Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutus seksin toivossa

Vierailija
11.09.2015 |

Olen pitkään ollut erittäin tukevassa kunnossa. Olin myös pitkään sitä mieltä että ihan sama koska en kumminkaan tule koskaan enää seurustelemaan tai harrastamaan seksiä.

Nyt olen kumminkin päättänyt että ei se elämä lopu siihen että eroaa ja elää lasten kanssa ilman miestä. Nyt vaan pitäisi saada painoa reippaasti pois niin että kehtaisi edes yrittää löytää seuraa.

Huoh.... olen nyt parin viikon aikana tiputtanut viitisen kiloa. Tiedän että ei ole fiksua laihduttaa nopeasti koska sitä ylimääräistä ihoa jää niin paljon. Tiputettavaa on vielä 30kg. Onko mitään väliä tiputanko nopeasti vai hitaasti? Tuollaisen kilomäärän jälkeen kumminkin jää nahkaa. Ja miten mahtaa olla. Jääkö kroppa kumminkin niin rumaksi sen nahan takia ettei kelpaa sänkykaveriksi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkässä varressa tuo 30kg on? Saat varmasti seksiä nytkin jos haluat, mutta onhan se terveydellekin hyväksi laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:52"]Kuinka pitkässä varressa tuo 30kg on? Saat varmasti seksiä nytkin jos haluat, mutta onhan se terveydellekin hyväksi laihduttaa.
[/quote]

Olen ihan pätkä 161cm. Ja en ole kyllä onnistunut saamaan seksiä näillä mitoilla. Painan nyt siis 95kg.... :(

Vierailija
4/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:52"]Kuinka pitkässä varressa tuo 30kg on? Saat varmasti seksiä nytkin jos haluat, mutta onhan se terveydellekin hyväksi laihduttaa.
[/quote]

Olen ihan pätkä 161cm. Ja en ole kyllä onnistunut saamaan seksiä näillä mitoilla. Painan nyt siis 95kg.... :(
[/quote]
Ok paha sanoa miltä näytät eli missä se rasva on. En kyllä suorilta käsin tyrmäisi seksin mahdollisuutta, olen siis mies. Isot rinnat ja pylly kiinnostaa.

Vierailija
5/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta vaan sitä tahtia kuin hyvältä tuntuu! koita urheilla niin läskin tilalle tulee hiukan lihasta, kiinteydyt

Vierailija
6/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ylimääräistä nahkaa jää paljon, se riippuu myös iästä, niin voi leikkauttaa pois. Arvet siitäkin jää tietty, mutta ei ne pahat ole.

Vierailija
7/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, mun mitat on 165/55 ja en mäkään saa seksiä. Salilla treenattu kroppa mut ei vaan kelpaa kellekään... kelpaat sellaisena kuin olet jos ylipäätään kelpaat. Älä kenenkään muun takia laihduta. Laihduta lapsellesi terveempi ja energisempi äiti. Tsemppiä! 

Vierailija
8/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:33"]Voi kuule, mun mitat on 165/55 ja en mäkään saa seksiä. Salilla treenattu kroppa mut ei vaan kelpaa kellekään... kelpaat sellaisena kuin olet jos ylipäätään kelpaat. Älä kenenkään muun takia laihduta. Laihduta lapsellesi terveempi ja energisempi äiti. Tsemppiä! 
[/quote]
No mulle ainakin kelpais. Missä nähdään?
Sinkkumies

Vierailija
9/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina seksiä vaikka painaisi 200kg, tietysti vaikeampaa kuin normaalipainoiselle, mutta ei mikään kovin vaikea temppu. Saisin ap:lle max kahdessa järjestettyä fiksun miehen seksikumppaniksi.

Vierailija
10/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-23kg ja kyllä se nahka valitettavasti jää roikkumaan. Selluliitti näkyy edelleen. Vaatteet päällä näyttää paremmalle, Vuoden aikana pudotettu, vähäisesti liikuntaa tukena.

Vierailija
11/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:59"]Nainen saa aina seksiä vaikka painaisi 200kg, tietysti vaikeampaa kuin normaalipainoiselle, mutta ei mikään kovin vaikea temppu. Saisin ap:lle max kahdessa järjestettyä fiksun miehen seksikumppaniksi.
[/quote]
Hitto tuolta jäi välistä eli kahdessa päivässä järjestettyä

Vierailija
12/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:59"]Nainen saa aina seksiä vaikka painaisi 200kg, tietysti vaikeampaa kuin normaalipainoiselle, mutta ei mikään kovin vaikea temppu. Saisin ap:lle max kahdessa järjestettyä fiksun miehen seksikumppaniksi.
[/quote]
Ap pääsisi valitsemaan seksikumppaninsa, jos laittaisi tänne missä asuu ja sähköpostinsa .

