Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin vuosi sitten kaikkien muiden meikkien paitsi ripsivärin käytön.

Vierailija
11.09.2015 |

En ole vuoteen käyttänyt mitään kosteuttavia voiteita, ryppyvoiteita, päivävoiteita, silmänympärysvoiteita, mitään meikkivoiteita, puutereita, huulipunia, luomivärejä, poskipunia, en mitään. Vain ja ainoastaan ripsiväriä, jonka olen iltaisin pessyt Palmoliven oliivisaippualla pois (ja samalla kasvot sillä samalla saippualla).

Ihmisten suhtautuminen minuun ei ole muuttunut millään tavalla, eikä itsellä ole ollut parin ensimmäisen viikon jälkeen enää "paljas" olo. Olen esiintyvässä työssä, eli paljon tekemisissä ihmisten kanssa. Käyn myös paljon juhlissa, joissa ollaan todella viimeisteltyjä. Minulla on ollut iltapuku ja hieno kampaus, mutta kasvoilla vain ripsiväri.

Iho voi äärettömän hyvin. Ihon väri on luonnollinen, tasainen, ei ole mitään näppyjä, kuivia tai kiiltäviä kohtia.

Jaa-a. Taidan lopettaa noiden käyttämisen siis lopullisesti, mitään en kaipaa. Ripsiväristä en (vielä) luovu, koska silmät näyttävät niin väsyneiltä ja haljuilta ilman. 

Paljonkos teillä kuluu rahaa kuukaudessa kaikkien voiteiden käyttöön? Ja paljonko aikaa kuluu niiden levittämiseen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväri, muberaalimeikkivoide ja kookosöljy. Muuta en kasvoilleni laita, joten eipä tuohon kauheasti rahaa mene. Ja en siis edes meikkaa joka päivä.

Vierailija
22/23 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulla on rasvainen iho niin se kuivuu todella helposti. Varsinkin talvella. Moneen otteeseen olen lukenut että jonkunlainen kosteusvoide on hyväksi kasvoille, vaikka sitten kerran päivässä. Eritoten jos kasvoja pesee useasti. Saa tietysti olla käyttämättäkin, sama se minulle on. Pointti oli että toisten on ihan hyväkin käyttää voiteita vaikka joku muu kokisikin sen turhaksi. Ihot ovat erilaisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiin menee alle kolme minuuttia. Väritön kulmageeli (pitää karvat kurissa, näytän Breshneviltä muuten), sävyttävä päivävoide, ripsiväri ja nude huulikiito. Ripsivärin ja huulikiillon jätän aika usein pois, minulla on mustat ripset muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän