Mies jolla on neljä lasta kahden naisen kanssa
Ja eronnut kummastakin. Voiko olla niinnettei miehessä ole vikaa? Ainakin väittää niin ja syyttää eroista naisia.
Kommentit (25)
Mun tutulla 4 lasta 3 eri naisen kanssa ja taas uus umpirakastunut nainen ja häitä suunnitellaan.
Mitä jos ns vika ei ole kenessäkään vaan yksinkertaisesti kaikki ei sovi yhteen kaikkien kanssa ja joskus sellaisista suhteista syntyy myös lapsia.
Kyllä miehessä on vikaa jos yksin syyttää eroista naisia.
Minä tiedän naisen jolla oli 4 lasta kolmen eri miehen kanssa. Viimeinen syntyi kun oli 27
:D
Voisi usuttaa yhteen.
No kyllähän se jotain kertoo, jos kaksi kertaa hylkää perheensä. Miksi uusi nainen olisi poikkeus säännössä? Kannattaa pysyä lapsellisista, eronneista erossa...
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:42"]
No kyllähän se jotain kertoo, jos kaksi kertaa hylkää perheensä. Miksi uusi nainen olisi poikkeus säännössä? Kannattaa pysyä lapsellisista, eronneista erossa...
[/quote]
Niin isäthän tunnetusti hylkäävät perheensä ja jättävät viattoman uhrin asemaan typistetyn äidin yksinään.
Kymmenvuotta miehen kanssa, jolla kolme ex vaimoa ja viisi lasta, mutta ei hän vielä ole minua hylännyt.
Mä tunnen myös yhden jolla 4 lasta 3 eri naiselle. Ensimmäinen parikymppisenä tehty "vahinko", toinen avioliitossa, mutta vaimo petti ja tuli ero, kaksi viimeistä uuden vaimon kanssa ja vaikuttaa hyvältä. Vanhaksi kun elää niin ehtii paljon..
Minä olen naimisissa tuollaisen miehen kanssa. 4 lasta ja 2 naista.
Mies myöntää itsessään suuren vian ensimmäisestä avioliitostaan: oli työnarkomaani ja aina poissa. Yrittäjänä oli lomallakin koko ajan puhelimessa. Tietää nykyään itsekin, ettei kukaan nainen tuollaista katsele.
Toinen liitto kaatui isompiin asioihin, joita en ala tässä selvittämään. Se on sellainen sekasotku rahallisine ongelmineen, ettei ole tosikaan. En voi ymmärtää, miten kaksi niin eriliasta ihmistä koskaan edes löysi toisensa. Ja kun siihen tulee ulkopuolisia juttuja, niin...
Minä en huomaa miehessä mitään "vikaa". Hän on perhekeskeinen, ja haluaa parisuhdetta. Se jano on ehkä ajanut hänet tähän toiseenkin suhteeseen. Hän on myös joustava. Kun nainen haluaa lapsia, hän joustaa. No, minä en halua.
Tietenkään miehessä ei ole mitään vikaa!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:28"]Ja eronnut kummastakin. Voiko olla niinnettei miehessä ole vikaa? Ainakin väittää niin ja syyttää eroista naisia.
[/quote]
Tunnen yhden tuollaisen. Oman tunne-elämänhallinta nolla. Jos parisuhteessa mitään ongelmia, hankkii rakastajattaren ja jättää vaimon lennossa. Demonisoi sitten ex-vaimoa kaikille suu vaahdossa.
eron syy on aina molemmissa osapuolissa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:38"]
Kyllä miehessä on vikaa jos yksin syyttää eroista naisia.
[/quote]
Tai ainakin tämä on erittäin todennäköistä. Olisi tärkeää tietää myös tarkemmin, mistä asioista syyttää näitä naisia. Ja lisäksi, että millaiset välit hänellä nyt on lastensa äiteihin ja miten huolehtii isän tehtävistä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:18"]
eron syy on aina molemmissa osapuolissa.
[/quote]
ei muuten aina pidä paikkansa. Tuolla lausella yritetään vain poistaa omaa syyllisyyttä tapahtuneesta. Henkilökohtainen kriisi (esim keski-iän kriisi) aiheuttaa useinkin eron.
Exälläni on nyt lapsia kahden naisen kanssa. Eka liitto kaatui miehen pettämiseen, toinen miehen juomiseen. Silti hänellä on taas uusi vaimo. Onnea vaan matkaan.
Jos tiedät yhtään miehen exiä, katsopa miten he ovat elämässä pärjänneet erottuaan. Jos lapset on hyvin hoidettu ja muutenkin elämä kunnossa, ei ero ihan pelkästään naisten vika ole voinut olla. Mies joka ei tunnusta omaa vikaansa eroissa, ei ole hyvä ehdokas kumppaniksi koska ei ole oppinut niistä ja itsestään mitään, ja tulee syyttämään sinuakin kaikesta mikä menee pieleen.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:18"]eron syy on aina molemmissa osapuolissa.
[/quote]
Miksi olisi aina? Onpa outo väite.
Minunkin mies on eronnut jo kaksi kertaa, mutta avoimesti syyttää itseään ekasta erosta. Ehkä hän ei ole ihan paatunut.
Minun miehelläni on kaksi ex-vaimoa, molemmat pettivät miestäni mistä seurasi loppujen lopuksi erot vaikka lapsiakin oli kummankin kanssa. En nyt pidä miestäni täysin syyttömänäkään, mutta kyllä tuon kanssa nyt toistaiseksi (9 vuotta) on pystynyt elämään.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:28"]Ja eronnut kummastakin. Voiko olla niinnettei miehessä ole vikaa? Ainakin väittää niin ja syyttää eroista naisia.
[/quote]
Ihan kuin mun mies! Paitsi kolme lasta kolmen naisen kanssa. Naisten vika ollut aina suhteen päättyminen. No nyt sanoisin vuosien päästä, että mies on ihana, mutta mutta helposti voisi mennä väärille raiteille kommunikaatio, jos ei osattaisi puhua kypsästi asiat halki. Meillä puhuminen on auttanut ja ollaan luettu mm mars ja venus oppaita toistemme ymmärtämisen tueksi.
Naapurilla uutuus, jolla kuusi lasta kolmen eri naisen kanssa.
Naapuri niin rakastunut, että ihan niellyt tämän, että vain naisissa vika :)