Vierailija
13/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:59"]Nainen saa aina seksiä vaikka painaisi 200kg, tietysti vaikeampaa kuin normaalipainoiselle, mutta ei mikään kovin vaikea temppu. Saisin ap:lle max kahdessa järjestettyä fiksun miehen seksikumppaniksi.
[/quote]
Ap pääsisi valitsemaan seksikumppaninsa, jos laittaisi tänne missä asuu ja sähköpostinsa .
[/quote]

Olen yrittänyt sinkkupalstoilla kalastella ja kerran kävin baarissa ja tulin kotiin yksin. Kyllä se on ulkonäkö joka pistää hanttiin. Olen sellainen ihan ok naama mutta läskit rumentaa sen verran että huomaa miten miehet vaan katsoo ohi. Harmittaa mutta ehkä puolen vuoden-vuoden kulutta tilanne olisi eri.Ap

Vierailija
14/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:52"]Kuinka pitkässä varressa tuo 30kg on? Saat varmasti seksiä nytkin jos haluat, mutta onhan se terveydellekin hyväksi laihduttaa.
[/quote]

[/quote]
Mä voin tulla tulla ;)
M30 186/100

Vierailija
15/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:59"]Nainen saa aina seksiä vaikka painaisi 200kg, tietysti vaikeampaa kuin normaalipainoiselle, mutta ei mikään kovin vaikea temppu. Saisin ap:lle max kahdessa järjestettyä fiksun miehen seksikumppaniksi.
[/quote]
[/quote]

Olen yrittänyt sinkkupalstoilla kalastella ja kerran kävin baarissa ja tulin kotiin yksin. Kyllä se on ulkonäkö joka pistää hanttiin. Olen sellainen ihan ok naama mutta läskit rumentaa sen verran että huomaa miten miehet vaan katsoo ohi. Harmittaa mutta ehkä puolen vuoden-vuoden kulutta tilanne olisi eri.Ap
[/quote]
Arvaa monta kertaa minä olen käynyt baarissa ja tullut yksin kotiin? Jos asuisit naapurissa tai edes samassa kaupungissa voisit mennä jo sänkyyn valmiiksi, niin olisin kohta siellä.

Vierailija
16/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule oo läskeistä kiinni!!Kolme huomattavan ylipainoista ystävääni alkanut seurustelemaan hoikkien ja hyvännäköisten miesten kanssa ja jotka on vielä fiksujakin!!Se voi tuo huono itsetunto olla se mikä pistää hanttiin eikä läskit!Ja näillä tytöillä on jokasella se 50kg ylimääräistä ennen normaalipainoa.

Vierailija
17/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:59"]Nainen saa aina seksiä vaikka painaisi 200kg, tietysti vaikeampaa kuin normaalipainoiselle, mutta ei mikään kovin vaikea temppu. Saisin ap:lle max kahdessa järjestettyä fiksun miehen seksikumppaniksi.
[/quote]
[/quote]

[/quote]

Oikeinko kerran kävit baarissa?

Vierailija
18/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:59"]Nainen saa aina seksiä vaikka painaisi 200kg, tietysti vaikeampaa kuin normaalipainoiselle, mutta ei mikään kovin vaikea temppu. Saisin ap:lle max kahdessa järjestettyä fiksun miehen seksikumppaniksi.
[/quote]
[/quote]

[/quote]

Oikeinko kerran kävit baarissa?
[/quote]
Älä nyt, se suurin työ minkä nainen voi tehdä seksin saamisen eteen :D

Vierailija
19/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan että itselleni naisessa on ainoa ulkonäkökriteeri on, ettei ole lihava, kun itse olen 187cm ja 82kg. Mutta suurin osa miehistä panee kaikkea, mikä liikkuu, joten mitään ongelmaa ei luulisi olevan....

Vierailija
20/29 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:46"]Tunnustan että itselleni naisessa on ainoa ulkonäkökriteeri on, ettei ole lihava, kun itse olen 187cm ja 82kg. Mutta suurin osa miehistä panee kaikkea, mikä liikkuu, joten mitään ongelmaa ei luulisi olevan....
[/quote]

Tai no pelkkään kertaluonteiseen seksiin kelpaisi se lihavakin.