Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kannata kadehtia vauraita ihmisiä

Vierailija
27.03.2022 |

Kun muut ihmiset huomaavat, että jollain on varallisuutta, saa koko ajan miettiä että millä motiiveilla ihmiset ovat liikkeellä. Joutuu myös pelkäämään että menettääkö varallisuutensa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ainakin on yritetty pummata satojatuhansia ihan suoraan.

Vierailija
2/7 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen suurituloinen ja vauras😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. En mä ainakaan koe noin. Mulla on peritty miljoonaomaisuus.

Vierailija
4/7 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein kryptoilla muutaman miljoonan.ei o keltään pois 

Vierailija
5/7 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut suhteellisen varakas ja sen kanssa vielä ihan hyvin pärjäsi. Nyt kun omaisuutta on huomattavasti, alkaa elämä mennä jo vaikeaksi. Jopa osalle kavereista tuntuu olevan mahdotonta sulattaa asiaa. En voi ikinä kertoa heille mitään hyvää asiaa elämässäni, etteikö oikein näkisi, kuinka se korventaa. Samalla huomaa, kuinka minun vastoinkäymiset tuottavat jonkinlaista mielihyvää. Muuten kaikki menee ok, mutta kateus on joidenkin ihmisten itse itselleen tuottama myrkky. Pikkukaupungissa ei ole hyvä pärjätä muita paremmin. Tarkoituksenani onkin muuttaa tarpeeksi isoon paikkaan, jossa kellään ei enää kiinnosta, eivätkä ihmiset tunne. Olisi helppo sanoa, että rikkaus teki elämästä vaikeaa, mutta todellisuudessa sen teki monien ihmisen mielen heikkoudesta ja kateudesta johtuva kyvyttömyys sallia muille hyvää. Olen pettynyt  ihmisiin, en toki kaikkiin.

Vierailija
6/7 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse tein kryptoilla muutaman miljoonan.ei o keltään pois 

Onko ne pankiitililläsi.Itse en saa irti rahoja.Miten voin toimia? Haluaisin ostaa asunnon Espanjasta?

Vierailija
7/7 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut suhteellisen varakas ja sen kanssa vielä ihan hyvin pärjäsi. Nyt kun omaisuutta on huomattavasti, alkaa elämä mennä jo vaikeaksi. Jopa osalle kavereista tuntuu olevan mahdotonta sulattaa asiaa. En voi ikinä kertoa heille mitään hyvää asiaa elämässäni, etteikö oikein näkisi, kuinka se korventaa. Samalla huomaa, kuinka minun vastoinkäymiset tuottavat jonkinlaista mielihyvää. Muuten kaikki menee ok, mutta kateus on joidenkin ihmisten itse itselleen tuottama myrkky. Pikkukaupungissa ei ole hyvä pärjätä muita paremmin. Tarkoituksenani onkin muuttaa tarpeeksi isoon paikkaan, jossa kellään ei enää kiinnosta, eivätkä ihmiset tunne. Olisi helppo sanoa, että rikkaus teki elämästä vaikeaa, mutta todellisuudessa sen teki monien ihmisen mielen heikkoudesta ja kateudesta johtuva kyvyttömyys sallia muille hyvää. Olen pettynyt  ihmisiin, en toki kaikkiin.

Jatketaan vielä, että ajelen vanhalla autolla, asun aivan tavallisessa asunnossa, enkä elä mitenkään leveästi. Elintasoani aion nostaa vasta muutettuani täältä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi