Kahvi uhkaa loppua
Kommentit (61)
On vielä monta pakettia kaapissa, mutta täytyy varmaan siirtyä korvikkeeseen sitten.
Eikö sitä ennenkin jostain puun kuoresta raastettu?
Mulla on 6 pakettia espressoa kaapissa.
No niin meilläkin, viimeinen paketti menossa. Täytyykin lähteä hakemaan kaupasta lisää.
Täytyykin alkaa hamstraamaan kofeiinitabletteja.
No jos se nyt maailmasta joskus loppuukin, niin ei vielä ihan hetikään.
Mutta itseä tämä ei kosketa, kun lopetin kahvin juonnin. On ainakin itselleni sopinut.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sikuria käytettiin korvikkeena.
Vierailija kirjoitti:
Ei raastettu puun kuoresta kahville korviketta.
Vierailija kirjoitti:
Männystä saa pettua leipäjauhojen jatkeeksi (kuoren alaisesta nilakerroksesta muistaakseni). On terveellistä.
Voikukan juuristä voi kuivatuksen jälkeen jauhaa kahvia ja sikuri on toinen. Lisäksi viljaa paahdettuna. Jos on oikeaa kahvia lisätä sekaan, on tietysti parempaa.
Ap:n kaapistako uhkaa kahvi loppua?
Jos kahvi joskus maailmasta loppuu, tai siitä tulee niin kertakaikkisen kallista, että minulla ei ole varaa sitä ostaa, niin sittenhän siinä käy niin että minun on lopetettava kahvin juominen.
Niin. Ei se kahvi mikään ihmisoikeus ole. Ei voi mitään sitten.
Kahvi palaa arkisesta juomasta takaisin luksusnautintoaineeksi, jota sai nauttia vain harvoin. Suklaalle ja kaakaolle käy samoin.
Mulla on aina kaksi avaamatonta ja yksi avattu paketti kahvia kaapissa. Ei uhkaa loppua.
Ei meillä vaan elintarvikkeita päästetä uhkailemaan. Pistä sinäkin ap kahvipakettisi kuriin.
Niin koska kaksi suurinta kahvintuottajamaata on sodassa? Sinuna huolehtisin enemmän vehnän ja auringonkukkaöljyn riittävyydestä.
Mitenköhän paljon bruttokansantuote laskee, kun ihmiset eivät enää käy kofeiinin voimalla?
Kaupasta saa ostaa kahvia joka päivä. Ei sinulta kahvi lopu, vaan raha ostoksiin.