Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutus seksin toivossa

Vierailija
11.09.2015 |

Olen pitkään ollut erittäin tukevassa kunnossa. Olin myös pitkään sitä mieltä että ihan sama koska en kumminkaan tule koskaan enää seurustelemaan tai harrastamaan seksiä.

Nyt olen kumminkin päättänyt että ei se elämä lopu siihen että eroaa ja elää lasten kanssa ilman miestä. Nyt vaan pitäisi saada painoa reippaasti pois niin että kehtaisi edes yrittää löytää seuraa.

Huoh.... olen nyt parin viikon aikana tiputtanut viitisen kiloa. Tiedän että ei ole fiksua laihduttaa nopeasti koska sitä ylimääräistä ihoa jää niin paljon. Tiputettavaa on vielä 30kg. Onko mitään väliä tiputanko nopeasti vai hitaasti? Tuollaisen kilomäärän jälkeen kumminkin jää nahkaa. Ja miten mahtaa olla. Jääkö kroppa kumminkin niin rumaksi sen nahan takia ettei kelpaa sänkykaveriksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:59"]Nainen saa aina seksiä vaikka painaisi 200kg, tietysti vaikeampaa kuin normaalipainoiselle, mutta ei mikään kovin vaikea temppu. Saisin ap:lle max kahdessa järjestettyä fiksun miehen seksikumppaniksi.
[/quote]
Ap pääsisi valitsemaan seksikumppaninsa, jos laittaisi tänne missä asuu ja sähköpostinsa .
[/quote]

Olen yrittänyt sinkkupalstoilla kalastella ja kerran kävin baarissa ja tulin kotiin yksin. Kyllä se on ulkonäkö joka pistää hanttiin. Olen sellainen ihan ok naama mutta läskit rumentaa sen verran että huomaa miten miehet vaan katsoo ohi. Harmittaa mutta ehkä puolen vuoden-vuoden kulutta tilanne olisi eri.Ap
[/quote]

Oikeinko kerran kävit baarissa?
[/quote]
Älä nyt, se suurin työ minkä nainen voi tehdä seksin saamisen eteen :D
[/quote]

No hitto. Tuli niin huono omatunto sen yhden kerran jälkeen. Olin sheivannut, kiharsin hiukset, meikkasin, uudet vaatteet. Varasin kondomit käsilaukkuun ym ym. Join hiukan mutta en örvellyskännejä. Oli vaan niin masentavaa kun ei kukaan ollut kiinnostunut. Ja minä olen oikeasti hyvä sängyssä. Tykkään ratsastaa ja en todellakaan muutenkaan ole mikään passiivinen vastaanottaja mutta hitto kun ei vaan ole kaveria. Exä kyllä koko ajan ehdottelee... yök. Inhottavaa kun sillä on jo uusi nainen ja vauvakin tulossa. Ap

Vierailija
22/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:59"]Nainen saa aina seksiä vaikka painaisi 200kg, tietysti vaikeampaa kuin normaalipainoiselle, mutta ei mikään kovin vaikea temppu. Saisin ap:lle max kahdessa järjestettyä fiksun miehen seksikumppaniksi.
[/quote]
Ap pääsisi valitsemaan seksikumppaninsa, jos laittaisi tänne missä asuu ja sähköpostinsa .
[/quote]

Olen yrittänyt sinkkupalstoilla kalastella ja kerran kävin baarissa ja tulin kotiin yksin. Kyllä se on ulkonäkö joka pistää hanttiin. Olen sellainen ihan ok naama mutta läskit rumentaa sen verran että huomaa miten miehet vaan katsoo ohi. Harmittaa mutta ehkä puolen vuoden-vuoden kulutta tilanne olisi eri.Ap
[/quote]

[/quote]
[/quote]

No hitto. Tuli niin huono omatunto sen yhden kerran jälkeen. Olin sheivannut, kiharsin hiukset, meikkasin, uudet vaatteet. Varasin kondomit käsilaukkuun ym ym. Join hiukan mutta en örvellyskännejä. Oli vaan niin masentavaa kun ei kukaan ollut kiinnostunut. Ja minä olen oikeasti hyvä sängyssä. Tykkään ratsastaa ja en todellakaan muutenkaan ole mikään passiivinen vastaanottaja mutta hitto kun ei vaan ole kaveria. Exä kyllä koko ajan ehdottelee... yök. Inhottavaa kun sillä on jo uusi nainen ja vauvakin tulossa. Ap
[/quote]

Vaikka olisit hoikka ja nättikin nainen, niin yksi baarireissu nyt ei tod. takaa sitä, että kukaan tulisi pokailemaan. Varsinkaan jos ei anna signaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:59"]Nainen saa aina seksiä vaikka painaisi 200kg, tietysti vaikeampaa kuin normaalipainoiselle, mutta ei mikään kovin vaikea temppu. Saisin ap:lle max kahdessa järjestettyä fiksun miehen seksikumppaniksi.
[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Kyllä täältä sulle kaveri löytyy. Missä asut?
Kiinnostunut

Vierailija
24/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikähän siinä on, ettei mulla jäänyt nahka yhtään roikkumaan, vaikka 45-vuotiaana laihdutin nopeasti 25 kg 83 kilosta 58 kiloon? Oon kyllä ollut siinä käsityksessä, että se nahka roikkuu, jos tiputtaa jotain yli 50 kg, vai mistä se oikein on kiinni?

Vierailija
25/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:59"]Nainen saa aina seksiä vaikka painaisi 200kg, tietysti vaikeampaa kuin normaalipainoiselle, mutta ei mikään kovin vaikea temppu. Saisin ap:lle max kahdessa järjestettyä fiksun miehen seksikumppaniksi.
[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Kyllä täältä sulle kaveri löytyy. Missä asut?
Kiinnostunut
[/quote]

Lohja

Vierailija
26/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin siellä joskus aamuyöstä, jos lähtisin nyt ajamaan :(

Vierailija
27/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:52"]Kuinka pitkässä varressa tuo 30kg on? Saat varmasti seksiä nytkin jos haluat, mutta onhan se terveydellekin hyväksi laihduttaa. [/quote] Olen ihan pätkä 161cm. Ja en ole kyllä onnistunut saamaan seksiä näillä mitoilla. Painan nyt siis 95kg.... :(

[/quote]

No ei ihme ettet ole saanut seksiä. Pudotan nyt ihmeessä se reilut 30 kiloa.

m

Vierailija
28/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä läskinä ja/tai rumanakin naisena saa seksiä baarista, mutta se vaatii omaa aktiivisuutta lähellä pilkkua. Baareissa kun on monta kauniimpaa ja hoikempaa, eli vertailua on.

Ainakaan rumana ja hoikkana eivät miehet meinaan tule ehdottelemaan seksiä, joten täytyy itse pokata mies jos uskaltaa ja pystyy.

Vierailija
29/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua toi yh-status häiritsee kun läskit.