinänsä ollut suurempia taka-ajatuksia, vaikka ihan viehättävänä häntä pidänkin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumps.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi